Veokid

Volvo FH raamide tehnilised andmed

 

Raami kõrgused

 

Eriti madal (veduk)

u 810 mm

Madal

u 850 mm

Keskmine

u 900 mm

Kõrge

u 1000 mm

Eriti kõrge

u 1200 mm

Maksimaalne esitelje koormus (t)

 

 

Õhkvedrustus

Lehtvedrustus

Eriti madal

7.5

-

Madal

8

-

Keskmine

10/20*

9

Kõrge

10/20*

10/18**

Eriti kõrge

-

10/20**


* Kahe esiteljega (FAL20 mudelil GRAS-GR)
** Kahe esiteljega (FAA20/FAA21)

Tagavedrustus

 

Tüüp

Teljed

Vedrustus

Telje/kandevankri koormus

Reduktor

Veotelje ees/taga paiknevad tõstetavad abiteljed

Üksiktelg

       

 

RAD-L90

4×2

Parabool-/mitmiklehtvedrustus

13 t

Üheastmeline/rummu-

 

RAD-GR

4×2

Õhkvedrustus

11,5/13 t

Üheastmeline/rummu-

 

RAD-G2

4×2

Õhkvedrustus ehitusveokite jaoks

13 t

Rummu-

 
           

Tandemvanker

         

RADT-GR

6×2

Õhkvedrustus

19/20,5/22,5/23 t

Üheastmeline/rummu-

Fikseeritud/pööratav/pöörduv abitelg veotelje taga

RAPD-GR

6×2

Õhkvedrustus

19/22 t

Üheastmeline/rummu-

Fikseeritud/pööratav abitelg veotelje ees

RADD-G2

6×4/8×4

Õhkvedrustus ehitusveokite jaoks

21/23/26 t

Üheastmeline/rummu-

 

RADD-BR

6×4/8×4

Parabool

21 t

Üheastmeline/rummu-

 

RADD-TR1

6×4/8×4

Paraboolsed/tavalised lehtvedrud

23/26 t

Üheastmeline/rummu-

 

RADD-TR2

6×4/8×4

Tavalised lehtvedrud

26/32 t

Rummu-

 

RADD-TR3

8x4

Tavalised lehtvedrud

38 t

Rummu-

 

RADD-GR

6×4/8×4

Õhkvedrustus

21/23/26 t

Üheastmeline/rummu-

 

RAPDT-GR

8×2

Õhkvedrustus

27/30/30,5/31,5/32 t

Üheastmeline/rummu-

Pööratav abitelg veotelje ees + fikseeritud/pööratav abitelg veotelje taga

RADDT-GR

8×4/10×4

Õhkvedrustus

27/33/36 t

Üheastmeline/rummu-

Pööratav abitelg veotelje taga

RAPDD-GR

8×4

Õhkvedrustus

27/30,5/32/35 t

Üheastmeline/rummu-

Pööratav abitelg veotelje ees

RADDT-G2

8×4/10×4

Õhkvedrustus ehitusveokite jaoks

27/33/36 t

Üheastmeline/rummu-

Pööratav abitelg veotelje taga

Sadulhaakeseadise kõrgused

 

Teljekonfiguratsioon

Raami kõrgus

Vedrustus

Raami kõrgus

Sadula kõrgus*

Rehv

Min haakekõrgus

Nominaalne sõidukõrgus**

4×2

Eriti madal

RAD-GR

266

140

295-55

867

912

 

Eriti madal

RAD-GR

266

140

295-60

887

932

 

Madal

RAD-GR

266

140

315-60

955

1015

 

Keskmine

RAD-GR

266

140

315-70

1014

1075

 

Keskmine

RAD-GR

300

140

315-70

1031

1092

 

Kõrge

RAD-GR

266

140

315-80

1056

1147

 

Kõrge

RAD-GR

300

140

315-80

1090

1164

6×2

Madal

RADT-GR

266

160

315-60

975

1035

 

Keskmine

RADT-GR

266

160

315-70

1034

1095

 

Keskmine

RADT-GR

300

160

315-70

1051

1112

 

Kõrge

RADT-GR

300

150*

315-80

1160

1234

 

Keskmine

RAPD-GR

266

160

315-70

1034

1095

 

Keskmine

RAPD-GR

300

160

315-70

1051

1112

 

Kõrge

RAPD-GR

266

160

315-80

1076

1167

 

Kõrge

RAPD-GR

300

160

315-80

1110

1184

6×4

Kõrge

RADD-GR

300

150*

315-80

1173

1234

8×4

Kõrge

RAPDD-GR

300

160

315-80

1137

1207

 

60 mm paigalduskõrgus
** Ligikaudsed kõrgused

Tõmbetalad
Keskkinnitusega, pool-allkinnitusega ja allkinnitusega tõmbetalad kesktelghaagise jaoks. Tõmbetalad on kinnitatavad pikisuunas 25 mm sammuga.

Kütusepaagid
Alumiinium- või teraspaagid mahuga 150–900 l. 4×2 sadulveduki maksimaalne kütusekogus on 1480 liitrit. Veeldatud maagaasi paagid suurusega 115 kg (275 l), 155 kg (375 l) ja 205 kg (495 l).

AdBlue paagid
Maht 32–100 liitrit. AdBlue pump on integreeritud AdBlue paagimoodulisse. Plastist.

Sadulad
Sertifitseeritud süsteemi lubatud koormus on kuni 36 tonni. Valikusse on lisatud L-profiiliga ISO normidele vastavad erinevate kõrgustega sadulad, võimaldades märkimisväärset valikuvabadust. Äärikkinnitusega sadul ei vaja kinnitusplaati ning seega väheneb veoki tühikaal. Sadula kõrgust raamist on u 140 mm või rohkem. Automaatmäärimine ja haagiseühenduse märgutuli on mõne variandi jaoks saadaval valikvarustusena.

Pidurid
Elektrooniliselt juhitaval pidurisüsteemil (EBS) on palju suurepäraseid omadusi ja see pakub oluliselt paremat reageerimist, pidurdusvõimet ja pidurdustunnetust. EBS on nüüd saadaval nii ketaspidurite kui ka Z-cam trummelpidurite jaoks (valitud teljekonfiguratsioonide ja raamikõrguste korral). Uuendage oma pidurisüsteemi, lisades paketi EBS Medium või mõne paljudest lisavarustuse valikutest.

Volvo dünaamiline roolisüsteem
Aktiivne roolisüsteem pöördemomendi korrigeerimisega. Rakendab väikesel kiirusel suuremat roolimisjõudu, vähendab roolini kanduvaid tõukeid ja hoiab rooli erineva haardeteguriga teepindadel pidurdamise korral otseasendis. Rool naaseb automaatselt neutraalasendisse nii edasisuunas sõitmisel kui ka tagurdamisel.
Volvo dünaamiline roolisüsteem on nüüd saadaval kõikide teljekonfiguratsioonide jaoks, ka kahe esiteljega veokite jaoks. See on saadaval ka koos sõltumatu esivedrustusega.

Tandemi telje tõstuk
Võimaldab kõige tagumise tandemtelje välja lülitada ja üles tõsta, vähendades kütusekulu ja pöörderaadiust. Armatuurlaual paiknevale nupule vajutades saab juht ilma koormata veoki telje üles tõsta. Kui veokil on koorem, laskub telg automaatselt alla ja rakendub.
Tandemi telje tõstuk on saadaval konfiguratsioonidele 6×4 ja 8×4 (tandemteljega), millel on ketaspidurid.

Tõstetavad abiteljed veotelje taga
Mitu versiooni – fikseeritud (üksik- või paarisratastega), pöörduv ja pööratav. Teljekoormus: 7,5, 9,5, 10 või 15 tonni.

Tõstetavad abiteljed veotelje ees
Saadaval fikseerituna ja pööratavana nii sadulvedukite kui ka raamveokite jaoks. Teljekoormus: 4,5, 7,5 või 9 tonni.

EBS medium

EBS-i seisundi juhtimine
EBS-i seisundi jälgimine veoki elektroonilise juhtsüsteemi (TEA2+) ja programmi Volvo Tech Tool abil.

Mägistardi abisüsteem
Pidurid vabastatakse tõusul seistes alles siis, kui veojõud suudab veoki liikuma panna.

Hõõrdkatete kulumuse hindamine
Piduri hõõrdkatete hoiatus – arvutatakse, kui suurt läbisõitu piduriklotside hõõrdkatted veel võimaldavad. (Ainult ketaspidurite korral.)

Seisupiduri automaatne vabastamine
Seisupidur vabastatakse siis, kui juht vajutab gaasipedaali ja käik on sisse lülitatud (ainult I-Shifti käigukasti korral).

Lisafunktsioonid

Autorongi sirgestuspidur
Võimaldab veokijuhil haagise pulseerivat pidurdamist. Pidur rakendub seejärel automaatselt ja haagise külglibisemise oht on minimaalne.

ESC (elektrooniline stabiilsusprogramm)
Pidurite stabiilsussüsteem rakendab pidureid igale rattale eraldi ja tagab seega kogu autorongi stabiilsuse, välistades veoki ja haagise külglibisemise, ümberpaiskumise ja haagise pendeldamise. ESC vastab sõidukite elektroonilise stabiilsuskontrolli kohta kehtivate õigusaktide nõuetele ja on saadaval 2- ning 3-teljeliste veokite jaoks.

Avariipidurduse signaali süsteem
Kui avariipidurdamine toimub kiirusel üle 50 km/h, vilguvad pidurituled sagedusega neli korda sekundis.

Hüdrauliline retarder
Käigukastile paigaldatud kompaktne retarder maksimaalse pidurdusvõimsusega 680 kW.

MEELDIB? SÕITKE SELLEGA

Ainuke võimalus tõeliselt tunnetada meie uut dünaamilist raami on istuda rooli taha. Teie kohalikul Volvo Trucksi müügiesindajal on võtmed.