VT

Silmapaistev raam

Ühelgi veokil ei ole sellist raami kui Volvo FH-l. See on esimene veok maailmas, millel on sõltumatu esivedrustus ja Volvo dünaamiline roolisüsteem. Tänu sellele käitub Volvo sirgetel teelõikudel täppisinstrumendina. Kurvides aga sarnaneb sõiduautole. Juhitavuse poolest on veok võrratu.

Volvo dünaamiline roolisüsteem on saadaval ka kahe esiteljega veokite jaoks ning vähendab tunduvalt pinget juhi õlgades, seljal ja kaelal. Tootlikkuse ja paindlikkuse suurendamiseks tõstsime kahe esiteljega veoki kandevõimet 18 tonnilt 20 tonnini. Kui vajate maksimaalset kliirensit, on Volvo FH-seerial nüüd saadaval õhkvedrustus GRAS-G2.

Vaadake lisainfot juhitavuse kohta
Volvo FH raam – kergem kui kunagi varem

Vähem on rohkem

Enamik veokeid on Euro 6 nõuete täitmiseks kaalus juurde võtnud. Volvo FH aga mitte. Mitmete standardsete tehniliste andmete optimeerimise teel oleme Volvo FH kergemaks muutnud. Selle tulemusena kaalub standardne 4×2 kaugsõitude veduk nüüd üle 100 kg vähem kui selle eelkäija, Euro 5 variant.

Volvo raam sisaldab uut tandemtelje tõstukit

Tandemtelje tõstmine.

Volvo FH on nüüd saadaval uhiuue tandemtelje tõstmisfunktsiooniga, revolutsioonilise omadusega, mis võimaldab ilma koormata sõitmisel lülitada välja kõige tagumise vedava telje ja tõsta see üles. Nagu eesmise abitelje tõstmine, parandab ka see oluliselt pöörderaadiust ja vähendab kütusekulu.

Täpsem teave tandemtelje tõstmise kohta
Viieteljeline veok – otse tehasest

Viieteljeline veok – otse tehasest

Veate raskeid koormaid? Teil on võimalik komplekteerida viieteljeline veok otse tehasest. Saate oma veoki kiiremini kätte. Puuduvad ümberehitamise kulud. Saate veoki koos täieliku tüübikinnitusega. Saate ka täieliku Volvo garantii ja müügijärgse tugiteenuse, mis pikemas perspektiivis vähendab tegevuskulusid.

Täpsem teave 10x4 konfiguratsiooni kohta
Tänu pealisehitise paigaldamise võimalustele on Volvo FH valmis iga rakenduse jaoks

Rohkem valikuvõimalusi. Kiirem ehitamine

Tänu paljudele tehnilistele valikuvõimalustele saab Volvo FH kiiresti ja kergesti ette valmistada mistahes rakenduste, sealhulgas vahetuskerede jaoks. Uut elektroonilist pealisehitise moodulit on lihtne paigaldada, sest Volvo kereehitusjuhend annab veebipõhise juurdepääsu kõikidele vajalikele tehnilistele joonistele ja elektriskeemidele.

Tutvuge Volvo pealisehitise paigaldamise juhistega

Raami uus paigutus

Raami uus paigutus

Veduki raam

1. Akukast (BBOX-L)
Paigutatud eelmise disainiga võrreldes 300 mm ettepoole, pakkudes 100–120 liitrit lisaruumi kütuse jaoks.

2. Akukast (BBOX-EF)
Valikuline asukoht taga raami talade vahel.

3. AdBlue paak
Kütusemahu suurendamiseks võib paagi paigaldada raami peale kabiini taha (ADTP-BC).

4. Õhuvarustuse regulaator
See paikneb raamitalade vahel, et jätta rohkem ruumi raamile paigaldatava varustuse (nt kütusepaagid) jaoks.

Madelveoki raam

Madelveoki raam

1. Vaba ruum raamil
Raami komponente saab nihutada tahapoole, et jätta kabiini taha raamile ruumi tõstuki tugijalgade või muude lisaseadmete jaoks. (FAA10 – u 500 mm, FAA20 – u 600 mm).

2. Pealisehitise jaoks ettenähtud avade rida raamis
Ülemine avade rida on ette nähtud kasutamiseks pealisehitise paigaldamisel. Kõik kronsteinid on nihke ja 8 mm vahedetailiga. Neete ei ole kasutatud.

3. Tõstuki paigaldusvalmidus
Tõstuki tugiplaadid on võimalik tehases raamile paigaldada.

4. Õhkvedrustus taga koos lühikese tagaülendiga. Uue disainiga ette paigaldatud stabilisaator vähendab tagaülendit – see on eeliseks ehitusrakendustele, lihtsustub asfaldilaoturite ja vahetuskerede paigaldamine.

Leidke kohalik müügiesindus

Meeldib? Sõitke sellega

Ainuke võimalus tõeliselt tunnetada meie uut dünaamilist raami on istuda rooli taha. Teie kohalikul Volvo Trucksi müügiesindajal on võtmed.

Leidke kohalik esindus