Mootorid D5K ja D8K on valmis alternatiivkütuseid kasutama

Valmis alternatiivkütuseid kasutama

Kõik D5K- ja D8K-mootorid on sertifitseeritud sünteetilise diisli (HVO) kasutamiseks. Üks mootori D8K 320 versioon töötab puhtal biodiislil (B100) ja vastab Euro 6 nõuetele. See on ideaalne valik, kui soovite olla keskkonnahoidlik ja kasutada oma regioonis kehtivaid eeliseid.

Volvo FE mootorit iseloomustab lai ja lame pöördemomendikõver

Vaadake meie kõveraid

Laiem ja lamedam pöördemomendi kõver. Parem reageerimine väikesel pöörlemissagedusel. Maksimaalne pöördemoment 1200 Nm. Võrrelge meie pöördemomendikõveraid konkureerivate veokitega ja te näete erinevust. Ronige kabiini ja tunnete seda – uskumatu kiirendus, väga hea juhitavus väikesel kiirusel ja esmaklassiline tõmbejõud.

Jõuväljavõtud laadurseadmete jaoks

Jõuväljavõtuvariandid

Laadurseadmete toide. Jõuväljavõtud kannavad mootori võimsuse üle erinevatele lisaseadistele (nt tõstuk või betoonisegur). Volvo FE pakub mitmeid jõuväljavõtuvariante, mida võib kohandada teie vajadustele.

Vt jõuväljavõttude tehnilisi andmeid

Puhtamad, rohelisemad mootorid

Meie Euro 6 mootorid on suur hüpe puhtama veonduse ja väiksema keskkonnamõju suunas. Võimsus ja kütusesäästlikkus on samaväärsed Euro 5 mudelitega, kuid me oleme vähendanud tahkete osakeste heitmekogust poole võrra ja lämmastikoksiidide kogust peaaegu 80% võrra.

Euro 6 lahendus Volvolt

Kuidas see töötab

1. Mootor
Uue mootori komponendid parandavad gaasivoogu ja tagavad heitgaasi jõudmise järeltöötlussüsteemi optimaalsel temperatuuril.

2. Seitsmes pihusti
DOC-i temperatuuri reguleerimiseks kasutatakse spetsiaalset diislipihustit, mis tagab diiselmootori tahkete osakeste filtri tõhususe ja SCR-i hea töövõime.

3. Diislikütuse oksüdatsioonikatalüsaator (DOC)
DOC toodab NO2, mis on diiselmootori tahmaosakeste filtrile vajalik tahmaosakeste efektiivseks põletamiseks. Külmades tingimustes toodab see regeneratsiooniks vajalikku soojust.

4. Diiselmootori tahkete osakeste filter (DPF)
Filtrisse kogunevad tahked osakesed (PM) ja säilivad seal seni, kuni need regeneratsiooni käigus ära põlevad. Regeneratsioon toimub automaatselt, ilma kasutaja sekkumiseta.

5. Selektiivne katalüüsreduktsioon (SCR)
Segamistsoonis pihustatakse heitgaasi lisaainet AdBlue. Kokkupuutel katalüsaatoriga muutuvad lämmastikoksiidid (NO2) kiiresti ohutuks gaasiliseks lämmastikuks ja veeks.

6. Ammoniaagijääkide katalüüsreduktsioon (ASC)
Viimane samm enne väljalasketoru, kus kõrvaldatakse ammoniaagijäägid (NH3), kui neid leidub.

Leidke kohalik esindus

Võimas sõit

Tunnetage ise D8K mootori kiiret reageerimist. Teie kohalikul Volvo Trucksi müügiesindajal on võtmed.

Leidke kohalik esindus