Volvo diiselmootorid suurepärase pöördemomendikõveraga madalatel pööretel

Vaadake meie kõveraid

Suurepärane moment madalatel pööretel. Maksimaalse momendi äärmiselt lai vahemik. Ja maksimaalne pöördemoment kattub maksimaalse võimsusega. Võrrelge meie pöördemomendi kõveraid ja te näete erinevust. Ronige kabiini ja te tunnete seda – uskumatu kiirendus, ületamatu tõmbejõud ja kütusesäästlik nauditav sõit valitud kiirusel.

Väiksem heitmekogus, kuid siiski kütusesäästlik

Sisseehitatud kütusesäästlikkus

Põlemiskambri optimeeritud geomeetria. Kiire ja täpne EMS-juhitav sissepritse. Kõrge täiteaste. Võiksime teha pika nimekirja omadustest, mis muudavad meie mootorid nii kütusesäästlikuks. Kõige tähtsam on erinevus, mille need annavad teie majandustulemusele. Ja keskkonnale.

Mootorpidur VEB+ ainulaadse konstruktsiooniga nukkvõlliga

Volvo mootorpidur: VEB ja VEB+
Pidurdusvõimsus kuni 510 hj

Tänu nukkvõlli ainulaadsele konstruktsioonile tagab Volvo patenteeritud mootorpidur VEB+ mootori D13 korral 375 kW (510 hj) pidurdusvõimsuse. D11-mootori korral tagab Volvo mootorpidur (VEB) kuni 290 kW pidurdusvõimsuse. I-Shifti käigukasti ja nutika püsikiiruse regulaatoriga ühendatuna võimaldab see hoida suurt keskmist kiirust, avaldamata mõju ohutusele või kütusesäästlikkusele.

Puhtamad, rohelisemad mootorid

Meie Euro 6 mootorid on suur hüpe puhtama transpordi ja väiksema keskkonnamõju suunas. Võimsus ja kütusesäästlikkus on samaväärsed Euro 5 mudelitega, kuid oleme vähendanud tahkete osakeste heitmekogust poole võrra ja lämmastikoksiidide kogust peaaegu 80% võrra. 

Meie Euro 6 lahendus: ülevaade

Kuidas see töötab
Meie Euro 6 lahendus

1. Mootor
Uue mootori komponendid parandavad gaasivoogu ja tagavad heitgaasi jõudmise järeltöötlussüsteemi optimaalsel temperatuuril.

2. Seitsmes pihusti
DOC-i temperatuuri reguleerimiseks kasutatakse spetsiaalset diislipihustit, mis tagab diiselmootori tahmaosakeste filtri tõhususe ja SCR-i hea töövõime.

3. Diislikütuse oksüdatsioonikatalüsaator (DOC)
DOC toodab NO2, mis on diiselmootori tahmaosakeste filtrile vajalik tahmaosakeste efektiivseks põletamiseks. Külmades tingimustes toodab see regeneratsiooniks vajalikku soojust.

4. Diiselmootori tahkete osakeste filter (DPF)
Filtrisse kogunevad tahked osakesed (PM) ja säilivad seal seni, kuni need regeneratsiooni käigus ära põlevad. Regeneratsioon toimub automaatselt, ilma kasutaja sekkumiseta.

5. Selektiivne katalüüsreduktsioon (SCR)
Segamistsoonis pihustatakse heitgaasi lisaainet AdBlue. Kokkupuutel katalüsaatoriga muutuvad lämmastikoksiidid (NO2) kiiresti ohutuks gaasiliseks lämmastikuks ja veeks.

6. Ammoniaagijääkide katalüüsreduktsioon (ASC)
Viimane etapp enne väljalasketoru, kus kõrvaldatakse ammoniaagijäägid (NH3), kui neid leidub.

Mootorid D11 ja D13 alates 330 hj kuni 500 hj

Valige oma hobujõud

Valida saab seitsme erineva võimsuse vahel. Valida saab nelja 11-liitrise (D11) ja kolme 13-liitrise (D13) variandi vahel.

Leidke kohalik müügiesindus

Tunnetage võimsust

Olge meie mootorite võimsuse ja efektiivsuse tunnistajateks, külastades Volvo Trucksi kohalikku müügiesindust.

Leidke kohalik müügiesindus