Veokid

Volvo FMX-i tehnilised andmed

Kõik, mida teil on vaja üksikasjalikult teada Volvo FMX-ist.

Jõuülekanne

Vaadake tehnilisi andmeid: mootorid, käigukastid, tagateljed (sh ülekandearvud), jõuülekannete kombinatsioonid ja käitusvõllid.

Raskevedude elektriveok – võimsus/pöördemoment

 

D11 – võimsus/pöördemoment

Netovõimsus EL 582/2011 kohaselt.

D13 – võimsus/pöördemoment

Netovõimsus EL 582/2011 kohaselt.

Elektriline​

Volvo FMX Electric

Jõudlus

Pidev võimsus kuni 330-490 kW (450-666 hj)

Sõiduulatus​

Kuni 300 km

Laadimisaeg (täislaadimine)

9,5 tundi vahelduvvooluga (43 kW) 2,5 tundi alalisvooluga (250 kW)

Aku mahtuvus

180-540 kWh, 2–6 akut

  

Diisel

D11

D13 

Heitenorm

Euro 6

Euro 6

 

Silindrite arv​

6

6

 

Töömaht

10,8 dm³

12,8 dm³

 

Kolvikäik

152 mm

158 mm

 

Silindri läbimõõt

123 mm

131 mm

 

Surveaste

18.0:1

18.0:1

 

Säästlik pöörlemissagedus

1000–1500 p/min

900–1400 p/min

 

Heitgaasipiduri võimsus

155 kW (2300 p/min)

175 kW (2300 p/min)

 

Mootoripiduri võimsus*

270 kW (2300 p/min)

340 kW (2300 p/min)

 

Õlifiltrid

2 täisvoolufiltrit

2 täisvoolufiltrit

 

Õlimaht vahetamisel, k.a filtrid

35 l

35 l

 

Jahutusvedeliku üldkogus

22 l

24 l

 

 

   

*valikvarustus

Nõuded kütusele

Väävlivaba kütus (EN 590, max 10 ppm väävlit) biodiislikütus, 2. põlvkond (EN 15940, sünteetiline diisel)

 

D11 330 hj (246 kW)

 

  
 

Max võimsus pööretel 1700 p/min

330 hj

  
 

Max pöördemoment pööretel 877–1400 p/min

1600 Nm

  
 

D11 380 hj (279 kW)

 

  
 

Max võimsus pööretel 1700 p/min

380 hj

  
 

Max pöördemoment pööretel 938–1400 p/min

1800 Nm

  
 

D11 430 hj (317 kW)

   
 

Max võimsus pööretel 1700 p/min

430 hj

  
 

Max pöördemoment pööretel 1008–1400 p/min

2050 Nm

  
 

D11 460 hj (338 kW)

 

  
 

Max võimsus pööretel 1700 p/min

460 hj

  
 

Max pöördemoment pööretel 1050–1400 p/min

2200 Nm

  
 

D13 420 hj (309 kW)

 

  
 

Max võimsus pööretel 1404–1700 p/min

420 hj

  
 

Max pöördemoment pööretel 905–1400 p/min

2100 Nm

  
 

D13 460 hj (338 kW)

   
 

Max võimsus pööretel 1404–1700 p/min

460 hj

  
 

Max pöördemoment pööretel 945–1400 p/min

2300 Nm

  
 

D13 500 hj (368 kW)

 

  
 

Max võimsus pööretel 1404–1700 p/min

500 hj

  
 

Max pöördemoment pööretel 980–1400 p/min

2500 Nm

  
 

D13 540 hj (397 kW)

 

  
 

Max võimsus pööretel 1458–1700 p/min

540 hj

  
 

Max pöördemoment pööretel 1000–1400 p/min

2600 Nm

  
     

I-Shift

12-käiguline poolkäikude ja käigugruppidega käigukast, automatiseeritud käiguvahetusega. I-Shifti käigukasti saab varustada kompaktse kestuspiduri, käitusvõlli, roolivõimendi avariipumba ja õlijahutiga. Samuti on võimalik tellida roomekäikudega, eriti aeglaste roomekäikudega ja mitmekäigulise tagasikäiguga I-Shift.

Tehnilised andmed

Tüüp

Kõrgeim käik

Mootori pöördemoment (Nm)

Autorongi max täismass (t)

AT2412

Otseülekandega

2400

44

AT2612

Otseülekandega

2600

100

ATO2612

Kiirkäiguga

2600

100

    

Topeltsiduriga I-Shifti tehnilised andmed

Tüüp

Kõrgeim käik

Mootori pöördemoment (Nm)

Autorongi max täismass (t)

SPO2812

Kiirkäiguga

2800

80

    

Powertronic

Täisautomaatne käigukast koos hüdrotrafo ja õlijahutiga. Vahetab käike võimsuskaota. Powertronic-käigukasti saab tehases varustada käitusvõlli, integreeritud retarderi ja roolivõimendi avariipumbaga.

Tüüp

Kõrgeim käik

Mootori pöördemoment (Nm)

Autorongi max täismass (t)

PT2106

Otseülekandega

2100

44

PT2606

Otseülekandega

2600

60

    

Powertronic, integreeritud sõidurežiimid

Ökorežiim

Tagab optimaalse kütusesäästu. Käiguvahetus toimub kõige ökonoomsematel pööretel.

Jõudlus

Kasutatakse siis, kui on vaja suuremat võimsust. Käiguvahetus toimub kõrgematel mootoripööretel.

Tüüp

Telg

Ülekanne

Max pöördemoment (Nm)

Telje/tandemtelje max koormus (t)

Autorongi max täismass (t)

Üheastmelise reduktoriga

RSS1344C/E

Üksiktelg

Hüpoidülekanne

2600

13

44

RSS1370A/B

Üksiktelg

Hüpoidülekanne

3800

13

70

RTS2370A

Tandemtelik

Hüpoidülekanne

3800

23

80

RSS1244B

Üksiktelg

Hüpoidülekanne

2800

12

44

RTS2310A

Tandemtelik

Hüpoidülekanne

3800

23

100

RSS1352A

Üksiktelg

Hüpoidülekanne

2800

13

52

      

Rummureduktor

RSH1365

Üksiktelg

Ringhammastega koonusülekanne

2400

13

65

RSH1370F

Üksiktelg

Koonilised kaldhammasrattad

3800

13

70

RTH2610F

Tandemtelik

Koonilised kaldhammasrattad

3800

26

100

RTH3210

Tandemtelik

Koonilised kaldhammasrattad

3800

32

100

RTH3312

Tandemtelik

Koonilised kaldhammasrattad

3800

33

120

RTH3815

Üksiktelg

Koonilised kaldhammasrattad

3800

38

150

      

Tagatelje ülekandearvud

Üksikteljed

RSS1244B

RSS1344C/E

RSS1352

RSS1370A/B

RSH1365

RSH1370F

2.06:1

2.06:1

2.06:1

2.47:1

3.61:1

3.46:1

2.17:1

2.17:1

2.17:1

2.64:1

3.76:1

3.61:1

2.31:1

2.31:1*

2.31:1

2.85:1

4.12:1

3.76:1

2.47:1

2.47:1*

2.47:1

3.08:1

4.55:1

4.12:1

2.64:1

2.47:1*

2.64:1

3.40:1

 

4.55:1

2.85:1

2.85:1*

2.85:1

3.67:1

 

5.41:1

3.08:1

3.08:1*

3.08:1

4.11:1

 

 

3.36:1

3.36:1*

3.36:1

 

 

 

 

3.70:1

 

 

 

 

 

4.11:1

 

 

 

 

 

4.63:1

 

 

 

 

 

5.29:1

 

 

 

 
      

Tandemteljed

RTS2370A

RTS2310A

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

2.43:1

2.06:1

3.33:1

3.33:1

3.61:1

4.14:1

2.57:1

2.17:1

3.46:1

3.46:1

3.76:1

4.58:1

2.83:1

2.31:1

3.61:1

3.61:1

4.12:1

5.43:1

3.09:1

2.47:1

3.76:1

3.76:1

4.55:1

7.22:1

3.40:1

2.64:1

3.97:1

3.97:1

5.41:1

 

3.78:1

2.85:1

4.12:1

4.12:1

6.18:1

 

4.13:1

3.08:1

4.55:1

4.55:1

7.21:1

 

4.50:1

3.36:1

5.41:1

5.41:1

 

 

5.14:1

3.70:1

6.18:1

6.18:1

 

 

5.67:1

4.11:1

 

7.21:1

 

 

6.17:1

4.63:1

 

 

 

 

      

 

D11 330 hj

D11 370 hj

D11 410 hj

D11 450 hj

D13 420 hj

D13 460 hj

D13 500 hj

D13 540 hj

Powertronic

PT2106

 

   

PT2606

 

 

 

 

I-Shift

AT2412

 

 

AT2612

ATO2612

Topeltsiduriga I-Shift

SP02812

 

 

 

 

 

Üheastmelised teljed

RSS1244B

RSS1344C/E

RSS1352

RSS1356

RTS2370A

RSS1370A/B

RTS2310A

Rummureduktoriga teljed

RSH1365

 

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

Vedav esisild / jaotusvedude veoki käigukast

FAA11/FAA21/V2501TB

         

 

Pöördemoment

Ülekandearv 

EPTT650

650 Nm*

1.26:1

 

EPTT1000

1000 Nm*

1.26:1

 
    

* Pöördemoment sõitmise ja seismise ajal.

Mootoriga ühendatud

PTER-DIN: Käitusvõll mootori tagaosal hüdropumba otsekäitamiseks.

PTER1400: Käitusvõll mootori tagaosal koos hüdropumba kinnitusäärikuga.

PTER100: Käitusvõll mootori tagaosal koos hüdropumba kinnitusäärikuga.

Sidurist sõltuvad käitusvõllid

PTR-F: Üheastmeline, äärikühendus, väike või suur pöörlemissagedus.

PTR-FL/FH: Üheastmeline, äärikühendus, väike või suur pöörlemissagedus.

PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: DIN-ühendus, väike/keskmine/suur pöörlemissagedus, hüdropumba vahetuks paigaldamiseks.

PTRD-F: Äärikühendus, suur pöörlemissagedus, kardaanvõlli vahetuks paigaldamiseks.

PTRD-D: suur pöörlemissagedus, kaheastmeline. Ees ja taga DIN-ühendused hüdropumpade otseühendamiseks.

PTRD-D1: suur pöörlemissagedus, kaheastmeline. Taga äärik- ja ees DIN-ühendus.

PTRD-D2: Suur pöörlemissagedus, kaks ajamit taga ja üks ajam ees. Kaks äärikühendust taga, üks DIN-ühendus ees.

Välimus ja sisemus

Leidke tehnilised andmed kabiini mõõtmete, kabiini kõrguste maapinnast ja omaduste kohta.

Volvo FMX-il on ainulaadne välisviimistlus, mis sobib karmides tingimustes kasutamiseks.

Volvo FMX with basic exterior trim level 

Basic

Thunder gray iluvõre ja ukselingid. Lightning gray päikesesirm. Kroomitud esituled. Halliks värvitud terasest kaitseraud.

Volvo FMX on saadaval viie erineva siseviimistlustasemega, mis vastavad erinevatele vajadustele.

Volvo FMX with textile trim dynamic, interior trim level 

Tekstiilviimistlus Dünaamiline

Moodsa halltoonidega ja lilla värvilahendusega vastupidavad tekstiilist materjalid.

Volvo FMX with vinyl and textile trim robust, interior trim level 

Vinüül- ja tekstiilviimistlus Robust

Siseviimistluse erinevate osadega sobiva moodsa värvilahendusega vastupidavad vinüülist ja tekstiilist materjalid.

Volvo FMX with plush trim progressive, interior trim level 

Plüüsvimistlus Progressive

See pehme plüüssisustus pakub kainet värvilahendust ja sobib siseviimistluse erinevate osadega.

Volvo FMX with leather trim robust, interior trim level 

Nahkviimistlus Robust

Vastupidavate materjalidega interjöör ja kahevärvilised täisnahast istmed, mis sobivad salongi erinevate osadega.

Volvo FMX with leather trim progressive, interior trim level 

Nahkviimistlus Progressive

Vastupidavate materjalidega interjöör ja kahevärvilised täisnahast istmed, mis sobivad salongi erinevate osadega.

FMX day cab with measurements, viewed from the side 

Päevakabiin

Mugav ja ergonoomiline päevakabiin (FMX-DAY). Sisekõrgus 164 cm: 120 cm mootoriruumi kattest laeni.

FMX low day cab with measurements, viewed from the side 

Madal päevakabiin

Madal päevakabiin (FMX-LDAY) on vajalik selliste rakenduste jaoks nagu kaevandusveod, külmveod, pumbad ja kraanad. Sisekõrgus 148 cm: 104 cm mootoriruumi kattest laeni.

FMX sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Magamiskohaga kabiin

Magamiskohaga kabiin (FMX-SLP) mugava ööbimisvõimalusega ühele inimesele. Sisekõrgus 164 cm: 120 cm mootoriruumi kattest laeni.

FMX low sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Madal magamiskohaga kabiin

Madalam magamiskohaga kabiin (FMX-LSLP) pakub täiendavat koormaruumi katuse kohal. Sisekõrgus 148 cm: 104 cm mootoriruumi kattest laeni.

FMX globetrotter cab with measurements, viewed from the side 

Globetrotteri kabiin

Globetrotteri kabiin (FMX-HSLP) on kabiin mugava ööbimisvõimalusega kuni kahele inimesele. Kabiinis on üleval täiendav hoiuruum. Sisekõrgus 201 cm: 157 cm mootoriruumi kattest laeni.

FMX crew cab with measurements, viewed from the side 

Meeskonnakabiin

Meeskonnakabiin piisava ruumiga kuni 9 lisareisijale. Sisekõrgus 1590 mm.

Kabiini neljapunktivedrustus

Valige amortisaatoritega keerdvedrud, eesmised keerdvedrud ja tagumine õhkvedrustus või täisõhkvedrustus.

 

Õhuvõtt

Õhuvõtukoht on vasakul poolel ning saadaval kõrge või madala variandina.

 

Kabiini värvid

Valige umbes 650 variandi hulgast.

 

Juhiiste

Valige kolme erineva mugavustaseme vahel: Progressive (plüüs või nahk), Dynamic (tekstiil) ja Robust (vinüül). Istme reguleerimisulatus on pikisuunas 200 mm ja vertikaalsuunas 100 mm. Juhiistme põhivarustuses on peatugi, reguleeritav nimmetugi, kogu seljatoe ja selle ülaosa, istme kaldenurga, kõrguse ja kauguse seadmise võimalus.

 

Kõrvalistujaiste

Valige kolme erineva mugavustaseme vahel: Progressive (plüüs või nahk), Dynamic (tekstiil) ja Robust (vinüül). Iga taseme istmeid saab tellida polstri kõikide variantidega. Kõikidel mudelitel on kõrvalistme peatugi põhivarustuses.

 

Voodid

Alumise voodi mõõtmed: 70×200 cm. Väga mugav 16 cm madrats isoleeritud vedrudega. Kolm kõvadusvarianti: pehme, poolkõva ja kõva. Kaks kattemadratsit, mis muudavad magamise mugavamaks ja kergendavad voodi ülestegemist. Mugava ülemise voodi mõõtmed: 70×190 cm või 60×190 cm (valikvarustus Globetrotteri kabiini jaoks).

Panipaigad kabiinis

Esiklaasi kohal olevas vabas ruumis on kaks rulooustega panipaika ja neli ISO nõuetele vastavat süvendit, millest üks on ette nähtud sõidumeeriku jaoks (kaks ISO nõuetele vastavat süvendit madala kabiini korral). Magamiskohaga kabiini ja Globetrotteri kabiini voodi all on kaks suurt panipaika, millele pääseb ligi väljastpoolt ja üks suur (44 l) panipaik, millele pääseb ligi madratsi ja voodi tõstmisega. Magamisosas on kaks ajakirjade ja väikeste esemete hoiukohta. Armatuurlaual on neli lahtist hoiukohta, väike hoiulaegas, DIN-süvend, vannikujuline panipaik ja pudelihoidel. Päevakabiini saab paigaldada 60-liitrise ribakattega hoiukoha kiivrite, lõunasöögikarpide jms jaoks.

 

Välimised panipaigad

Väljast avatavad hoiukohad asuvad kõrvalistuja- ja juhiistme taga.

 

Katuseluuk

Kabiin on varustatud katuseluugiga, mida saab avada 50 mm. Seespool on perforeeritud päikesevari, mis toimib avatud luugi korral ka putukavõrguna. Katuseluuki saab juhtida käsitsi või elektriliselt (valikuline). Saadaval on ka terasest katuseluuk, mis on ette nähtud ehitustöödeks või raskete kasutustingimuste jaoks.

 

Rool

Rooli läbimõõt on 450 või 500 mm sõltuvalt veoki tehnilistest andmetest. Rooli kõrgust saab muuta kuni 90 mm ja kallet 28º. Kallutatava rooli (valikvarustus) vertikaalasendit saab seada vahemikus –5° kuni +15°. See suurendab juhi mugavust. Rooli saab valida õhkpadjaga või ilma. Rooli integreeritud juhtnupud võimaldavad ohutult ja mugavalt kasutada kiirushoidiku, helisignaali, telefoni, infoekraani ja külgekraani funktsioone.

 

kliimaseade

Valida saab kahe seadme vahel, mis katavad kõik vajadused.

  • Käsitsijuhitav kliimaseade (MCC).
  • Automaatse temperatuuriseadmisega kliimaseade (ECC/ECC2).

Kliimaseadet saab täiendada ka kabiini ja mootori seisusoojendiga.

Raam

Vaadake tehnilisi andmeid raamide kõrguste, esitelje max koormuse, tagavedrustuse, vedukite, raami omaduste ja pidurite kohta.

Keskmine

u 900 mm

Kõrge

u 1000 mm

Eriti kõrge

u 1200 mm

Ülikõrge

u 1240 mm

  

 

Õhkvedrustus

Lehtvedrustus

Keskmine

10/20*

9

Kõrge

10/20*

10/20*

Eriti kõrge

-

10/20*

ülikõrge

-

10/20*

 

*Kahe esiteljega

FA-LOW

Madal esitelg keskmise kõrgusega raamidele, teljekoormus kuni 9 tonni.

FA-MED

Keskmine esitelg keskmise kõrgusega raamide jaoks, teljekoormus kuni 10/20 tonni.

FA-HIGH:

Kõrge esitelg kõrgete raamide jaoks, teljekoormus kuni 10/20 tonni.

FA-XHIGH

Eriti kõrge esitelg eriti kõrgete raamide jaoks, teljekoormus kuni 10/20 tonni.

FA-XXHIGH

Vedav esitelg, teljekoormus kuni 10/20 tonni.

Kaks esitelge – FA-HIGH/FA-XHIGH

Saadaval konfiguratsioonide 8×2, 8×4 ja 10×4 jaoks, teljekoormus kuni 20 t.

  

Tüüp

Teljed

Vedrustus

Telje/kandevankri koormus

Reduktor

Muud teljed

Üksiktelg

RAD-L90

4×2

Parabool-/mitmiklehtvedrustus

13 t

Üheastmeline/rummu-

 

RAD-GR

4×2

Õhkvedrustus

13 t

Üheastmeline/rummu-

 

RAD-G2

4×2/4×4

Õhkvedrustus 

13 t

Rummu-

 

RAD-G4

4×2

Õhkvedrustus

12 t

Üksik

 

RAD-L90

4×4

Parabool-/mitmiklehtvedrustus

13 t

Rummu-

 

Tandemvanker

RADT-GR

6×2/8×2

Õhkvedrustus

19/20,5/22,5/23 t

Üheastmeline/rummu-

Fikseeritud/pööratav/pöörduv abitelg veotelje taga

RAPD-GR

6×2

Õhkvedrustus

16/19/22 t

Üheastmeline/rummu-

Fikseeritud/pööratav abitelg veotelje ees

RAPD-G4

6×2

Õhkvedrustus

16 t

Üksik

Abitelg veotelje ees (fikseeritud)

RADD-G2

6×4/6×6/8×4/8×6

Õhkvedrustus

21/23/26 t

Üheastmeline/rummu-

 

RADD-BR

6×4/6×6/8×4/8×6

Parabool

20/21 t

Üheastmeline/rummu-

 

RADD-TR1

6×4/8×4

Parabool-/mitmiklehtvedrustus

26/32 t

Üheastmeline/rummu-

 

RADD-TR2

6×4/8×4

Tavalised lehtvedrud

26/32 t

Rummu-

 

RADD-GR

6×4/8×4

Õhkvedrustus

17/21/23/26 t

Üheastmeline/rummu-

 

RAPDT-BR

6×6

Parabool

21 t

Rummu-

 

RADDT-GR

8×2

Õhkvedrustus

27/30/30,5/31,5/32 t

Üheastmeline/rummu-

Pööratav abitelg veotelje ees, fikseeritud/pööratav abitelg veotelje taga

RADD-TR3

6×4/6x6/8x4/8x6

Parabool

38 t

Rummu-

 

RADDT-GR

8×4/10×4

Õhkvedrustus

27/30,5/32/35 t

Üheastmeline/rummu-

Pööratav abitelg veotelje ees

RADDT-G2

8×4/10x4/10x6

Õhkvedrustus

27/33/36 t

Üheastmeline/rummu-

Pööratav abitelg veotelje taga

RADD-TR1

6x6/8x6

Parabool-/mitmiklehtvedrustus

26 t

Rummu-

 

      

Raami tasapinnas, raami tasapinnast allpool, raami all ja kesktelghaagisele mõeldud madal ettenihutusega. Tõmbetalad on kinnitatavad pikisuunas 25 mm sammuga.

Kütusepaagid

Alumiinium- või teraspaagid mahuga 150–900 liitrit. Maksimaalne kütusemaht on 4×2 vedukil 1510 liitrit. Topeltesisillale EU6 plastikust kütusepaak esitelgede vahel.

AdBlue paagid
Maht 32–112 liitrit. AdBlue pump on integreeritud AdBlue paagimoodulisse. Plastist.

Pidurid

Elektrooniliselt juhitaval pidurisüsteemil (EBS) on palju suurepäraseid omadusi ja see pakub oluliselt paremat reageerimist, pidurdusvõimet ja pidurdustunnetust. EBS on nüüd saadaval nii ketaspidurite kui ka Z-cam trummelpidurite jaoks (valitud teljekonfiguratsioonide ja raamikõrguste korral). Uuendage oma pidurisüsteemi, lisades paketi EBS Medium või mõne paljudest lisavarustuse valikutest. EBS on kõigi tehniliste andmete korral põhivarustuses.

 

EBS medium

Pakett EBS Medium lisab paketile EBS Standard järgmised funktsioonid:

 

EBS-i seisundi juhtimine 

EBS-i seisundi jälgimine veoki elektroonilise juhtsüsteemi TEA2+ ja programmi Volvo Tech Tool abil.

 

Automaatpidur

Pidurdage oma veok täielikult seisma, võtke jalg piduripedaalilt ja automaatpiduri funktsioon tagab vajaliku pidurirõhu ning hoiab veokit paigal, kuni vajutate gaasi.

 

Hõõrdkatete kulumuse hindamine

Hõõrdkatete kulumuse hindamine Piduri hõõrdkatete hoiatus – arvutatakse, kui suurt läbisõitu piduriklotside hõõrdkatted veel võimaldavad (ainult ketaspidurite korral).

 

Seisupiduri automaatne vabastamine

Seisupidur vabastatakse siis, kui juht vajutab gaasipedaali ja käik on sisse lülitatud (ainult I-Shifti käigukasti korral).

Lisafunktsioonid:

Peale tarkvarapakettide on saadaval veel järgmised valikud:

 

Autorongi sirgestuspidur

Võimaldab veokijuhil haagise pulseerivat pidurdamist. Pidur rakendub seejärel automaatselt ja haagise külglibisemise oht on minimaalne.

 

ESC (Elektrooniline stabiilsusprogramm)

Pidurite stabiilsussüsteem rakendab pidureid igale rattale eraldi ja tagab seega kogu autorongi stabiilsuse, välistades veoki ja haagise külglibisemise, ümberpaiskumise ja haagise pendeldamise. ESC vastab sõidukite elektroonilise stabiilsuskontrolli kohta kehtivate õigusaktide nõuetele ja on saadaval 2-, 3-, 4- ja 5-teljeliste veokite jaoks.

 

Avariipidurdustuli

Kui avariipidurdamine toimub kiirusel üle 50 km/h, vilguvad pidurituled sagedusega neli korda sekundis. 

 

Hüdrauliline kestuspidur

Käigukastile paigaldatud kompaktne kestuspidur maksimaalse pidurdusvõimsusega 440 kW.

Volvo dünaamiline roolisüsteem

Aktiivne roolisüsteem pöördemomendi korrigeerimisega. Rakendab väikesel kiirusel suuremat roolimisjõudu, vähendab roolini kanduvaid tõukeid ja hoiab rooli erineva haardeteguriga teepindadel pidurdamise korral otseasendis. Rool naaseb automaatselt neutraalasendisse nii edasisuunas sõitmisel kui ka tagurdamisel. Volvo dünaamiline roolisüsteem on nüüd saadaval kõikide teljekonfiguratsioonide jaoks, v.a vedava esiteljega konfiguratsioonid (4×4, 6×6, 8×6 ja 10×6). Täiendavad aktiivsed roolimisfunktsioonid, näiteks individuaalsed seaded ja ülejuhitavuse haldamine, et muuta sõit veelgi nauditavamaks ja ohutumaks.

Automaatne esiveo kontrollisüsteem (ATC)

Lülitab vedava esitelje vajaduse korral automaatselt sisse ja uuesti välja, kui seda võimaldab maastik, säästes sellega kütust ja parandades manööverdusvõimet. Volvo FMX-i kõikidel vedava esiteljega konfiguratsioonidel (4×4, 6×6, 8×6 and 10×6) on ATC standardvarustuses.

Abiteljed
veotelje ees On nii sadulvedukitele kui madelveokitele saadaval fikseerituna või pööratavana. Teljekoormus: 4,5, 7,5 või 9 tonni.
 

Abiteljed veotelje taga

Mitu versiooni – fikseeritud (üksik- või paarisratastega), pöörduv ja pööratav. Teljekoormus: 7,5, 9,5 või 10 tonni.

Tandemtelje tõstuk

Võimaldab kõige tagumise tandemtelje välja lülitada ja üles tõsta, vähendades kütusekulu ja pöörderaadiust. Armatuurlaual paiknevale nupule vajutades saab juht ilma koormata veoki telje üles tõsta. Kui veokil on koorem, laskub telg automaatselt alla ja rakendub. Tandemi telje tõstuk on saadaval õhkvedrustusega konfiguratsioonidele 6×4 ja 8×4, millel on ketaspidurid.

Teabelehed

Andmed – kõik, mida vajate. Laadige Volvo FMX-i PDF-vormingus teabelehed alla järgmistelt aadressidelt.

  • FMX Rigid
  • FMX Tractor
FMX Tractor
FMX Rigid

Kuvatud funktsioonid ei pruugi olla standardsed ega saadaval kõikide lisavarustuse tasemete ja jõuülekande valikute puhul.

Tekkis küsimus?

Teie asukohajärgne Volvo Trucksi müügiesindaja vastab teie küsimustele. Astuge läbi, helistage või kutsuge nad enda juurde.