Globetrotter XXL võimaldab ka kuni kahele inimesele ohutut ja mugavat ööbimist, kuid tänu pikemale kabiinile on magamine laiemas ja pikemas alumises voodis veelgi mugavam.
Globetrotter XL (CAB-XHSL) võimaldab samuti ohutut ja mugavat ööbimist kuni kahele inimesele, kuid tänu lisakõrgusele isegi suurema panipaikade mahuga. Kabiini sisekõrgus on 220 cm, (mootoriruumi kattest laeni 211 cm).
Globetrotteri kabiin (CAB-HSLP) võimaldab mugavalt ööbida kuni kahel inimesel. Peale selle jätab vertikaalne struktuur palju lisaruumi panipaikadeks. Kabiini sisekõrgus on 205 cm, (mootoriruumi kattest laeni 196 cm).
Magamiskohaga kabiin (CAB-SLP) mugava ööbimisvõimalusega kuni kahele inimesele. Kabiini sisekõrgus on 171 cm, (mootoriruumi kattest laeni 162 cm).
Madal magamiskohaga kabiin (CAB-LSLP) madaldatud laega ja kabiinivedrustusega pakub täiendavat koormaruumi kabiini kohal. Kabiini sisekõrgus on 147 cm, (mootoriruumi kattest laeni 138 cm).
|
|
|
|
|
Kõrgus A (mm) |
Kõrgus B (mm) |
Kõrgus C (mm) |
Kõrgus D (mm) |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Veduk |
Teljekonfiguratsioon |
Raami kõrgus |
Vedrustus |
Rehvid |
CAB-SLP |
CAB-HSLP |
CAB-XHSL |
CAB-LSLP |
4×2 |
Kõrge |
Leht/õhk |
315/80-R22.5 |
3430 |
3800 |
3950 |
3225 |
|
4×2 |
Kõrge |
Leht/õhk |
315/80-R22.5 |
3440 |
3810 |
3960 |
3235 |
|
4×2 |
Keskmine |
Leht/õhk |
315/70-R22.5 |
3350 |
3720 |
3870 |
3145 |
|
4×2 |
Madal |
Õhk/õhk |
315/60-R22.5 |
3230 |
3600 |
3750 |
3025 |
|
4×2 |
Madal |
Õhk/õhk |
315/60-R22.5 |
3250 |
3620 |
3770 |
3045 |
|
6×2 |
Keskmine |
Leht/õhk |
315/70-R22.5 |
3350 |
3720 |
3870 |
3145 |
|
Madelveok |
Teljekonfiguratsioon |
Raami kõrgus |
Vedrustus |
Rehvid |
CAB-SLP |
CAB-HSLP |
CAB-XHSL |
CAB-LSLP |
6×2 |
Kõrge |
Õhk/õhk |
315/80-R22.5 |
3410 |
3780 |
3930 |
3205 |
|
6×2 |
Keskmine |
Õhk/õhk |
315/70-R22.5 |
3330 |
3700 |
3850 |
3125 |
|
6×2 |
Madal |
Õhk/õhk |
315/60-R22.5 |
3230 |
3600 |
3750 |
3025 |
|
6×2 |
Kõrge |
Leht/leht |
315/80-R22.5 |
3460 |
3830 |
3980 |
3255 |
|
6×4 |
Kõrge |
Leht/leht |
315/80-R22.5 |
3450 |
3820 |
3970 |
3245 |
|
8×4 |
Kõrge |
Leht/leht |
315/80-R22.5 |
3480 |
3850 |
4000 |
3275 |
|
10×4 |
Kõrge |
Leht/leht |
315/80-R22.5 |
3480 |
3850 |
4000 |
3275 |
*Ligikaudsed kõrgused
Kabiini neljapunktivedrustus
Valige amortisaatoritega keerdvedrud, eesmised keerdvedrud ja tagumine õhkvedrustus või täisõhkvedrustus.
Õhuvõtuavad
Paiknevad vasakul poolel ning on saadaval kõrge või madala variandina, olenevalt rakendusest. Saadaval on ka eesmine õhuvõtuava.
Värvid
Tehke oma valik ja vaadake komponenti. Valida saab u 650 värvitooni vahel.
Polster
Must tekstiil, nahk või kahetooniline nahk. Mõned istmekatted (v.a. tekstiil) on võimalik valida koos ventileerimisfunktsiooniga.
Juhiiste
Valige viimistlustasemete Dynamic ja Progressive vahel. Kõikide tasemete istmeid saab tellida polstri kõikide variantidega. Lisaruumi annab paindlikkus – istme ette-taha nihutamise ulatus on 240 mm, vertikaalsuunas 100 mm. Juhiistmel on põhivarustuses peatugi, muudetava kaldega ja mahapööratav seljatugi, istme ette-taha nihutamise ja vertikaalsuunas seadmise võimalus, reguleeritav nimmetugi ja istmepadja kalde seadmise võimalus.
Kõrvalistujaiste
Saadaval on kaks erinevat taset: Standard ja Comfort. Mõlema taseme istmeid saab tellida polstri kõikide variantidega. Kõikidel mudelitel on kõrvalistme peatugi põhivarustuses. Saadaval on ka liikuv kõrvalistujaiste.
Voodid
Loodud mugavaks ööbimiseks. Voodite suurused: 74×200 cm (keskosa laius 81,5 cm) või 74×200 cm, mida saab laiendada 88×200 cm-ni (keskosa laius 95,5 cm). Kabiini Globetrotter XXL voodi pikkus on 213 cm. Laius peatsis, keskosas ja jalutsis on vastavalt 99/106,5/91 cm.
Varustage kabiin poroloonmadratsiga või väga mugava isoleeritud vedrudega 16 cm paksuse madratsiga. Kolm kõvadusvarianti: pehme, poolkõva ja kõva.
Samuti pakume kaht kattemadratsit, mis suurendavad mugavust ja lihtsustavad voodi korrastamist.
Saadaval ka: reguleeritava seljatoega kallutatav mudel Recline ja ülemine voodi Comfort (mõõtmed 60×190 cm või 70×190 cm).
Panipaigad kabiinis
Ees riiul nelja DIN-standardile vastava süvendiga ja kaks suurt rulooustega hoiukohta juhi ja kõrvalistuja poolel.
Tagumine sein on varustatud kerge ülemise tagumise riiuliga, mis on suurepäraselt valgustatud.
Voodi all on kaks väljatõmmatavat sahtlit kogumahuga 130 liitrit. Lisaks on seal kaks väiksemat panipaika madratsi all voodi jalutsis (10 liitrit) ja peatsis (15 liitrit) ja plastpudeli hoiukoht voodi jalutsis.
Välimised panipaigad
Kabiini mõlemal poolel on suured panipaigad, mida saab avada nii väljast kui ka seest. Kabiini all on mõlemal pool 30 l täiendavad kütteta panipaigad.
Katuseaken/katuseluuk
Iga kabiin on varustatud fikseeritud katuseakna või valikvarustusse kuuluva katuseluugiga, mida saab avada kuni 50 millimeetrit. Seda kasutatakse ka avariiväljapääsuna. Katuseluuki saab seada käsitsi või elektriliselt.
Rool
Rooli läbimõõt on 450 või 500 mm sõltuvalt veoki tehnilistest andmetest. Rooli kõrgust saab muuta kuni 90 mm ja kallet 28º. Kallutatava rooli (valikvarustus) vertikaalasendit saab seada vahemikus –5° kuni +15°. See suurendab juhi mugavust. Rooli integreeritud juhtnupud võimaldavad ohutult ja mugavalt kasutada kiirushoidiku, helisignaali, telefoni, infoekraani ja külgekraani funktsioone.
Kliimaseade
Kolm alternatiivset kliimaseadet võimaldavad temperatuuri reguleerida.
• Tavaline ventilaatori ja jahutusvedeliku soojusvahetiga soojendi.
• Käsitsi juhitav kliimaseade (MCC)
• Automaatse temperatuuriseadmisega kliimaseade (ECC/ECC2). See süsteem on saadaval ka päikesekiirguse, udu ja õhukvaliteedi anduritega.
Kliimaseadet saab täiendada ka kabiini ja mootori seisusoojendiga ning kabiini seisujahutiga I-ParkCool.
I-ParkCool
Kliimaseadmega kabiini nautimiseks ei pea mootor töötama. I-ParkCool reguleerib seisva sõiduki kabiini temperatuuri. See töötab koos kabiini seisusoojendiga mugava sisekliima loomiseks – kasulik näiteks öödel, mil temperatuur langeb järsult ja ootamatult.
Veelgi enam, see on vaikne. Süsteem tekitab umbes 20 dB vähem müra kui konkureerivad süsteemid turul, vähendades mürasaastet ja aidates puhata.
Kliimaseade on täielikult integreeritud veoki tavalisse tuulutussüsteemi* ning soe või külm õhk jaotub vastavalt vajadusele ühtlaselt läbi tavaliste tuulutusavade. See ei mõjuta kabiini aerodünaamikat ega seisukõrgust kabiinis.
* Erandiks on kabiinisoojendi (PH-CAB)