Volvo FMX-i raami tehnilised andmed

  • Raami kõrgused
  • Maksimaalne esisilla koormus
  • Tagavedrustus
  • Tõmbetalad
  • Kütusepaagid
  • AdBlue-paagid
  • Sadulad
  • Volvo dünaamiline roolisüsteem
  • Tandemtelje tõstuk
  • Automaatne veojõukontrollisüsteem
  • Abiteljed veotelje taga
  • Abiteljed veotelje ees
  • Pidurid

Raami kõrgused

Keskmine  u 900 mm
Kõrge u 1000 mm
Eriti kõrge  u 1200 mm
Ülikõrge  u 1240 mm

Maksimaalne esitelje koormus (t)

  Õhkvedrustus  Lehtvedrustus 
Keskmine  10 
Kõrge  10/20*
Eriti kõrge    10/20*
Ülikõrge    10/20*
Kahe esiteljega (FAA20/FAA21)

Max esiteljekoormus (t)

FA-LOW Madal esitelg keskmise kõrgusega raamidele, teljekoormus kuni 9 tonni.
FA-MED Keskmine esitelg keskmise kõrgusega raamidele, teljekoormus kuni 10 tonni.
FA-HIGH: Kõrge esitelg kõrgete raamide jaoks, teljekoormus kuni 10 tonni.
FA-XHIGH Eriti kõrge esitelg eriti kõrgete raamide jaoks, teljekoormus kuni 10/18 tonni.
FA-XXHIGH Vedav esitelg, teljekoormus kuni 9/18* tonni.
Kaks esitelge – FA-HIGH/FA-XHIGH Saadaval konfiguratsioonide 8×2 ja 8×4 jaoks, teljekoormus kuni 18 t.

Tagavedrustus

Tüüp Teljekonfiguratsioon Vedrustuse tüüp Telje/tandemtelje koormus Reduktor Muud teljed
Üksiktelg           
RAD-L90 4×2 Parabool-/mitmiklehtvedrustus 13 t Üheastmeline/rummu-  
RAD-GR 4×2 Õhkvedrustus  13 t Üheastmeline/rummu-  
RAD-G2 4×2 Õhkvedrustus  13 t Üheastmeline/rummu-  
RAD-L90 4×4 Parabool-/mitmiklehtvedrustus 13 t Rummu-   
           
Tandemvanker           
RADT-AR 6×2 Parabool 19/21 t Üheastmeline/rummu- Fikseeritud abitelg veotelje taga
RADT-GR 6×2/8×2 Õhkvedrustus 19/20,5/22,5/23 t Üheastmeline/rummu- Fikseeritud/pööratav/pöörduv abitelg veotelje taga
RAPD-GR 6×2 Õhkvedrustus 19/22 t Üheastmeline/rummu- Fikseeritud/pööratav tõstetav abitelg veotelje ees
RADD-G2 6×4/8×4 Õhkvedrustus 21/23/26 t Üheastmeline/rummu-  
RADD-BR 6×4/8×4 Parabool 21 t Üheastmeline/rummu-  
RADD-TR1 6×4/8×4 Paraboolsed/tavalised lehtvedrud 23/26 t Üheastmeline/rummu-  
RADD-TR2 6×4/8×4 Tavalised lehtvedrud 26/32 t Rummu-  
RADD-GR 6×4/8×4 Õhkvedrustus 21/23/26 t Üheastmeline/rummu-  
RADD-BR 6×6 Parabool 21 t Rummu-  
RADD-TR1 6×6 Paraboolsed/tavalised lehtvedrud 26 t Rummu-  
RADD-TR2 6×6 Tavalised lehtvedrud 26/32 t Rummu-  
RAPDT-GR 8×2 Õhkvedrustus 27/30/30,5/31,5/32 t Üheastmeline/rummu- 3 telge / juhitav abitelg veotelje ees ja fikseeritud või juhitav abitelg veotelje taga
RADDT-GR 8×4 Õhkvedrustus 27/33/36 t Üheastmeline/rummu- 3 telge / pööratav abitelg veotelje taga
RAPDD-GR 8×4 Õhkvedrustus 27/30.5/32/35 t Üheastmeline/rummu- 3 telge / pööratav abitelg veotelje ees
RADDT-G2 8×4 Õhkvedrustus 27/33/36 t Üheastmeline/rummu- 3 telge / pööratav abitelg veotelje taga
RADD-BR 8×6 Parabool 21 t Rummu-  
RADD-TR1 8×6 Paraboolsed/tavalised lehtvedrud 26 t Rummu-  
RADD-TR2 8×6 Tavalised lehtvedrud 26/32 t Rummu-  

Tõmbetalad
Keskkinnitusega, pool-allkinnitusega ja allkinnitusega tõmbetalad kesktelghaagise jaoks. Tõmbetalad on kinnitatavad pikisuunas 25 mm sammuga. 

Kütusepaagid
Alumiinium- või teraspaagid mahuga 150–900 l. 4×2 sadulveduki maksimaalne kütusekogus on 1480 liitrit. 

AdBlue-paagid
Plast. Maht 32–90 l. AdBlue-pump on integreeritud AdBlue paagimoodulisse. 

Sadulad
Sertifitseeritud koormusele kuni 36 tonni. Valikusse on lisatud L-profiiliga ISO normidele vastavad erinevate kõrgustega sadulad, võimaldades märkimisväärset valikuvabadust. Äärikkinnitusega sadul ei vaja kinnitusplaati ning seega väheneb veoki tühikaal. Sadula kõrgust raamist on u 140 mm või rohkem. Automaatmäärimine ja haagiseühenduse märgutuli on mõne variandi jaoks saadaval valikvarustusena.

Pidurid
Elektrooniliselt juhitaval pidurisüsteemil (EBS) on palju suurepäraseid omadusi ja see pakub oluliselt paremat reageerimist, pidurdusvõimet ja pidurdustunnetust. EBS on nüüd saadaval nii ketaspidurite kui ka Z-cam trummelpidurite jaoks (valitud teljekonfiguratsioonide ja raamikõrguste korral). Uuendage oma pidurisüsteemi, lisades paketi EBS Medium või mõne paljudest lisavarustuse valikutest.

Volvo dünaamiline roolisüsteem
Aktiivne roolisüsteem pöördemomendi korrigeerimisega. Rakendab väikesel kiirusel suuremat roolimisjõudu, vähendab roolini kanduvaid tõukeid ja hoiab rooli erineva haardeteguriga teepindadel pidurdamise korral otseasendis. Rool naaseb automaatselt neutraalasendisse nii edasisuunas sõitmisel kui ka tagurdamisel.

Volvo dünaamiline roolisüsteem on nüüd saadaval kõikide teljekonfiguratsioonide jaoks, v.a vedava esiteljega konfiguratsioonid (4×4, 6×6, 8×6 ja 10×6).

Tandemtelje tõstuk
Võimaldab kõige tagumise tandemtelje välja lülitada ja üles tõsta, vähendades kütusekulu ja pöörderaadiust. Armatuurlaual paiknevale nupule vajutades saab juht ilma koormata veoki telje üles tõsta. Kui veokil on koorem, laskub telg automaatselt alla ja rakendub.

Tandemtelje tõstmise funktsioon on saadaval konfiguratsioonidele 6×4 ja 8×4 (tandemteljega), millel on ketaspidurid.

Automaatne veojõukontrollisüsteem (ATC)
Lülitab vedava esitelje vajaduse korral automaatselt sisse ja uuesti välja, kui seda võimaldab maastik, säästes sellega kütust ja parandades manööverdusvõimet. Volvo FMX-i kõikidel vedava esiteljega konfiguratsioonidel (4×4, 6×6, 8×6 and 10×6) on ATC standardvarustuses.

Tõstetavad abiteljed veotelje taga
Mitu versiooni – fikseeritud (üksik- või paarisratastega), pöörduv ja pööratav. Teljekoormus: 7,5, 9,5 või 10 tonni. 

Tõstetavad abiteljed veotelje ees
Saadaval fikseerituna ja pööratavana nii sadulvedukite kui ka madelveokite jaoks. Teljekoormused 7,5 või 9 tonni.

EBS MEDIUM

Pakett EBS Medium lisab paketile EBS Standard järgmised funktsioonid:

EBS-i seisundi juhtimine
EBS-i seisundi jälgimine veoki elektroonilise juhtsüsteemi (TEA2+) ja programmi Volvo Tech Tool abil.

Mägistardi abisüsteem
Pidurid vabastatakse tõusul seistes alles siis, kui veojõud suudab veoki liikuma panna.

Hõõrdkatete kulumuse hindamine
Piduri hõõrdkatete hoiatus – arvutatakse, kui suurt läbisõitu piduriklotside hõõrdkatted veel võimaldavad. (Ainult ketaspidurite korral.)

Seisupiduri automaatne vabastamine
Seisupidur vabastatakse siis, kui juht vajutab gaasipedaali ja käik on sisse lülitatud (ainult I-Shifti käigukasti korral).

LISAFUNKTSIOONID

Peale tarkvarapakettide on saadaval veel järgmised valikud.

Autorongi sirgestuspidur
Võimaldab veokijuhil haagise pulseerivat pidurdamist. Pidur rakendub seejärel automaatselt ja haagise külglibisemise oht on minimaalne.

ESP (elektrooniline stabiilsussüsteem)
Pidurite stabiilsussüsteem rakendab pidureid igale rattale eraldi ja tagab seega kogu autorongi stabiilsuse, välistades veoki ja haagise külglibisemise, ümberpaiskumise ja haagise pendeldamise. ESP vastab sõidukite elektroonilise stabiilsuskontrolli kohta kehtivate õigusaktide nõuetele ja on saadaval 2- ning 3-teljeliste veokite jaoks.

Avariipidurdustuli
Kui avariipidurdamine toimub kiirusel üle 50 km/h, vilguvad pidurituled sagedusega neli korda sekundis. 

Hüdrauliline kestuspidur
Käigukastile paigaldatud kompaktne kestuspidur maksimaalse pidurdusvõimsusega 440 kW.

Allalaadimine

Raami tehnilised andmed

Laadige alla raami täielikud tehnilised andmed PDF-vormingus. Allalaadimine(PDF, 3.2 MB)
Leidke kohalik esindus

Meeldib? Sõitke sellega

Ainuke võimalus tõeliselt tunnetada meie uut dünaamilist raami on istuda rooli taha. Teie kohalikul Volvo Trucksi müügiesindajal on võtmed.

Leidke kohalik müügiesindus