Süsteem on uskumatult kiire, nukksiduri rakendumine võtab ainult pool sekundit. See tagab alati maksimaalse veojõu ja liikuvuse.

Rene Müller

Volvo Trucksi ehitussegmendi juht

Vaatemänguline katse – automaatne veojõukontrollisüsteem

4-aastane Sophie

Meie kõigi aegade raskeim proovisõit

ATC lülitub sisse automaatselt

Kuidas see töötab

Kui on libe, lülitab automaatne veojõukontrollisüsteem esiveo automaatselt sisse ja välja täpselt siis, kui seda vajate. Andurid tagaratastel tuvastavad haarduvuse vähenemise ja kohe lülitatakse sisse täisvedu. Seejärel kannab nukksidur võimsuse vedavale esiteljele ja veok jätkab ilma pöördemomenti või kiirust kaotamata. Vedav esitelg jääb rakendatuks seni, kuni juht vabastab gaasipedaali.

ATC ei vaja juhi sekkumist – see lihtsalt töötab. Siiski annab armatuurlaual paiknev lüliti võimaluse esitelge käsitsi rakendada või juhul, kui sõidutingimused muutuvad äärmiselt raskeks, rakendada kõik diferentsiaalilukud.

See ennast hästiõigustanud süsteem on aastaid kuulunud Volvo Construction Equipmenti paketti. Me olime esimene tootja, kes võttis ehitusveokites selle revolutsioonilise süsteemi kasutusele.

Automaatset veojõukontrollisüsteemi kasutatakse ainult vajaduse korral kütusekulu ja kulumise vähendamiseks

Säästke väärtuslikku kütust

Meie uuring näitab, et enamasti on täisvedu vaja ainult 5% ajast. See tähendab, et 95% ajast raiskab vedav esitelg kütust. Automaatne veojõukontrollisüsteem aitab tagada maksimaalse kütusesäästlikkuse. Kui täiendavat veojõudu ei ole vaja, lülitab süsteem esitelje automaatselt välja. See vähendab kütusekulu kuni 2% (piirkondlike vedude tsükli alusel). Esitelje automaatne väljalülitamine vähendab ka kulumist.

ATC tagab täisveo, kui seda on vaja

Ilma kompromissideta

Vedav esitelg päästab teid hädast Aga sisselülitatuna halvendab see manööverdusvõimet. Erinevalt pideva täisveoga süsteemidest, annab automaatne veojõukontrollisüsteem teile parima mõlemast võimalusest. Kui vedav esitelg on sisse lülitatud, on kasutusel kogu veojõud. Ja kui see on välja lülitatud (enamik ajast), paraneb veoki manööverdusvõime.

Volvo FMX-i raam on konstrueeritud nii, et kõik olulised osad on kaitstud

Kõik on kaitstud

Volvo FMX-i raam on konstrueeritud nii, et kõik olulised osad on kaitstud. Paralleelvardad ja roolihoovad paiknevad teljega paralleelselt telje korpuses. Pidurikambrid ja kütusepaagid on samuti hästi kaitstud.

Vedav esitelg paikneb samas kohas kui veetav telg – see tagab palju parema pealesõidunurga järskudest teekalletest ülessõitmisel (28° vedava esitelje ja rehvimõõdu 13R22.5 korral). Vedav esitelg on saadaval ka tagumise õhkvedrustusega veokite jaoks, tagades kliirensi 300 mm.

Täpsem teave tagumise õhkvedrustuse kohta
FMX-i automaatse veojõukontrollisüsteemi võimalikud konfiguratsioonid

Võimalikud konfiguratsioonid

  • 4×4 madelveok
  • 4×4 veduk
  • 6×6 madelveok
  • 6×6 veduk
  • 8×6 madelveok
  • 10×6 madelveok

Leidke kohalik esindus

Teie käes on kontroll

Soovite ise automaatset veojõukontrollisüsteemi katsetada? Võtke ühendust kohaliku Volvo Trucksi müügiesindusega.

Leidke kohalik esindus