Volvo FL nelja- või kuuesilindrilise mootoriga

Tutvuge oma mootoriga

Tänu suurele võimsusvahemikule ja muljetavaldavale erksusele on Volvo mootor D8K ideaalne linnasisesteks jaotusvedudeks. Väiksem ja kergem D5K on ette nähtud veokitele, mille täismass on 10–16 tonni. See on üks tugevamaid ja võimsamaid neljasilindrilisi mootoreid turul.

Volvo FL-i mootori tööomadusi iseloomustab lai ja lame pöördemomendikõver

Sujuv sõit on garanteeritud

Hea kiirendus. Lihtne juhtimine väikesel kiirusel. Esmaklassiline võimsus. Mootorid D5K ja D8K tagavad väikestel pööretel suurema ja ühtlasema pöördemomendi ning kiirema reageerimise. D5K maksimaalne pöördemoment 800–900 Nm (D8K korral 950–1050 Nm) vähendab märgatavalt vajadust käiku vahetada.

Valige oma hobujõud

Sõltumata sellest, millise mootori Volvo FL-i jaoks valite, vajalik võimsus on alati tagatud: D5K korral 210 või 240 hj, D8K korral 250 või 280 hj. Volvo FL-i suurepärase manööverdusvõime ja ülikiire reageerimisega võimsad mootorid viivad teid kohale kiiresti ja tõhusalt.

Volvo FL, mootorite valik

  hj kW Pöördemoment
D5K210 210 154 800 Nm
D5K240 240 177 900 Nm
D8K250 250 184 950 Nm
D8K280 280 206 1050 Nm
Valikvarustuses biodiisliga töötav viieliitrine mootor

Valmis kasutama biodiislit

Kõik D5K- ja D8K-mootorid on sertifitseeritud sünteetilise diisli (HVO) kasutamiseks. Üks mootori D5K 240 üks versioon töötab puhtal biodiislil (B100) ja vastab Euro 6 nõuetele. See on ideaalne valik, kui soovite olla keskkonnahoidlik ja kasutada oma regioonis kehtivaid eeliseid.

Jõuväljavõtud laadurseadmete jaoks

Jõuväljavõtuvariandid

Laadurseadmete toide. Jõuväljavõtud kannavad mootori võimsuse üle erinevatele lisaseadistele (nt tõstuk või betoonisegur). Volvo FL pakub mitmeid jõuväljavõtuvariante, mida saab kohandada teie vajadustele.

Vt jõuväljavõttude tehnilisi andmeid
Euro 6 mootorite võimsus ja kütusesäästlikkus on samaväärsed Euro 5 mootoritega.

Sama võimsus, vähem heitmeid

Meie Euro 6 mootorid on suur hüpe puhtama transpordi ja väiksema keskkonnamõju suunas. Võimsus ja kütusesäästlikkus on samaväärsed Euro 5 mudelitega, kuid me oleme vähendanud tahkete osakeste heitmekogust poole võrra ja lämmastikoksiidide kogust peaaegu 80% võrra.

Euro 6 lahendus Volvolt

Meie Euro 6 lahendus

1. Mootor
Uue mootori komponendid parandavad gaasivoogu ja tagavad heitgaasi jõudmise järeltöötlussüsteemi optimaalsel temperatuuril.

2. Seitsmes pihusti
DOC-i temperatuuri reguleerimiseks kasutatakse spetsiaalset diislipihustit, mis tagab diiselmootori tahmaosakeste filtri tõhususe ja SCR-i hea töövõime.

3. Diislikütuse oksüdatsioonikatalüsaator (DOC)
DOC toodab NO2, mis on diiselmootori tahmaosakeste filtri jaoks vajalik tahkete osakeste tõhusaks põletamiseks. Külmades tingimustes toodab see regeneratsiooniks vajalikku soojust.

4. Diiselmootori tahkete osakeste filter (DPF)
Filtrisse kogunevad tahked osakesed (PM) ja säilivad seal seni, kuni need regeneratsiooni käigus ära põlevad. Regeneratsioon toimub automaatselt, ilma teiepoolse sekkumiseta.

5. Selektiivne katalüüsreduktsioon (SCR)
Segamistsoonis pihustatakse heitgaasi lisaainet AdBlue. Kokkupuutel katalüsaatoriga muutuvad lämmastikoksiidid (NOsub>2) kiiresti ohutuks gaasiliseks lämmastikuks ja veeks.

6. Ammoniaagijääkide katalüüsreduktsioon (ASC))
Viimane samm enne väljalasketoru, kus kõrvaldatakse ammoniaagijäägid (NH3), kui neid leidub.

Diiselmootori tahmaosakeste filter

Juhitav regenereerimine

Mootorid D5K ja D8K on varustatud diiselmootori tahmaosakeste filtriga (DPF). Regenereerimise käigus püüab ja töötleb see mootori väljalaskesüsteemis mikroskoopilisi tahmaosakesi, mille tagajärjel tekib peen tuhk. Protsess on automaatne ja käsitsi regenereerimise vajaduse korral (nt keskkonnavööndis) hoiatatakse juhti aegsasti.

Leidke kohalik esindus

Tunnetage võimsust

Mootorite D5K ja D8K katsetamiseks ja kõikidele küsimustele vastuste saamiseks palun külastage Volvo Trucksi kohalikku müügiesindust.

Leidke kohalik esindus