Ainulaadne tehnoloogia

Meie patenteeritud tehnoloogia ühendab tavalise hüdraulilise roolivõimendi rooliseadmele paigaldatud elektrimootoriga. ECU (elektriline juhtplokk) töötleb signaale mitmest andurist ning suudab tuvastada nii veoki liikumissuuna kui juhi kavatsused. Mootorit juhitakse 2000 korda sekundis, kasutades soovimatute juhtimisliigutuste korrigeerimiseks ja vajaduse korral täiendava pöördemomendi andmiseks nn pöördemomendi korrigeerimise põhimõtet.

Volvo dünaamiline roolisüsteem on nüüd saadaval kõikide teljekonfiguratsioonide jaoks, ka kahe esiteljega veokite jaoks.

Video Volvo dünaamilise roolisüsteemi töö kohta

Kuidas Volvo dünaamiline roolisüsteem töötab?

Stabiilne ja täpne juhtimine igal kiirusel

Kaalutu juhtimine igal kiirusel

Suurel kiirusel hoiab Volvo dünaamiline roolisüsteem teid stabiilsena ja kindlalt kursil. Aeglasel ning ettevaatlikul manööverdamisel annab teile jõudu rooli keeramiseks, sõltumata koormast. Me mõtleme seda tõsiselt, kui ütleme, et võite uut Volvo FM-i juhtida ühe sõrmega.

Stabiilne ja täpne juhtimine isegi tagurdamisel

Tagurpidi. Nüüd sama kerge kui edasisuunas.

Oleme võtnud ära pinge täiskoormaga veoki tagurdamisel. Volvo dünaamiline roolisüsteem annab teile ideaalse täpsuse, peaaegu pingutuseta juhtimise ja viib rooli automaatselt tagasi keskasendisse. Tänu paremale suunastabiilsusele võite tagurdada üle 100 meetri ilma suunast kõrvale kaldumata. 

Igas olukorras stabiilne nagu rong

Sirge sõitmine kõikides tingimustes

Suuna korrigeerimine pärast ebatasasel pinnal pidurdamist? Läinud. Löökaukude, teeroobaste ja teemärgiste löögid? Peaaegu märkamatu. Volvo dünaamiline roolisüsteem tasakaalustab isegi tugeva külgtuule mõju. Seega võite lõdvendada oma haaret roolil – veok muudab suunda ainult siis, kui teie seda tahate.

Leidke kohalik müügiesindus

Sõitke dünaamiliselt

Võtke ühendust Volvo Trucksi kohaliku müügiesindajaga ja kogege kõige lihtsamat proovisõitu.

Leidke kohalik müügiesindus