Volvo FM-i raamide tehnilised andmed

 

  • Raami kõrgused
  • Maksimaalne esisilla koormus
  • Tagavedrustus
  • Sadulhaakeseadise kõrgused
  • Tõmbetalad
  • Kütusepaagid
  • AdBlue paagid
  •  

     

  • Sadulad
  • Volvo dünaamiline roolisüsteem
  • Tandemtelje tõstmine
  • Abiteljed veotelje taga
  • Abiteljed veotelje ees
  • Pidurid 
  •  

    Raami kõrgused

    Eriti madal (sadulveduk) u 810 mm
    Madal u 850 mm
    Keskmine u 900 mm
    Kõrge u 1000 mm

    Maksimaalne esitelje koormus (t)

      Õhkvedrustus Lehtvedrustus
    Eriti madal 8
    Madal 8
    Keskmine 9 9
    Kõrge 9 10/20*
    * Kahe esiteljega (FAA20).

    Tagavedrustus

    Tüüp Teljed Vedrustus Telje/kandevankri koormus Reduktor Veotelje ees/taga paiknevad tõstetavad abiteljed
    Üksiktelg
    RAD-L90 4×2 Parabool-/mitmiklehtvedrustus 13 t Üheastmeline/rummu-  
    RAD-GR 4×2 Õhkvedrustus 11,5/13 t Üheastmeline/rummu-  
    Tandemvanker
    RADT-AR 6×2 Parabool 19/21 t Üheastmeline/rummu- Fikseeritud abitelg veotelje taga
    RADT-GR 6×2/8×2 Õhkvedrustus 19/20,5/22,5/23 t Üheastmeline/rummu- Fikseeritud/pööratav/pöörduv abitelg veotelje taga
    RAPD-GR 6×2 Õhkvedrustus 19/22 t Üheastmeline/rummu- Fikseeritud/pööratav abitelg veotelje ees
    RADD-BR 6×4/8×4 Parabool 21 t Üheastmeline/rummu-  
    RADD-TR1 6×4/8×4 Paraboolsed/tavalised lehtvedrud 23/26 t Üheastmeline/rummu-  
    RADD-TR2 6×4/8×4 Tavalised lehtvedrud 26/32 t Rummureduktor  
    RADD-GR 6×4/8×4 Õhkvedrustus 21/23/26 t Üheastmeline/rummu-  
    RADDT-GR 8×4/10x4 Õhkvedrustus 27/33/36 t Üheastmeline/rummu- Pööratav abitelg veotelje taga
    RAPDD-GR 8×4 Õhkvedrustus 27/30,5/32/35 t Üheastmeline/rummu- Pööratav abitelg veotelje ees
    RAPDT-GR 8x2 Õhkvedrustus 27/30/30,5/31,5/32 t Üheastmeline/rummu- Pööratav abitelg veotelje ees + fikseeritud/pööratav abitelg veotelje taga

    Sadulhaakeseadise kõrgused

    Teljekonfiguratsioon Raam Vedrustus Raami kõrgus Sadula kõrgus* Rehv Min haakekõrgus** Nominaalne sõidukõrgus**
    4×2 Eriti madal RAD-GR 266 140 295/55 867 912
      Eriti madal RAD-GR 266 140 295/60 887 932
      Madal RAD-GR 266 140 315/60 955 1015
      Keskmine RAD-GR 266 140 315/70 1014 1075
      Keskmine RAD-GR 300 140 315/70 1031 1092
      Kõrge RAD-GR 266 140 315/80 1056 1147
      Kõrge RAD-GR 300 140 315/80 1090 1164
    6×2 Madal RADT-GR 266 160 315/60 975 1035
      Keskmine RADT-GR 266 160 315/70 1034 1095
      Keskmine RADT-GR 300 160 315/70 1051 1112
      Kõrge RADT-GR 300 150* 315/80 1160 1234
      Keskmine RAPD-GR 266 160 315/70 1034 1095
      Keskmine RADT-GR 300 160 315/70 1051 1112
      Kõrge RAPD-GR 266 160 315/80 1076 1167
      Kõrge RAPD-GR 300 160 315/80 1110 1184
    6×4 Kõrge RADD-GR 300 150* 315/80 1173 1234
    8x4 Kõrge RAPDD-GR 300 160 315/80 1137 1207
    * +60 mm paigalduskõrgust.
    ** Ligikaudsed kõrgused.

    Tõmbetalad
    Keskkinnitusega, pool-allkinnitusega ja allkinnitusega tõmbetalad kesktelghaagisele. Tõmbetalad on kinnitatavad pikisuunas 25 mm sammuga.

    Kütusepaagid
    Alumiinium- või teraspaagid mahuga 150 kuni 900 l. 4×2 sadulveduki maksimaalne kütusekogus on 1480 liitrit.

    AdBlue paagid
    Plast. Maht 32–90 l. AdBlue pump on integreeritud AdBlue paagimoodulisse.

    Sadulad
    Sertifitseeritud süsteemi lubatud koormus on kuni 36 tonni. Valikusse on lisatud L-profiiliga ISO normidele vastavad erinevate kõrgustega sadulad, võimaldades märkimisväärset valikuvabadust. Äärikkinnitusega sadul ei vaja kinnitusplaati ning seega väheneb veoki tühikaal. Sadula kõrgust raamist on u 140 mm või rohkem. Automaatmäärimine ja haagiseühenduse märgutuli on mõne variandi jaoks saadaval valikvarustusena.

    Volvo dünaamiline roolisüsteem
    Aktiivne roolisüsteem pöördemomendi korrigeerimisega. Rakendab väikesel kiirusel suuremat roolimisjõudu, vähendab roolini kanduvaid tõukeid ja hoiab rooli erineva haardeteguriga teepindadel pidurdamise korral otseasendis. Rool naaseb automaatselt neutraalasendisse nii edasisuunas sõitmisel kui ka tagurdamisel.

    Volvo dünaamiline roolisüsteem on nüüd saadaval kõikide teljekonfiguratsioonide jaoks, ka kahe esiteljega veokite jaoks.

    Tandemtelje tõstmise funktsioon
    Võimaldab kõige tagumise tandemtelje välja lülitada ja üles tõsta, vähendades kütusekulu ja pöörderaadiust. Armatuurlaual paiknevale nupule vajutades saab juht ilma koormata veoki telje üles tõsta. Kui veokil on koorem, laskub telg automaatselt alla ja rakendub. 

    Tandemtelje tõstmise funktsioon on saadaval konfiguratsioonidele 6×4 ja 8×4 (tandemteljega), millel on ketaspidurid.

    Abiteljed veotelje taga
    Mitu versiooni – fikseeritud (üksik- või paarisratastega), pöörduv ja pööratav. Teljekoormus: 7,5, 9,5 või 10 tonni.

    Abiteljed veotelje ees
    On nii sadulvedukitele kui madelveokitele saadaval fikseerituna või pööratavana. Teljekoormus: 7,5 või 9 tonni.

    Pidurid

    Elektrooniliselt juhitaval pidurisüsteemil (EBS) on palju suurepäraseid omadusi ja see pakub oluliselt paremat reageerimist, pidurdusvõimet ja pidurdustunnetust. EBS on nüüd saadaval nii ketaspidurite kui ka Z-cam trummelpidurite jaoks (valitud teljekonfiguratsioonide ja raamikõrguste korral). Uuendage oma pidurisüsteemi, lisades paketi EBS Medium või mõne paljudest lisavarustuse valikutest.

    EBS MEDIUM

    Pakett EBS Medium lisab paketile EBS Standard järgmised funktsioonid.

    EBS-i seisundi juhtimine

    EBS-i seisundi jälgimine veoki elektroonilise juhtsüsteemi TEA2+ ja programmi Volvo Tech Tool abil.

    Mägistardi abisüsteem

    Pidurid vabastatakse tõusul seistes alles siis, kui veojõud suudab auto liikuma panna.

    Hõõrdkatete kulumuse hindamine

    Piduri hõõrdkatete hoiatus – arvutatakse, kui suurt läbisõitu piduriklotside hõõrdkatted veel võimaldavad. (Ainult ketaspidurite korral.)

    Seisupiduri automaatne vabastamine

    Seisupidur vabastatakse siis, kui juht vajutab gaasipedaali ja käik on sisse lülitatud (ainult I-Shifti käigukasti korral).

    LISAFUNKTSIOONID

    Peale tarkvarapakettide on saadaval veel järgmised valikud.

    Autorongi sirgestuspidur

    Võimaldab veokijuhil haagise pulseerivat pidurdamist. Pidur rakendub seejärel automaatselt ja haagise külglibisemise oht on minimaalne.

    ESP (elektrooniline stabiilsussüsteem)

    Pidurite stabiilsussüsteem rakendab pidureid igale rattale eraldi ja tagab seega kogu autorongi stabiilsuse, välistades veoki ja haagise külglibisemise, ümberpaiskumise ja haagise pendeldamise. ESP vastab sõidukite elektroonilise stabiilsuskontrolli kohta kehtivate õigusaktide nõuetele ja on saadaval 2- ning 3-teljeliste veokite jaoks.

    Avariipidurdustuli

    Kui avariipidurdamine toimub kiirusel üle 50 km/h, vilguvad pidurituled sagedusega neli korda sekundis.

    Hüdrauliline kestuspidur

    Käigukastile paigaldatud kompaktne kestuspidur maksimaalse pidurdusvõimsusega 440 kW.

    Allalaadimine

    Raami tehnilised andmed

    Laadige alla raami täielikud tehnilised andmed PDF-vormingus.

    Allalaadimine(PDF, 2.7 MB)
    Leidke kohalik esindus

    Meeldib? Sõitke sellega

    Ainuke võimalus tõeliselt tunnetada meie uut dünaamilist raami on istuda rooli taha. Teie kohalikul Volvo Trucksi müügiesindajal on võtmed.

    Leidke kohalik esindus