Volvo FH raamide tehnilised andmed

  • Raami kõrgused
  • Maksimaalne esisilla koormus
  • Tagavedrustus
  • Vedukite haakeseadme kõrgused
  • Tõmbetalad
  • Kütusepaagid
  • AdBlue paagid
  • Sadulad
  • Sõltumatu esivedrustus
  • Volvo dünaamiline roolisüsteem
  • Abiteljed veotelje taga
  • Abiteljed veotelje ees
  • Pidurid

Raami kõrgused

Eriti madal (veduk) u 810 mm
Madal u 850 mm
Keskmine u 900 mm
Kõrge u 1000 mm
Eriti kõrge u 1200 mm

Maksimaalne esitelje koormus (t)

  Õhkvedrustus Lehtvedrustus
Eriti madal 7.5 -
Madal 8 -
Keskmine 9* 9
Kõrge 9 10/18**
Eriti kõrge - 10/20**
Sõltumatu esivedrustusega, 8,5
** Kahe esiteljega (FAA20/FAA21)

Tagavedrustus

Tüüp Teljed Vedrustus Telje/kandevankri koormus Reduktor Veotelje ees/taga paiknevad tõstetavad abiteljed
Üksiktelg          
RAD-L90 4×2 Parabool-/mitmiklehtvedrustus 13 t Üheastmeline/rummu-  
RAD-GR 4×2 Õhkvedrustus 11,5/13 t Üheastmeline/rummu-  
RAD-G2 4×2 Õhkvedrustus ehitusveokite jaoks 13 t Rummureduktor  
           
Tandemvanker          
RADT-AR 6×2/8×2 Parabool 19/21 t Üheastmeline/rummu- Fikseeritud abitelg veotelje taga
RADT-GR 6×2/8×2 Õhkvedrustus 19/20,5/22,5/23 t Üheastmeline/rummu- Fikseeritud/pööratav/pöörduv abitelg veotelje taga
RAPD-GR 6×2 Õhkvedrustus 19/22 t Üheastmeline/rummu- Fikseeritud/pööratav abitelg veotelje ees
RADD-G2 6×4/8×4 Õhkvedrustus ehitusveokite jaoks 21/23/26 t Üheastmeline/rummu-  
RADD-BR 6×4/8×4 Parabool 21 t Üheastmeline/rummu-  
RADD-TR1 6×4/8×4 Paraboolsed/tavalised lehtvedrud 23/26 t Üheastmeline/rummu-  
RADD-TR2 6×4/8×4 Tavalised lehtvedrud 26/32 t Rummureduktor  
RADD-GR 6×4/8×4 Õhkvedrustus 21/23/26 t Üheastmeline/rummu-  
RAPDT-GR 8×2 Õhkvedrustus 27/30/30,5/31,5/32 t Üheastmeline/rummu- Pööratav abitelg veotelje ees + fikseeritud/pööratav abitelg veotelje taga
RADDT-GR 8×4/10×4 Õhkvedrustus 27/33/36 t Üheastmeline/rummu- Pööratav abitelg veotelje taga
RAPDD-GR 8×4 Õhkvedrustus 27/30,5/32/35 t Üheastmeline/rummu- Pööratav abitelg veotelje ees
RADDT-G2 8×4/10×4 Õhkvedrustus ehitusveokite jaoks 27/33/36 t Üheastmeline/rummu- Pööratav abitelg veotelje taga

Sadulhaakeseadise kõrgused

Teljekonfiguratsioon Raami kõrgus Vedrustus Raami kõrgus Sadula kõrgus* Rehv Min haakekõrgus Nominaalne sõidukõrgus**
4×2 Eriti madal RAD-GR 266 140 295–55 867 912
  Eriti madal RAD-GR 266 140 295–60 887 932
  Madal RAD-GR 266 140 315–60 955 1015
  Keskmine RAD-GR 266 140 315–70 1014 1075
  Keskmine RAD-GR 300 140 315–70 1031 1092
  Kõrge RAD-GR 266 140 315–80 1056 1147
  Kõrge RAD-GR 300 140 315–80 1090 1164
6×2 Madal RADT-GR 266 160 315–60 975 1035
  Keskmine RADT-GR 266 160 315–70 1034 1095
  Keskmine RADT-GR 300 160 315–70 1051 1112
  Kõrge RADT-GR 300 150* 315–80 1160 1234
  Keskmine RAPD-GR 266 160 315–70 1034 1095
  Keskmine RAPD-GR 300 160 315–70 1051 1112
  Kõrge RAPD-GR 266 160 315–80 1076 1167
  Kõrge RAPD-GR 300 160 315–80 1110 1184
6×4 Kõrge RADD-GR 300 150* 315–80 1173 1234
8×4 Kõrge RAPDD-GR 300 160 315-80 1137 1207
60 mm paigalduskõrgus
** Ligikaudsed kõrgused

Tõmbetalad
Keskkinnitusega, pool-allkinnitusega ja allkinnitusega tõmbetalad kesktelghaagisele. Tõmbetalad on kinnitatavad pikisuunas 25 mm sammuga.

Kütusepaagid
Alumiinium- või teraspaagid mahuga 150–900 liitrit. 4×2 sadulveduki maksimaalne kütusekogus on 1480 liitrit.

AdBlue paagid
Maht 32–100 liitrit. AdBlue pump on integreeritud AdBlue paagimoodulisse. Plastist.

Sadulad
Sertifitseeritud süsteemi lubatud koormus on kuni 36 tonni. Valikusse on lisatud L-profiiliga ISO normidele vastavad erinevate kõrgustega sadulad, võimaldades märkimisväärset valikuvabadust. Äärikkinnitusega sadul ei vaja kinnitusplaati ning seega väheneb veoki tühikaal. Sadula kõrgust raamist on u 140 mm või rohkem. Automaatmäärimine ja haagiseühenduse märgutuli on mõne variandi jaoks saadaval valikvarustusena.

Pidurid
Elektrooniliselt juhitaval pidurisüsteemil (EBS) on palju suurepäraseid omadusi ja see pakub oluliselt paremat reageerimist, pidurdusvõimet ja pidurdustunnetust. EBS on nüüd saadaval nii ketaspidurite kui ka Z-cam trummelpidurite jaoks (valitud teljekonfiguratsioonide ja raamikõrguste korral). Uuendage oma pidurisüsteemi, lisades paketi EBS Medium või mõne paljudest lisavarustuse valikutest.

Sõltumatu esivedrustus
Sõltumatu esivedrustus võimaldab esiratastel liikuda vertikaalsuunas üksteisest sõltumatult ning tagab suurepärase juhitavuse. See on saadaval konfiguratsioonide 4×2 ja 6×2 jaoks ja selle kandevõime on 8,5 tonni. Sõltumatut esivedrustust saab nüüd kasutada koos Volvo dünaamilise roolisüsteemiga.

Volvo dünaamiline roolisüsteem
Aktiivne roolisüsteem pöördemomendi korrigeerimisega. Rakendab väikesel kiirusel suuremat roolimisjõudu, vähendab roolini kanduvaid tõukeid ja hoiab rooli erineva haardeteguriga teepindadel pidurdamise korral otseasendis. Rool naaseb automaatselt neutraalasendisse nii edasisuunas sõitmisel kui ka tagurdamisel.
Volvo dünaamiline roolisüsteem on nüüd saadaval kõikide teljekonfiguratsioonide jaoks, ka kahe esiteljega veokite jaoks. See on saadaval ka koos sõltumatu esivedrustusega.

Tandemtelje tõstmisfunktsioon
Võimaldab kõige tagumise tandemtelje välja lülitada ja üles tõsta, vähendades kütusekulu ja pöörderaadiust. Armatuurlaual paiknevale nupule vajutades saab juht ilma koormata veoki telje üles tõsta. Kui veokil on koorem, laskub telg automaatselt alla ja rakendub.
Tandemtelje tõstmise funktsioon on saadaval konfiguratsioonidele 6×4 ja 8×4 (tandemteljega), millel on ketaspidurid.

Tõstetavad abiteljed veotelje taga
Mitu versiooni – fikseeritud (üksik- või paarisratastega), pöörduv ja pööratav. Teljekoormus: 7,5, 9,5 või 10 tonni.

Tõstetavad abiteljed veotelje ees
On nii sadulvedukitele kui madelveokitele saadaval fikseerituna või pööratavana. Teljekoormus: 7,5 või 9 tonni.

EBS MEDIUM

EBS-i seisundi juhtimine
EBS-i seisundi jälgimine veoki elektroonilise juhtsüsteemi (TEA2+) ja programmi Volvo Tech Tool abil.

Mägistardi abisüsteem
Pidurid vabastatakse tõusul seistes alles siis,
kui veojõud suudab auto liikuma panna.

Hõõrdkatete kulumuse hindamine
Piduri hõõrdkatete hoiatus – arvutatakse, kui suurt läbisõitu piduriklotside hõõrdkatted veel võimaldavad. (Ainult ketaspidurite korral.)

Seisupiduri automaatne vabastamine
Seisupidur vabastatakse siis, kui juht vajutab gaasipedaali
ja käik on sisse lülitatud (ainult I-Shifti käigukasti korral).

LISAFUNKTSIOONID

Sirgestuspidur
Võimaldab veokijuhil haagise pulseerivat pidurdamist. Pidur rakendub seejärel automaatselt ja haagise külglibisemise oht on minimaalne.

ESP (elektrooniline stabiilsussüsteem)
Pidurite stabiilsussüsteem rakendab pidureid igale rattale eraldi ja tagab seega kogu autorongi stabiilsuse, välistades veoki ja haagise külglibisemise, ümberpaiskumise ja haagise pendeldamise. ESP vastab sõidukite elektroonilise stabiilsuskontrolli kohta kehtivate õigusaktide nõuetele ja on saadaval 2- ning 3-teljeliste veokite jaoks.

Avariipidurdustuli
Kui avariipidurdamine toimub kiirusel üle 50 km/h, vilguvad pidurituled sagedusega neli korda sekundis.

Hüdrauliline kestuspidur
Käigukastile paigaldatud kompaktne kestuspidur maksimaalse pidurdusvõimsusega 680 kW.

Allalaadimine

Raami tehnilised andmed

Laadige alla raami täielikud tehnilised andmed PDF-vormingus.

Allalaadimine(PDF, 1.7 MB)
Leidke kohalik müügiesindus

Meeldib? Sõitke sellega

Ainuke võimalus tõeliselt tunnetada meie uut dünaamilist raami on istuda rooli taha. Teie kohalikul Volvo Trucksi müügiesindajal on võtmed.

Leidke kohalik müügiesindus