Siit leiate Volvo FH seeria jõuülekannete tehnilised andmed.

  • Mootorid
  • I-Shift
  • I-Shifti tarkvarapaketid
  • I-Shifti topeltsidur
  • Käsilülituskäigukastid
  • Tagateljed
  • Ülekandearvud
  • Jõuülekande kombinatsioonid
  • Jõuväljavõtuvariandid

Mootorid

  D13K   D16K 
Heitmenorm  Euro 6  Euro 6
Silindrite arv  6
Töömaht  12,8 dm³  16,1 dm³ 
Kolvikäik  158 mm  165 mm 
Silindri läbimõõt  131 mm  144 mm
Surveaste  17.0:1  16.0:1
Säästlik pöörlemissagedus  900–1400 p/min  1000–1300 p/min
Heitgaasipiduri võimsus 200 kW (2300 p/min) 230 kW (2200 p/min)
VEB+ pidurdusvõimsus  375 kW (2300 p/min) 470 kW (2200 p/min)
VEB+  valikvarustus valikvarustus 
Õlifiltrid  2 täisvoolu-, 1 osavoolufilter   2 täisvoolu-, 1 osavoolufilter 
Õlimaht vahetamisel, k.a filtrid  33 l  42 l 
Jahutusvedeliku üldkogus  38 l  48 l 

Nõuded kütusele

ULSD kvaliteet (eriti väikese väävlisisaldusega diislikütus, max 10 ppm väävlit).

Õlivahetusvälp

kuni 100 000 km või kord aastas kvaliteediklassi VDS4 korral. 

Mootoriga ühendatud jõuväljavõtt

  Pöördemoment  Ülekandearv 
EPTT650  650 Nm*  1.26:1
EPTT1000  1000 Nm*  1.26:1
Pöördemoment sõitmise ja seismise ajal.
D13K – võimsus/pöördemoment

D13K – võimsus/pöördemoment

Netovõimsus vastavalt EÜ 582/2011

D13K420 (309 kW)   
Max võimsus pööretel 1400–1800 p/min  420 hj 
Max pöördemoment pööretel 860–1400 p/min  2100 Nm 
D13K460 (338 kW)   
Max võimsus pööretel 1400–1800 p/min  460 hj 
Max pöördemoment pööretel 900–1400 p/min  2300 Nm  
D13K500 (368 kW)   
Max võimsus pööretel 1400–1800 p/min  500 hj 
Max pöördemoment pööretel 1000–1400 p/min  2500 Nm 
D13K540 (397 kW)   
Max võimsus pööretel 1450–1800 p/min  540 hj 
Max pöördemoment pööretel 1000–1450 p/min  2600 Nm 
D16K – võimsus/pöördemoment

D16K – võimsus/pöördemoment

Netovõimsus vastavalt: EÜ 582/2011

D16K550 (405 kW)   
Max võimsus pööretel 1350–1900 p/min  550 hj 
Max pöördemoment pööretel 900–1350 p/min  2800 Nm*
D16K550 (405 kW)   
Max võimsus pööretel 1350–1900 p/min  550 hj 
Max pöördemoment pööretel 900–1350 p/min  2900 Nm 
D16K650 (479 kW)   
Max võimsus pööretel 1450–1900 p/min  650 hj 
Max pöördemoment pööretel 950–1450 p/min  3150 Nm 
D16K750 (552 kW)   
Max võimsus pööretel 1600–1800 p/min  750 hj 
Max pöördemoment pööretel 950–1400 p/min  3550 Nm 
Saadaval ainult käsilülituskäigukastiga 550 hj mootori jaoks
I-shift

Poolkäikude ja käigugruppidega 12-käiguline käigukast koos automaatse käiguvahetiga. I-Shifti käigukasti saab varustada kompaktse kestuspiduri, jõuväljavõtu, roolivõimendi avariipumba ja õlijahutiga.

Tehnilised andmed

Tüüp Kõrgeim käik Max pöördemoment (Nm) Autorongi max täismass (t)
AT2412F
Otseülekandega  2400 44
AT2612F
Otseülekandega  2600 100
ATO2612F
Kiirkäik  2600 100
AT2812F
Otseülekandega  2800 60
ATO3112F
Kiirkäik  3150 100
ATO3512F Kiirkäik 3550 100

I-Shifti topeltsiduri tehnilised andmed

Tüüp  Kõrgeim käik  Max pöördemoment (Nm) Autorongi max täismass (t)
SPO2812 Kiirkäiguga 2800 60

I-Shifti tarkvarapaketid

Põhiversioon (TP-BAS)
TP-BAS on standardne tarkvarapakett, mis tarnitakse koos I-Shiftiga ja sisaldab käigukasti põhifunktsioone igasuguste sõidutingimuste jaoks.

I-Shifti käiguvahetustarkvara jaotusvedude jaoks (TP-DIST)
TP-DIST kohandab käigukasti tööomadused sobivaks jaotusvedude eritingimustega. See tarkvarapakett sisaldab funktsioone, mis parandavad manööverdusvõimet paigaltvõtul ning kitsastes kohtades ja väikesel kiirusel sõitmisel.

I-Shifti käiguvahetustarkvara ehitusrakenduste jaoks (TP-CON)
TP-CON kohandab käigukasti funktsiooni sobivaks ehitussegmendi eritingimustega. See tarkvarapakett sisaldab funktsioone, mis parandavad manööverdusvõimet paigaltvõtul ning kitsastes kohtades ja väikesel kiirusel sõitmisel. See tarkvara sobib ka raskemate teeolude korral.

I-Shifti käiguvahetustarkvara kaugvedude jaoks (TP-LONG)
TP-LONG sisaldab nutikaid funktsioone, mis minimeerivad kütusekulu. See tarkvarapakett on ideaalne kaugvedudeks, kus põhirõhk on kütusesäästlikkusel. See pakett sisaldab ka I-Roll funktsiooni.

Raskeveod (TP-HD)
TP-HD optimeerib käiguvahetuse sobivaks raske (üle 85 t) autorongiga sõitmiseks. Sõltumata autorongi täismassist, saab juht alati optimeerida juhitavust, valides või välja lülitades raskevedude režiimi ja rakendades kaugvedude režiimi. Tarkvarapaketi funktsioonid annavad eeliseid ka mitut haagist vedavate veokite korral.

I-Shifti tarkvarapaketid

Müügivariandid TP-BAS TP-DIST TP-CON TP-LONG TP-HD**
Jõuväljavõtu põhifunktsioonid (APF-BAS)
Jõuväljavõtu laiendatud funktsioonid (APF-ENH) o o o o o
Käiguvahetuse põhiseadistus (AMSO-BAS)
Käiguvahetuse (sh kiire allavahetuse) täpsem seadistus (AMSO-AUT) o o o
Erirakendustega seotud põhifunktsioonid (AVO-BAS)
Täiustatud sõiduomadused halbades teeoludes (AVO-ENH) o o o
Käiguvahetuse põhirežiim
Erk käiguvahetus
Käigukastiõli temperatuuri jälgimine
Kiire stardi rakendus
I-Roll (•)
Nutikas püsikiiruse regulaator (•)
Paigaltvõtmise juhtimine
Täiustatud käiguvahetusrežiim (autorongi täismass ≤ 85 t)
Täismassi kontroll raskevedudel (85 t < täismass ≤ 180 t)
Eriti aeglane roomekäik* (ASO-ULC) o o o
Roomekäik* (ASO-C) o o o
Mitme kiirusega tagasikäik* (ARSO-MSR) o o o
GPS-i andmeid kasutav I-See (PVT-BAS) o o
GPS-i andmeid kasutav I-See (PVT-EXT) o o
Standardvarustuses (•) Funktsiooni saab kasutada, kui TP-LONG on rakendatud. o Valikvarustuses – Ei ole kasutusel
* Ainult AT2612F, ATO2612F, ATO3112F ja ATO3512F. ARSO-MSR nõuab ASO-ULC või ASO-C olemasolu.
** Ainult AT2612D, AT2612F, ATO2612F, ATO3112F ja ATO3512F.

Käsilülituskäigukastid

14-käiguline poolkäikude ja käigugruppidega käsilülituskäigukast 2 roomekäigu ja 12 sünkroniseeritud edasikäiguga ning 4 tagasikäiguga. Patenteeritud servosünkronisaatorid vähendavad lülitamiseks vajalikku jõudu. Käigukasti saab varustada kompaktse kestuspiduri, jõuväljavõtu, roolivõimendi avariipumba ja õlijahutiga.

Käsilülituskäigukasti tehnilised andmed

Tüüp Kõrgeim käik Max pöördemoment (Nm) Autorongi max täismass (t)
VT2214B Otseülekandega 2200 100
VTO2214B Kiirkäiguga 2200 100
VT2514B Otseülekandega 2500 100
VTO2514B Kiirkäiguga 2500 100
VT2814B Otseülekandega 2800 100
VTO2814B Kiirkäiguga 2800 100

Tagateljed

Tüüp  Telg Ülekanne Max pöördemoment (Nm) Max teljekoormus / koormus tandemteljele (t) Autorongi max täismass (t)
Üheastmelise reduktoriga          
RSS1344C/D Üksiktelg Hüpoidülekanne 2600 13 44
RSS1356 Üksiktelg Hüpoidülekanne 2400/2800 13 56/44
RSS1360 Üksiktelg Hüpoidülekanne 3550 13 60
RTS2370A Tandemtelg Hüpoidülekanne 3550 23 70
           
Rummureduktor          
RSH1370F Üksiktelg Koonilised kaldhammasrattad 3550 13 70
RTH2610F Tandemtelg Koonilised kaldhammasrattad 3550 26 100
RTH3210F Tandemtelg Koonilised kaldhammasrattad 3550 32 100
RTH3312 Tandemtelg Koonilised kaldhammasrattad 3550 33 120

Ülekandearvud

RSS1344C/D RSS1356 RSS1360 RTS2370A RSH1370F RTH2610F RTH3210F RTH3312
2.31:1* 2.50:1 2.47:1 2.43:1 3.46:1 3.33:1 3.33:1 3.61:1
2.47:1* 2.79:1 2.64:1 2.57:1 3.61:1 3.46:1 3.46:1 3.76:1
2.64:1 3.10:1 2.85:1 2.83:1 3.76:1 3.61:1 3.61:1 4.12:1
2.85:1 3.44:1 3.08:1 3.09:1 4.12:1 3.76:1 3.76:1 4.55:1
3.08:1 3.67:1 3.40:1 3.40:1 4.55:1 3.97:1 3.97:1 5.41:1
3.36:1   3.67:1 3.78:1 5.41:1 4.12:1 4.12:1 7.21:1
3.70:1   4.11:1 4.13:1   4.55:1 4.55:1  
      4.50:1   5.41:1 5.41:1  
      5.14:1     7.21:1  
      5.67:1        
      6.17:1        
RSS1344D jaoks

Jõuülekande kombinatsioonid

  D13K420 D13K460 D13K500 D13K540 D16K550 * D16K550 ** D16K650 D16K750
Käsilülituskäigukast                
VT2214B            
VTO2214B            
VT2514B          
VTO2514B          
VT2814B            
VTO2814B            
                 
I-Shift                
AT2412F            
AT2612F        
ATO2612F        
AT2812F              
ATO3112F            
ATO3512F              
                 
I-Shifti topeltsidur                 
SP02812     ●  ●  ●        
Üheastmelised teljed                
RSS1344C/D        
RSS1356      
RSS1360
RTS2370A
                 
Rummureduktoriga teljed                
RSH1370F
RTH2610F
RTH3210F
RTH3312
(2800 Nm)
** (2900 Nm)

Jõuväljavõtuvariandid

Pealisehitise seadmete käitamiseks on saadaval lai valik jõuväljavõtu variante (sidurist sõltuvad ja sõltumatud).

Sidurist sõltumatud jõuväljavõtud

PTER-DIN: Jõuväljavõtt mootori tagaosal hüdropumba otsekäitamiseks.
PTER1400: Jõuväljavõtt mootori tagaosal koos hüdropumba kinnitusäärikuga.
PTER-100: Jõuväljavõtt mootori tagaosal koos hüdropumba kinnitusäärikuga.

Sidurist sõltuvad jõuväljavõtud

PTR-F: äärikühendus, väike või suur pöörlemissagedus.
PTR-FL/FH: äärikühendus, väike või suur pöörlemissagedus.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: DIN-ühendus, väike/keskmine/suur pöörlemissagedus, hüdropumba vahetuks paigaldamiseks.
PTRD-F: äärikühendus, suur pöörlemissagedus, kardaanvõlli vahetuks paigaldamiseks.
PTRD-D: suur pöörlemissagedus, kaheastmeline. Ees ja taga DIN-ühendused hüdropumpade otseühendamiseks.
PTRD-D1: suur pöörlemissagedus, kaheastmeline. Taga äärik- ja ees DIN-ühendus.
PTRD-D2: Suur pöörlemissagedus, kaks ajamit taga ja üks ajam ees. Kaks äärikühendust taga, üks DIN-ühendus ees.

Allalaadimine

Jõuülekande tehnilised andmed

Jõuülekande täielike tehniliste andmete allalaadimine (PDF).

Allalaadimine(PDF, 2.3 MB)
Leidke kohalik esindus

Minge Volvo FH-le lähemale

Komplekteerige ideaalne veok. See kõik toimub koos kohaliku Volvo Trucksi müügiesindajaga.

Leidke kohalik esindus