Volvo FE mootori suurem võimsusvahemik.

Nüüd kuni võimsusega 350 hj

D8K-mootor on nüüd saadaval võimsusega 350 hj ja maksimaalse pöördemomendiga 1400 Nm. See laiendab Volvo FE kasutusvaldkonda nõudliku jaotusveo, prügiveo ja kergete ehitusvedude sektoris. Kahe või kolme teljega, haagisega või ilma – Volvo FE-l on kogu vajalik võimsus ja pöördemoment olemas. 

Mootorid D5K ja D8K on valmis alternatiivkütuseid kasutama

Valmis alternatiivkütuseid kasutama

Üks veokimudel. Palju kütuseid. Olenevalt tööülesandest saab Volvo FE-ga kasutada mitmeid alternatiivkütuseid. Ja kaitsta keskkonda.

CNG
Vähendage CO2-heidet kuni 70%. Ja säilitage tööviljakus. 9-liitrine surumaagaasil (CNG) töötav mootor tagab 320 hj võimsuse ja 1356 Nm pöördemomendi.

HVO
Kõikide D8K-mootoritega saab kasutada sünteetilist diislikütust HVO (hüdrogeenitud taimeõli). Samas veokis saab kasutada ka tavalist diislikütust.

RME
D8K320-mootori ühe variandi korral saab kasutada puhast biodiislikütust RME (rapsiõli metüülester).

Volvo FE mootorit iseloomustab lai ja lame pöördemomendikõver

SUUREPÄRASED KURVID

Suurepärane väändemoment madalatel pööretel. Suurepärane reageerimine ja kuni 1400 Nm pöördemoment. Võrrelge meie pöördemomendi kõveraid ja te näete erinevust. Ronige kabiini ja tunnete seda – uskumatu kiirendus, väga hea juhitavus väikesel kiirusel ja esmaklassiline tõmbejõud.

Vaadake jõuülekande tehnilisi andmeid
Jõuväljavõtud laadurseadmete jaoks

Jõuväljavõtuvariandid

Laadurseadmete toide. Jõu väljavõtud kannavad mootori võimsuse üle erinevatele lisaseadistele (nt tõstuk või betoonimikser). Volvo FE pakub mitmeid jõu väljavõtu variante, mida võib kohandada teie vajadustele.

Vt jõuväljavõttude tehnilisi andmeid

Puhtamad, rohelisemad mootorid

Meie Euro 6 mootorid on suur hüpe puhtama veonduse ja väiksema keskkonnamõju suunas. Võimsus ja kütusesäästlikkus on samaväärsed Euro 5 mudelitega, kuid me oleme vähendanud tahkete osakeste heitmekogust poole võrra ja lämmastikoksiidide kogust peaaegu 80% võrra.

Euro 6 lahendus Volvolt

Kuidas see töötab

1. Mootor
Uue mootori komponendid parandavad gaasivoogu ja tagavad heitgaasi jõudmise järeltöötlussüsteemi optimaalsel temperatuuril.

2. Seitsmes pihusti
DOC-i temperatuuri reguleerimiseks kasutatakse spetsiaalset diislipihustit, mis tagab diiselmootori tahkete osakeste filtri tõhususe ja SCR-i hea töövõime.

3. Diislikütuse oksüdatsioonikatalüsaator (DOC)
DOC toodab NO2, mis on diiselmootori tahmaosakeste filtrile vajalik tahmaosakeste efektiivseks põletamiseks. Külmades tingimustes toodab see regeneratsiooniks vajalikku soojust.

4. Diiselmootori tahkete osakeste filter (DPF)
Filtrisse kogunevad tahked osakesed (PM) ja säilivad seal seni, kuni need regeneratsiooni käigus ära põlevad. Regeneratsioon toimub automaatselt, ilma kasutaja sekkumiseta.

5. Selektiivne katalüüsreduktsioon (SCR)
Segamistsoonis pihustatakse heitgaasi lisaainet AdBlue. Kokkupuutel katalüsaatoriga muutuvad lämmastikoksiidid (NO2) kiiresti ohutuks gaasiliseks lämmastikuks ja veeks.

6. Ammoniaagijääkide katalüüsreduktsioon (ASC)
Viimane samm enne väljalasketoru, kus kõrvaldatakse ammoniaagijäägid (NH3), kui neid leidub.

Leidke kohalik esindus

Võimas sõit

Tunnetage ise D8K mootori kiiret reageerimist. Teie kohalikul Volvo Trucksi müügiesindajal on võtmed.

Leidke kohalik esindus