Diiselmootorite pöördemomendikõver

Vaadake meie pöördemomendikõveraid

Suurepärane pöördemoment madalatel pööretel. Maksimaalse pöördemomendi äärmiselt lai vahemik. Ja maksimaalne pöördemoment, mis kattub tippvõimsusega keskmistel pööretel. Võrrelge meie pöördemomendi kõveraid ja te näete erinevust. Ronige kabiini ja te tunnete seda – uskumatu kiirendus, ületamatu tõmbejõud ja kütusesäästlik nauditav sõit valitud kiirusel. 

Kütusesäästlikkus säästab raha ja aitab olla jätkusuutlik

Sisseehitatud kütusesäästlikkus ja keskkonnahoid

Suurem surveaste 420 ja 460 hj mootoritel. Uus optimeeritud turboülelaadur 500 ja 540 hj mootoritel. Ühistorusissepritse kõikidel mootoritel ja peensusteni kohandatud tarkvara, et tagada parim mootori juhtimine ja väiksem sisehõõrdumine. Kõik selleks, et säästa võimalikult palju kütust ning tagada parem mootori pöördemoment ja reageerimine väikestel pööretel. See kajastub ka teie majandustulemuses. Ja keskkonnale.

VEB+ mootorpidur nukkvõlli ainulaadse konstruktsiooniga

Volvo mootorpidur – VEB+

Tänu nukkvõlli ainulaadsele konstruktsioonile tagab Volvo patenteeritud mootorpidur D13-mootori korral 375 kW (510 hj), D16-mootori korral aga 470 kW (639 hj) pidurdusvõimsuse. I-Shift käigukasti ja nutika püsikiiruse regulaatoriga ühendatuna võimaldab see hoida suurt keskmist kiirust, avaldamata mõju ohutusele või kütusesäästlikkusele.

Puhtamad, rohelisemad mootorid

Meie Euro 6 mootorid on hüpe puhtama veonduse ja väiksema keskkonnamõju suunas. Täiustatud on nii pöördemomenti kui ka kütusesäästlikkust. Võrreldes Euro 5 mudelitega on tahkete osakeste heitmed poole väiksemad ja lämmastikoksiidide sisaldus peaaegu 80% väiksem.

Meie Euro 6 lahendus: ülevaade

Kuidas töötab meie Euro 6 lahendus

1. Mootor
Uue mootori komponendid parandavad gaasivoogu ja tagavad heitgaasi jõudmise järeltöötlussüsteemi optimaalsel temperatuuril.

2. Seitsmes pihusti
(ei ole mootori D13K420 korral vajalik)
DOC-i soojuse juhtimiseks kasutatakse spetsiaalset diislipihustit, mis tagab DPF-i tõhususe ja SCR-i hea talitluse.

3. Diislikütuse oksüdatsioonikatalüsaator (DOC)
DOC toodab NO2, mis on DPF-i jaoks vajalik tahkete osakeste tõhusaks põletamiseks. Külmades tingimustes toodab see regeneratsiooniks vajalikku soojust.

4. Diiselmootori tahkete osakeste filter (DPF)
Filtrisse kogunevad tahked osakesed (PM) ja säilivad seal seni, kuni need regeneratsiooni käigus ära põlevad. Regeneratsioon toimub automaatselt, ilma kasutaja sekkumiseta.

5. Selektiivne katalüüsreduktsioon (SCR)
Segamistsoonis pihustatakse heitgaasi lisaainet AdBlue. Kokkupuutel katalüsaatoriga muutuvad lämmastikoksiidid (NO2) kiiresti ohutuks gaasiliseks lämmastikuks ja veeks.

6. Ammoniaagijääkide katalüüsreduktsioon (ASC))
Viimane samm enne väljalasketoru, kus kõrvaldatakse ammoniaagijäägid (NH3), kui neid leidub.

Volvo FH kaheksa erineva võimsusega

Valige oma hobujõud

Valida saab kaheksa erineva võimsuse vahel. Olemas on neli 13-liitrist (D13) ja neli 16-liitrist (D16) varianti.

Leidke kohalik müügiesindus

Võimsus suuremaks. Kütusekulu väiksemaks

Tunnetage meie mootorite võimsust ja efektiivsust Volvo Trucksi müügiesindaja juures.

Leidke kohalik müügiesindus