|
D8K |
G9K320 |
---|---|---|
Heitenorm | Euro 6 | Euro 6 |
Silindrite arv |
6 |
6 |
Töömaht |
7,7 dm3 |
8,9 dm3 |
Kolvikäik |
135 mm |
144,5 mm |
Silindri läbimõõt |
110 mm |
114 mm |
Surveaste |
17.5:1 |
12:01 |
Säästlik pöörlemissagedus |
1000–1700 p/min |
1200–1700 p/min |
Heitgaaspiduri pidurdusvõimsus (2800 p/min) |
120 kW (2800 p/min) | - |
Kompressioonpiduri pidurdusvõimsus (2800 p/min) |
170 kW (2800 p/min) | - |
Õlifiltrid |
1 |
2 |
Õlimaht vahetamisel, k.a filtrid |
25,5 l |
27,6 l |
Jahutusvedeliku üldkogus |
17 l |
12,4 l |
Õlivahetusvälp
Kuni 120 000 km või kord kahe aasta jooksul kvaliteediklassi VDS5 korral.
Nõuded kütusele
EN 590 (EL-i norm) max 10 ppm väävlit.
Mootoriga ühendatud jõu väljavõtt
Ülekandearv 1 : 1, pöördemoment 600 Nm nii sõitmise kui ka seismise ajal.
Biodiislikütusel töötav versioon
D8K320 on saadaval ka biodiislikütusel (B100) töötava versioonina, mis vastab Euro 6 nõuetele. Täpsemat teavet hooldusvälpade kohta saate Volvo esindusest.
Pöördemoment | Ülekandearv | |
---|---|---|
PTER-DIN | 600 Nm* | 1:1 |
PTER-1400 | 600 Nm* | 1:1 |
PTER-100 | 600 Nm* | 1:1 |
* pöördemoment sõitmise ja seismise ajal. Koos AT2412-ga, max pöördemoment sõidu ajal = 150 Nm.
Netovõimsus EL 582/2011 kohaselt.
D8K250 (184 kW) |
|
---|---|
Max võimsus pööretel 2100 p/min |
250 hj |
Max pöördemoment pööretel 900–1700 p/min |
950 Nm |
D8K280 (206 kW) |
|
Max võimsus pööretel 2100 p/min |
280 hj |
Max pöördemoment pööretel 950–1700 p/min |
1050 Nm |
D8K320 (235 kW) |
|
Max võimsus pööretel 2100 p/min |
320 hj |
Max pöördemoment pööretel 1050–1600 p/min |
1200 Nm |
D8K350 (258 kW) |
|
Max võimsus pööretel 2200 p/min |
350 hj |
Max pöördemoment pööretel 1200–1600 p/min |
1400 Nm |
Netovõimsus EL 582/2011 kohaselt.
G9K320 |
|
---|---|
Max võimsus pööretel 2000–2100 p/min |
320 hj (239 kW) |
Max pöördemoment pööretel 1300–1400 p/min |
1356 Nm |
Tüüp | Kõrgeim käik | Mootori pöördemoment (Nm) | Autorongi max täismass (t) |
---|---|---|---|
AT2412G | Otseülekandega | 2400 | 44 |
Käsilülituskäigukastidel on roolivõimendi. Lühike käiguvalits armatuurlaual on vibratsioonivaba, väikese liikumisulatusega ja täpne. Mõlemad käigukastid saab varustada jõu väljavõtuga.
Tüüp |
Kõrgeim käik |
Mootori pöördemoment (Nm) |
Autorongi max täismass (t) |
---|---|---|---|
ZTO1006 |
6 |
1050 |
32 |
ZTO1109 |
9 |
1200 |
44 |
Täisautomaatne käigukast tagab suurepärased paigaltvõtuomadused ja sujuva käiguvahetuse kogu kiiruseskaala ulatuses. Täisautomaatset käigukasti juhitakse nuppudega armatuurlaualt. Käigukasti saab varustada jõu väljavõtuga.
Tüüp |
Kõrgeim käik |
Mootori pöördemoment (Nm) |
Autorongi max täismass (t) |
---|---|---|---|
AL306 |
6 |
1300 |
32 |
Tüüp |
Telg |
Ülekanne |
Max pöördemoment (Nm) |
Telje/teliku max koormus (tonni) |
Autorongi max täismass (t) |
---|---|---|---|---|---|
Üheastmelise reduktoriga |
|
|
|
|
|
RSS1344C |
Üksiktelg |
Hüpoidülekanne |
2800 |
13 |
44 |
RSS1344C | Üksiktelg | Hüpoidülekanne | 2600 | 13 | 44 |
RTS2370A |
Tandemtelik |
Hüpoidülekanne |
3550 |
23 |
70 |
Rummureduktor |
|
|
|
|
|
RSH1370F |
Üksiktelg |
Ringhammastega koonusülekanne |
3550 |
13 |
70 |
RTH2180C |
Tandemtelik |
Hüpoidülekanne |
1200 |
21 |
80 |
RSS1344C | RTS2370A | RSH1370F | RTH2180D | RS1344E |
---|---|---|---|---|
2.64:1 | 3.09:1 | 3.76:1 | 2.63:1 | 2.47:1 |
2.85:1 | 3.40:1 | 4.12:1 | 2.94:1 | 2.64:1 |
3.08:1 | 3.78:1 | 4.55:1 | 3.13:1 | 2.85:1 |
3.36:1 | 4.13:1 | 4.67:1 | 3.33:1 | 3.08:1 |
3.70:1 | 4.50:1 | 5.41:1 | 3.57:1 | 3.36:1 |
4.11:1 | 5.14:1 | 6.18:1 | 3.85:1 | |
4.63:1 | 5.67:1 | 7.21:1 | 4.17:1 | |
5.29:1 | 6.17:1 | |||
6.17:1 |
D8K250 | D8K280 | D8K320 | D8K350 | G9K320 | |
---|---|---|---|---|---|
Käigukastid | |||||
AT2412G | ● | ● | ● | ● | |
ZTO1006 | ● | ● | |||
ZTO1109 | ● | ● | ● | ||
AL306 | ● | ● | ● | ● | ● |
Üheastmelised teljed | |||||
RSS1344C | ● | ● | ● | ● | ● |
RSS1344E | ● | ● | ● | ● | |
RTS2370A | ● | ● | ● | ||
Rummureduktoriga teljed | |||||
RSH1370F | ● | ● | ● | ● | ● |
RTH2180D | ● | ● |
PTER-DIN
Jõu väljavõtt mootori tagaosal hüdropumba otsekäitamiseks.
PTER1400
Jõuväljavõtt mootori tagaosal koos hüdropumba kinnitusäärikuga.
PTER100
Jõuväljavõtt mootori tagaosal koos hüdropumba kinnitusäärikuga.
PTR-HF/FH/ZF
Äärikühendus, väike või suur pöörlemissagedus.
PTR-HP/PH/ZF
Pumba kinnituse ühendus, väike või suur pöörlemissagedus.
PTRD-D1D
Kaheastmeline pumba kinnituse ühenduse ja äärikühendusega.