Kui kabiin ei ole ainult töötamiskoht, vaid ka kodu. Siis sõltute kabiini funktsioonidest ja seadmetest, mis vajavad energiat ka siis, kui mootor on välja lülitatud. Selleks otstarbeks pakume nüüd akusüsteemi, mis tagab parema kasutusmugavuse olmerežiimil, vähendamata käivitumisvõimet järgmisel hommikul.
Alati laetud akude saladus peitub kahes eraldi akukomplektis, millel on eraldi vooluahelad. Üks on mootori käivitamiseks ja teine olmerežiimi funktsioonide jaoks. Kasutage kabiini kliimaseadet ja meediumisüsteemi ning laadige oma seadmeid muretsemata veoki käivitusakude tühjenemise pärast.
Topeltakude süsteemis on olmerežiimi jaoks kasutusel geelakud ja mootori käivitamiseks on täiustatud tehnoloogial põhinevad avatud pliiakud. Geelakud ei kahjustu tühjenemise korral ja on pikema kasutuskestusega kui tavalised avatud pliiakud. Saadaval on ka mudel, millel on üks komplekt geelakusid. Geelakude kasutuskestus võib olla üle 10–15 korra pikem kui avatud pliiakudel.
Akude tühjenemise vältimiseks hoiab süsteem laetuse tasemel silma peal. Esmalt lülituvad järk-järgult välja kõik abiseadmed ja juhile edastatakse hoiatusteade.
Tüüp | Võimsus |
---|---|
Ühe EFB-aku süsteem | 170 Ah |
Ühe AGM-aku süsteem | 210 Ah |
Topeltakude süsteem | EFB käivitamiseks (75 Ah) ja geelaku olmerežiimi jaoks (210 Ah) |