Ehitatud kruusakarjääris töötamiseks
TAGUMINE ÕHKVEDRUSTUS
Suurepärane ehitusveok vajab suurt kliirensit. Tagumine õhkvedrustus GRAS-G2 tagab 300 mm kliirensi. Samuti suurepärase stabiilsuse ja sõidumugavuse mistahes koormaga.

Suurem kliirens
Teljest allapoole ulatuvad vedrud. Õhkpadjad. Stabilisaatorid. Tavaliselt paiknevad need telje all, kus neid võivad tabada kivid. Nüüd see enam nii ei ole. Meie insenerid pöörasid õhkvedrustuse tagurpidi ja paigutasid selle veosilla peale. Ja milline on tulemus? Saate lehtvedrustusele iseloomuliku kliirensi ning õhkvedrustusele iseloomuliku mugavuse ja efektiivsuse.

Lühem ülend
Uue vedrustuse disaini korral ei ole tagatelje taga enam midagi, mis kallutamist takistaks. Seega võite nüüd kallutada otse asfaldile.

Parem veojõud, vähem vibratsiooni
Optimeeritud teljekoormus igal tagateljel tagab parema veojõu. Veelgi paremini võib optimeerida koormust telgede vahel käsitsi jaotades. Õhkvedrustus edastab veokile ka vähem vibratsiooni. Tulemusena saadav mugavus ja suurem keskmine kiirus tõstab teie tootlikkust (meie testides oli kasv 5–10 km/h). Ja väiksemad vibratsioonikahjustused tähendavad suuremat kasutuskindlust.

Stabilisaatorid paiknevad tandemvankri tsentris
Uue õhkvedrustuse juures mängivad olulist rolli ka täiustatud stabilisaatorid. Ülespoole pööratuna ja keskele telgede vahele paigutatuna kannavad need nüüd tee ja haagise tekitatavad jõud parema külgstabiilsuse saavutamiseks raami kõige jäigemasse kohta.

Õhkvedrustus
Õhkvedrustus tagab suurepärase sõidumugavuse ja võimaldab kliirensit muuta. Ükski vedrustuse osa ei ulatu tagatelje korpusest väljapoole (315/80R22.5 rehvidega). See hõlbustab raami kohandamist sellistele rakenduste jaoks nagu asfaldilaoturid või kallurid.