Volvo FH sõitmas metsas

Meie nutikaim käigukast – nüüd veelgi nutikam

Kõige täiuslikum jõuülekandesüsteem turul on nüüd saadaval veelgi nutikama versioonina, mis tagab tõeliselt sujuva dünaamilise kiirenduse. Topeltsiduriga I-Shift on maailma esimene topeltsiduriga käigukast raskeveokitele. Inspireerituna võidusõiduautode käigukastidest, vahetab topeltsiduriga I-Shift käiku sekundi murdosa jooksul. See tekitab võimsuse ühtlase voo, mis muudab teie sõidustiili ja suurendab tööviljakust.

Volvo FH16 I-Shifti topeltsiduriga maanteel

Lihtsalt sõitke

I-Shift muudab sõitmise lihtsamaks, ohutumaks ja palju mugavamaks. Puuduvad raske sidur ja käigukang, millega maadelda. Iga käiguvahetus toimub täpselt õigel ajal. Süsteemi lihtsus vähendab väsimust ja aitab juhil keskenduda teele ning ümbritsevale liiklusele. Kui soovite käiku käsitsi vahetada, annab nupp käigukangil teile täieliku kontrolli iga käigu üle.

Volvo FH veduk maanteel

Säästke kütust

I-Shift on loodud kütust säästma – kuni 5%. Sisemine energiakadu on väike – väiksem kui käsilülituskäigukastil. Kuid tegelikult peitub saladus elektroonikas. Iga käiguvahetus toimub täpselt õigel ajal. See tagab, et mootor töötab kõige efektiivsemal pöörlemissagedusel kas ökonoomses või jõudlusrežiimis. Ja allamäge sõites lahutab I-Roll mootori, maksimeerides veoki pöördemomenti ja säästes täiendavalt kuni 2% kütust.

Kuidas see töötab

Kuidas see töötab

I-Shift põhineb klassikalisel sünkronisaatoriteta käsilülituskäigukastil – sellest tuleneb ka kompaktne disain ja väiksem sisekadu. Maagia peitub elektroonilises juhtplokis, mis juhib sidurit ja käike. Hinnates andmeid kiiruse, massi, teekalde ja vajaliku pöördemomendi kohta, teeb I-Shift iga käiguvahetuse äärmiselt täpselt. Samuti suhtleb süsteem mootoriga, korrigeerides maksimaalse jõudluse nimel pidurdusvõimsust ja mootori pöörlemissagedust.

Tugevdatud tööks rasketes tingimustes

Tugevdatud tööks rasketes tingimustes

Kui sõidate äärmiselt rasketes oludes, oskate hinnata tugevdatud I-Shifti. See on loodud spetsiaalselt selliste rakenduste jaoks, kus tuleb sageli sõita suuremal kallakul kui 10% või äärmiselt raskel maastikul. See tähendab, et I-Shift on nüüd saadaval tingimuste jaoks, kus käsilülituskäigukast või automaatne Powertronic on seni olnud ainsad valikud.

melonJS

Parem paigaltvõtmine künklikul maastikul

I-Shift on muutunud veelgi mitmekülgsemaks ja seda on lihtsam kasutada. Automaatkäigukast on nüüd saadaval ühe või kahe roomekäiguga, lisavalikuna täiendavad tagasikäigud. Kui veate raskeid koormaid, teate, et paigaltvõtmine võib mõnikord olla keeruline, eriti künklikul maastikul või raskete teeolude korral. Kõige tipuks võib teil mõnikord olla vaja koorem maha laadida või otsida isegi puksiiri. See aga mõjub halvasti kasutuskindlusele ja tootlikkusele. Varustage oma Volvo FH roomekäikudega I-Shiftiga ja need mured jäävad minevikku. Paigaltvõtmine paraneb oluliselt ja siduri koormus väheneb kuni 75 protsendi võrra, hoides ära asjatud remondid.

Vähenenud kütusekulu

Sõitke aeglaselt ja kulusäästlikult

Kas roomekäikudega I-Shift aitab tõesti kütust säästa? Kindlasti. Sest varem pidite parema paigaltvõtmise nimel sageli ohverdama kütusesäästlikkuse. Tänu roomekäikudele saame teie veokile pakkuda tagatelje suuremat ülekandearvu, mis võimaldab korralikul teel sõites hoida püsikiirust mootori palju väiksemal pöörlemissagedusel. See vähendab kütusekulu paari protsendi võrra.

Ideaalne juhitavus väga väikesel kiirusel

Ideaalne juhtimine igas suunas

Väikesel kiirusel manööverdamine on kõige raskem ülesanne. Tänu ülekandearvule kuni 32:1 (ja tagurdamisel kuni 37:1), võimaldab roomekäikudega I-Shift sõita eriti väikese kiirusega (0,5–2 km/h). Teil on alati täielik kontroll, mis võimaldab koorma peale- või mahalaadimisel täpselt parkida ja vältida õnnetusjuhtumeid, mis võivad rikkuda teie päeva ja vähendada tööviljakust.

Lisab veokile mitmekülgsust

Võtke vastu lisatöid

Roomekäikudega I-Shift lisab veokile mitmekülgsust, võimaldades kasutada sama veokit erinevates sõidutingimustes ja erinevate ülesannete täitmisel. Peate sõitma nii maanteel kui maastikul? Peate vedama väga raskeid koormaid? Töötate suures kõrguses? Väikest kiirust nõudvad erirakendused? Pole probleemi. Roomekäikude moodul lisab I-Shiftile ainult 120 mm pikkust ja 48 kg kaalu.

Topeltsiduriga I-Shift – uus sõidumeetod

Topeltsiduriga I-Shift – uus sõidumeetod

Topeltsiduriga I-Shift on maailma esimene topeltsiduriga käigukast raskeveokite jaoks, mis pakub tõeliselt sujuvat ja dünaamilist kiirendust. Inspireerituna võidusõiduautode käigukastidest, vahetab topeltsiduriga I-Shift käiku sekundi murdosa jooksul. See tekitab võimsuse ühtlase voo, mis muudab teie sõidustiili ja suurendab tööviljakust.

Juhi mugavus ja turvalisus

Juhi mugavus ja turvalisus

Kui teie töö nõuab suurt jõudlust ja sagedasi käiguvahetusi, valige I-Shifti topeltsidur. See annab juhile enneolematu mugavuse. Pöördemoment on ühtlane, võimaldades käiku kindlalt vahetada ka võimsuskõvera keskosas. Ja võimsust kantakse pidevalt ratastele üle, mis tähendab minimaalset kinnijäämise ohtu või haardumise kadumise ohtu libedates tingimustes. Isegi allamäge sõitmisel mootoriga pidurdades võite olla kindel, et sõidate kindlalt ja ohutult. I-Shifti topeltsidurit on võimalik kasutada koos D13K mootoritega (460, 500 ja 540 hj).

Mida lisab topeltsidur

Mida lisab topeltsidur

Topeltsiduriga käigukast saab järgmise käigu eelvalida juba eelneva käiguga sõitmise ajal. Seega on üks sidur vabakäigul ja teine rakendatud. Tänu kahele vedavale võllile ning leidliku konstruktsiooniga hammasülekannetele ja käigulülitusmehhanismile saab korraga olla valitud kaks käiku. Ja milline on tulemus? Käiguvahetus toimub sekundi murdosa jooksul ja pöördemomendi ülekandmine ei katke.

I-Shifti käigukasti röntgenipilt

Kuidas see töötab?

I-Shift põhineb klassikalisel sünkronisaatoriteta käsilülituskäigukastil – sellest tuleneb ka kompaktne disain ja väiksem sisekadu. Saladus peitub elektroonilises juhtplokis, mis juhib sidurit ja käike. Hinnates andmeid kiiruse, massi, teekalde ja vajaliku pöördemomendi kohta, teeb I-Shift iga käiguvahetuse äärmiselt täpselt. Samuti suhtleb süsteem mootoriga, mis omakorda korrigeerib maksimaalse jõudluse saavutamiseks pöörlemissagedust ja pidurdusvõimsust.

Käigukasti topeltsidur

...ja millised on topeltsiduri eelised

Topeltsiduriga käigukast saab järgmise käigu eelvalida juba eelneva käiguga
sõitmise ajal. Seega on üks sidur ühendatud ja teine pöörleb vabakäigul. Tänu kahele vedavale võllile ning leidliku konstruktsiooniga hammasülekannetele ja käigulülitusmehhanismile saab korraga olla valitud kaks käiku. Ja milline on tulemus? Käiguvahetus toimub sekundi murdosa jooksul, ilma katkestuseta jõuülekandes.

Kas olete oma I-Shiftiga rahul?

Kas olete oma I-Shiftiga rahul?

Tarkvara võimaldab kohandada I-Shifti teie sõidutingimustega. Valida saab nelja lisapaketi vahel (ehitus-, jaotus-, kaug- või raskeveod) ja mitme valiku hulgast, nagu I-See, roomekäigud ja täiendav jõuväljavõtu funktsioon.

Kuidas I-See säästab künklikul maastikul kütust

I-See: maksimeerib efektiivsust ja säästlikkust

Künklikul maastikul töötavad I-Shift ja I-Shifti topeltsidur sujuvalt koos meie intuitiivse I-See tehnoloogiaga, säästes veelgi enam kütust.

Avastage, kuidas I-See töötab
Leidke kohalik müügiesindus

Sõitke sellega

Soovite ise proovida I-Shifti ja I-Shifti topeltsidurit? Võtke ühendust kohaliku Volvo Trucksi müügiesindusega.

Leidke kohalik esindus