Volvo Estonia

EESTI

×

Volvo FM-i raamide tehnilised andmed

 

  • Raami kõrgused
  • Maksimaalne esisilla koormus
  • Tagavedrustus
  • Sadulhaakeseadise kõrgused
  • Tõmbetalad
  • Kütusepaagid
  • AdBlue paagid
  •  

     

  • Sadulad
  • Volvo dünaamiline roolisüsteem
  • Tandemtelje tõstuk
  • Tõstetavad abiteljed veotelje taga
  • Abiteljed veotelje ees
  • Pidurid 
  •  

    Raami kõrgused

    Eriti madal (veduk)

    u 810 mm

    Madal

    u 850 mm

    Keskmine

    u 900 mm

    Kõrge

    u 1000 mm

    Eriti kõrge

    u 1200 mm

    Maksimaalne esitelje koormus (t)

     

    Õhkvedrustus

    Lehtvedrustus

    Eriti madal

    8

    Madal

    8

    Keskmine

    10/20*

    9

    Kõrge

    10/20*

    10/20**

    Eriti kõrge

    -

    10/20**



    * Kahe esiteljega (FAL20 mudelil GRAS-GR)
    ** Kahe esiteljega (FAA20/FAA21)

    Tagavedrustus

     Tüüp

    Teljed

    Vedrustus

    Telje/kandevankri koormus

    Reduktor

    Veotelje ees/taga paiknevad tõstetavad abiteljed

    Üksiktelg

             

    RAD-L90

    4×2

    Parabool-/mitmiklehtvedrustus

    13 t

    Üheastmeline/rummu-

     

    RAD-GR

    4×2

    Õhkvedrustus

    11,5/13 t

    Üheastmeline/rummu-

     

    RAD-G2

    4×2

    Õhkvedrustus

    13 t

    Rummu-

     

    RAD-G4

    4×2

    Õhkvedrustus

    11,5/12 t

    Üksik

     

    Tandemvanker

             

    RADT-GR

    6×2/8×2

    Õhkvedrustus

    19/20,5/22,5/23 t

    Üheastmeline/rummu-

    Fikseeritud/pööratav/pöörduv abitelg veotelje taga

    RAPD-GR

    6×2

    Õhkvedrustus

    19/19/22 t

    Üheastmeline/rummu-

    Fikseeritud/pööratav abitelg veotelje ees

    RAPD-G4

    6×2

    Õhkvedrustus

    16 t

    Üksik

    Fikseeritud abitelg veotelje ees

    RADD-BR

    6×4/8×4

    Parabool

    20/21 t

    Üheastmeline/rummu-

     

    RADD-TR1

    6×4/8×4

    Parabool-/mitmiklehtvedrustus

    23/26 t

    Üheastmeline/rummu-

     

    RADD-TR2

    6×4/8×4

    Mitmiklehtvedrustus

    26/32 t

    Rummu-

     

    RADD-TR3

    6×4/8×4

    Parabool

    38 t

    Rummu-

     

    RADD-GR

    6×4/8×4

    Õhkvedrustus

    17/21/23/26 t

    Üheastmeline/rummu-

     

    RADDT-GR

    8×4/10×4

    Õhkvedrustus

    27/33/36 t

    Üheastmeline/rummu-

    Pööratav abitelg veotelje taga

    RAPDD-GR

    8×4

    Õhkvedrustus

    27/30,5/32/35 t

    Üheastmeline/rummu-

    Pööratav abitelg veotelje ees

    RAPDT-GR

    8×2

    Õhkvedrustus

    27/30/30,5/31,5/32 t

    Üheastmeline/rummu-

    3 telge / juhitav abitelg veotelje ees ja fikseeritud või juhitav abitelg veotelje taga

    Sadulhaakeseadise kõrgused

    Teljekonfiguratsioon

    Raam

    Vedrustus

    Raami kõrgus

    Sadula kõrgus*

    Rehv

    Min haakekõrgus**

    Nominaalne sõidukõrgus**

    4×2

    Eriti madal

    RAD-GR

    266

    140

    295/55

    867

    912

     

    Eriti madal

    RAD-GR

    266

    140

    295/60

    887

    932

     

    Madal

    RAD-GR

    266

    140

    315/60

    955

    1015

     

    Keskmine

    RAD-GR

    266

    140

    315/70

    1014

    1075

     

    Keskmine

    RAD-GR

    300

    140

    315/70

    1031

    1092

     

    Kõrge

    RAD-GR

    266

    140

    315/80

    1056

    1147

     

    Kõrge

    RAD-GR

    300

    140

    315/80

    1090

    1164

    6×2

    Madal

    RADT-GR

    266

    160

    315/60

    975

    1035

     

    Keskmine

    RADT-GR

    266

    160

    315/70

    1034

    1095

     

    Keskmine

    RADT-GR

    300

    160

    315/70

    1051

    1112

     

    Kõrge

    RADT-GR

    300

    150*

    315/80

    1160

    1234

     

    Keskmine

    RAPD-GR

    266

    160

    315/70

    1034

    1095

     

    Keskmine

    RADT-GR

    300

    160

    315/70

    1051

    1112

     

    Kõrge

    RAPD-GR

    266

    160

    315/80

    1076

    1167

     

    Kõrge

    RAPD-GR

    300

    160

    315/80

    1110

    1184

    6×4

    Kõrge

    RADD-GR

    300

    150*

    315/80

    1173

    1234

    8×4

    Kõrge

    RAPDD-GR

    300

    160

    315/80

    1137

    1207


    * +60 mm paigalduskõrgust.
    ** Ligikaudsed kõrgused.

    Tõmbetalad
    Keskkinnitusega, pool-allkinnitusega ja allkinnitusega tõmbetalad kesktelghaagise jaoks. Tõmbetalad on kinnitatavad pikisuunas 25 mm sammuga.

    Kütusepaagid
    Alumiinium- või teraspaagid mahuga 150–900 l. 4×2 sadulveduki maksimaalne kütusekogus on 1480 liitrit. Veeldatud maagaasi paagid suurusega 115 kg (275 l), 155 kg (375 l) ja 205 kg (495 l). Kahe esitelje korral paikneb esitelgede vahel plastist EU6-kütusepaak.

    AdBlue paagid
    Plast. Maht 32–100 l. AdBlue-pump on integreeritud AdBlue paagimoodulisse. 

    Sadulad
    Sertifitseeritud süsteemi lubatud koormus on kuni 36 tonni. Valikusse on lisatud L-profiiliga ISO normidele vastavad erinevate kõrgustega sadulad, võimaldades märkimisväärset valikuvabadust. Äärikkinnitusega sadul ei vaja kinnitusplaati ning seega väheneb veoki tühikaal. Sadula kõrgust raamist on u 140 mm või rohkem. Automaatmäärimine ja haagiseühenduse märgutuli on mõne variandi jaoks saadaval valikvarustusena.

    Pidurid
    Elektrooniliselt juhitaval pidurisüsteemil (EBS) on palju suurepäraseid omadusi ja see pakub oluliselt paremat reageerimist, pidurdusvõimet ja pidurdustunnetust. EBS on nüüd saadaval nii ketaspidurite kui ka Z-cam trummelpidurite jaoks (valitud teljekonfiguratsioonide ja raamikõrguste korral). Uuendage oma pidurisüsteemi, lisades paketi EBS Medium või mõne paljudest lisavarustuse valikutest. EBS on kõigi tehniliste andmete korral põhivarustuses.

     

    Volvo dünaamiline roolisüsteem
    Aktiivne roolisüsteem pöördemomendi korrigeerimisega. Rakendab väikesel kiirusel suuremat roolimisjõudu, vähendab roolini kanduvaid tõukeid ja hoiab rooli erineva haardeteguriga teepindadel pidurdamise korral otseasendis. Rool naaseb automaatselt neutraalasendisse nii edasisuunas sõitmisel kui ka tagurdamisel.
    Volvo dünaamiline roolisüsteem on nüüd saadaval kõikide teljekonfiguratsioonide jaoks, ka kahe esiteljega veokite jaoks.
    Täiendavad aktiivsed roolimisfunktsioonid, näiteks individuaalsed seaded ja ülejuhitavuse haldamine, et muuta sõit veelgi nauditavamaks ja ohutumaks.

    Tandemi telje tõstuk
    Võimaldab kõige tagumise tandemtelje välja lülitada ja üles tõsta, vähendades kütusekulu ja pöörderaadiust. Armatuurlaual paiknevale nupule vajutades saab juht ilma koormata veoki telje üles tõsta. Kui veokil on koorem, laskub telg automaatselt alla ja rakendub.
    Tandemi telje tõstuk on saadaval konfiguratsioonidele 6×4 ja 8×4 (tandemteljega), millel on ketaspidurid.

    Tõstetavad abiteljed veotelje taga
    Mitu versiooni – fikseeritud (üksik- või paarisratastega), pöörduv ja pööratav. Teljekoormus: 7,5, 9,5, 10 või 16 tonni.

    Tõstetavad abiteljed veotelje ees
    Saadaval fikseerituna ja pööratavana nii sadulvedukite kui ka raamveokite jaoks. Teljekoormus: 4,5, 7,5 või 9 tonni.

    EBS Medium

    Pakett EBS Medium lisab paketile EBS Standard järgmised funktsioonid.
    EBS-i seisundi juhtimine
    EBS-i seisundi jälgimine veoki elektroonilise juhtsüsteemi (TEA2+) ja programmi Volvo Tech Tool abil.
    Mägistardi abisüsteem
    Pidurid vabastatakse tõusul seistes alles siis, kui veojõud suudab veoki liikuma panna.
    Hõõrdkatete kulumuse hindamine
    Piduri hõõrdkatete hoiatus – arvutatakse, kui suurt läbisõitu piduriklotside hõõrdkatted veel võimaldavad. (Ainult ketaspidurite korral.)
    Seisupiduri automaatne vabastamine
    Seisupidur vabastatakse siis, kui juht vajutab gaasipedaali ja käik on sisse lülitatud (ainult I-Shifti käigukasti korral).

    Lisafunktsioonid

    Peale tarkvarapakettide on saadaval veel järgmised valikud.
    Autorongi sirgestuspidur
    Võimaldab veokijuhil haagise pulseerivat pidurdamist. Pidur rakendub seejärel automaatselt ja haagise külglibisemise oht on minimaalne.
    ESC (elektrooniline stabiilsusprogramm)
    Pidurite stabiilsussüsteem rakendab pidureid igale rattale eraldi ja tagab seega kogu autorongi stabiilsuse, välistades veoki ja haagise külglibisemise, ümberpaiskumise ja haagise pendeldamise. ESC vastab sõidukite elektroonilise stabiilsuskontrolli kohta kehtivate õigusaktide nõuetele ja on saadaval 2- ning 3-teljeliste veokite jaoks.
    Avariipidurduse signaali süsteem
    Kui avariipidurdamine toimub kiirusel üle 50 km/h, vilguvad pidurituled sagedusega neli korda sekundis.
    Hüdrauliline retarder
    Käigukastile paigaldatud kompaktne retarder maksimaalse pidurdusvõimsusega 440 kW.

    MEELDIB? SÕITKE SELLEGA

    Ainuke võimalus tõeliselt tunnetada meie uut dünaamilist raami on istuda rooli taha. Teie kohalikul Volvo Trucksi müügiesindajal on võtmed.