Volvo FH jõuülekande tehnilised andmed

  • Mootorid
  • I-Shift
  • I-Shifti tarkvarapaketid
  • I-Shifti topeltsidur
  • Tagateljed
  • Tagatelje ülekandearvud
  • Jõuülekande kombinatsioonid
  • Jõuväljavõtuvariandid

Mootorid

  D13K   G13C 
Heitmenorm  Euro 6  Euro 6
Silindrite arv  6
Töömaht  12,8 dm³  12,8 dm³
Kolvikäik  158 mm  158 mm
Silindri läbimõõt  131 mm  131 mm
Surveaste  18:1 (420, 460 hj), 17:1 (500, 540 hj) 17:1
Säästlik pöörlemissagedus  900–1400 p/min  1000–1400 p/min
Heitgaasipiduri võimsus 200 kW (2300 p/min) -
VEB+ pidurdusvõimsus  375 kW (2300 p/min) 375 kW (2300 p/min)
VEB+  valikvarustus valikvarustus 
Õlifiltrid  2 täisvoolu-, 1 osavoolufilter   2 täisvoolu-, 1 osavoolufilter 
Õlimaht vahetamisel, k.a filtrid  33 l  33 l 
Jahutusvedeliku üldkogus  38 l  39,5 l 

Nõuded kütusele

Väävlivaba kütus (EN 590, max 10 ppm väävlit)
Biodiislikütus, 2. põlvkond (EN 15940, sünteetiline diisel)

 

Õlivahetusvälp

kuni 100 000 km või kord aastas kvaliteediklassi VDS4 korral. 

Mootoriga ühendatud jõuväljavõtt

  Pöördemoment  Ülekandearv 
EPTT350  350 Nm  1.26:1
EPTT650  650 Nm*  1.26:1
EPTT1000  1000 Nm*  1.26:1

Pöördemoment sõitmise ja seismise ajal.

D13K – võimsus/pöördemoment

D13K – võimsus/pöördemoment

Netovõimsus vastavalt EÜ 582/2011

D13K420 (309 kW)   
Max võimsus pööretel 1400–1800 p/min  420 hj 
Max pöördemoment pööretel 860–1400 p/min  2100 Nm 
D13K460 (338 kW)   
Max võimsus pööretel 1400–1800 p/min  460 hj 
Max pöördemoment pööretel 900–1400 p/min  2300 Nm  
D13K500 (368 kW)   
Max võimsus pööretel 1400–1800 p/min  500 hj 
Max pöördemoment pööretel 1000–1400 p/min  2500 Nm 
D13K540 (397 kW)   
Max võimsus pööretel 1450–1800 p/min  540 hj 
Max pöördemoment pööretel 1000–1450 p/min  2600 Nm 
G13C – VÕIMSUS/PÖÖRDEMOMENT

G13C – VÕIMSUS/PÖÖRDEMOMENT

Netovõimsus vastavalt EÜ 582/2011

G13C420 (309 kW)  
Max võimsus pööretel 1400–1800 p/min 420 hj
Max pöördemoment pööretel 1000–1400 p/min 2100 Nm
G13C460 (338 kW)  
Max võimsus pööretel 1700–1800 p/min 460 hj
Max pöördemoment pööretel 1050–1400 p/min 2300 Nm
   
I-shift

Poolkäikude ja käigugruppidega 12-käiguline käigukast koos automaatse käiguvahetiga. I-Shifti käigukasti saab varustada kompaktse kestuspiduri, jõuväljavõtu, roolivõimendi avariipumba ja õlijahutiga.

Tehnilised andmed

Tüüp Kõrgeim käik Max pöördemoment (Nm) Autorongi max täismass (t)
AT2412F
Otseülekandega  2400 44
AT2612F
Otseülekandega  2600 100
ATO2612F
Kiirkäiguga  2600 100

I-Shifti topeltsiduri tehnilised andmed

Tüüp  Kõrgeim käik  Max pöördemoment (Nm) Autorongi max täismass (t)
SPO2812 Kiirkäiguga 2800 80

I-Shifti tarkvarapaketid

Põhiversioon (TP-BAS)
TP-BAS on standardne tarkvarapakett, mis tarnitakse koos I-Shiftiga ja sisaldab käigukasti põhifunktsioone igasuguste sõidutingimuste jaoks.

I-Shifti käiguvahetustarkvara jaotusvedude jaoks (TP-DIST)
TP-DIST kohandab käigukasti tööomadused sobivaks jaotusvedude eritingimustega. See tarkvarapakett sisaldab funktsioone, mis parandavad manööverdusvõimet paigaltvõtul ning kitsastes kohtades ja väikesel kiirusel sõitmisel.

I-Shifti käiguvahetustarkvara ehitusrakenduste jaoks (TP-CON)
TP-CON kohandab käigukasti funktsiooni sobivaks ehitussegmendi eritingimustega. See tarkvarapakett sisaldab funktsioone, mis parandavad manööverdusvõimet paigaltvõtul ning kitsastes kohtades ja väikesel kiirusel sõitmisel. See tarkvara sobib ka raskemate teeolude korral.

I-Shifti käiguvahetustarkvara kaugvedude jaoks (TP-LONG)
TP-LONG sisaldab nutikaid funktsioone, mis minimeerivad kütusekulu. See tarkvarapakett on ideaalne kaugvedudeks, kus põhirõhk on kütusesäästlikkusel. See pakett sisaldab ka I-Roll funktsiooni.

Raskeveod (TP-HD)
TP-HD optimeerib käiguvahetuse sobivaks raske (üle 85 t) autorongiga sõitmiseks. Sõltumata autorongi täismassist, saab juht alati optimeerida juhitavust, valides või välja lülitades raskevedude režiimi ja rakendades kaugvedude režiimi. Tarkvarapaketi funktsioonid annavad eeliseid ka mitut haagist vedavate veokite korral.

I-Shifti tarkvarapaketid

Müügivariandid TP-BAS TP-DIST TP-CON TP-LONG TP-HD**
Jõuväljavõtu põhifunktsioonid (APF-BAS)
Jõuväljavõtu laiendatud funktsioonid (APF-ENH) o o o o o
Käiguvahetuse põhiseadistus (AMSO-BAS)
Käiguvahetuse (sh kiire allavahetuse) täpsem seadistus (AMSO-AUT) o o o
Erirakendustega seotud põhifunktsioonid (AVO-BAS)
Täiustatud sõiduomadused halbades teeoludes (AVO-ENH) o o o
Käiguvahetuse põhirežiim
Erk käiguvahetus
Käigukastiõli temperatuuri jälgimine
Kiire stardi rakendus
I-Roll (•)
Nutikas püsikiiruse regulaator (•)
Paigaltvõtmise juhtimine
Täiustatud käiguvahetusrežiim (autorongi täismass ≤ 85 t)
Täismassi kontroll raskevedudel (85 t < täismass ≤ 180 t)
Eriti aeglane roomekäik* (ASO-ULC) o o o
Roomekäik* (ASO-C) o o o
Mitme kiirusega tagasikäik* (ARSO-MSR) o o o
GPS-i andmeid kasutav I-See o o

Standardvarustuses (•) Funktsiooni saab kasutada, kui TP-LONG on rakendatud. o Valikvarustuses – Ei ole kasutusel
* Ainult AT2612F, ATO2612F, ATO3112F ja ATO3512F. ARSO-MSR nõuab ASO-ULC või ASO-C olemasolu.
** Ainult AT2612D, AT2612F, ATO2612F, ATO3112F ja ATO3512F.

Tagateljed

Tüüp  Telg Ülekanne Max pöördemoment (Nm) Max teljekoormus / koormus tandemteljele (t) Autorongi max täismass (t)
Üheastmelise reduktoriga          
RSS1144A Üksiktelg Hüpoidülekanne 2800 11.5/11.7 44
RSS1344C/D Üksiktelg Hüpoidülekanne 2600 13 44
RSS1356 Üksiktelg Hüpoidülekanne 2400/2800 13 56/44
RSS1360 Üksiktelg Hüpoidülekanne 3550 13 70
RTS2370A Tandemtelg Hüpoidülekanne 3550 23 80
Rummureduktor          
RSH1370F Üksiktelg Koonilised kaldhammasrattad 3550 13 70
RTH2610F Tandemtelg Koonilised kaldhammasrattad 3550 26 100
RTH3210F Tandemtelg Koonilised kaldhammasrattad 3550 32 100
RTH3312 Tandemtelg Koonilised kaldhammasrattad 3550 33 120

Tagatelje ülekandearvud

RSS1344C/D RSS1356 RSS1360 RSS1144 RTS2370A RSH1370F RTH2610F RTH3210F RTH3312
2.31:1* 2.50:1 2.47:1 2.31:1 2.43:1 3.46:1 3.33:1 3.33:1 3.61:1
2.47:1* 2.79:1 2.64:1 2.47:1 2.57:1 3.61:1 3.46:1 3.46:1 3.76:1
2.64:1 3.10:1 2.85:1 2.64:1 2.83:1 3.76:1 3.61:1 3.61:1 4.12:1
2.85:1 3.44:1 3.08:1 2.85:1 3.09:1 4.12:1 3.76:1 3.76:1 4.55:1
3.08:1 3.67:1 3.40:1 3.08:1 3.40:1 4.55:1 3.97:1 3.97:1 5.41:1
3.36:1   3.67:1   3.78:1 5.41:1 4.12:1 4.12:1 6.18:1
3.70:1   4.11:1   4.13:1   4.55:1 4.55:1 7.21:1
        4.50:1   5.41:1 5.41:1  
        5.14:1   6.18:1 6.18:1  
        5.67:1     7.21:1  
        6.17:1        

RSS1344D jaoks

Jõuülekande kombinatsioonid

  D13K420 D13K460 D13K500 D13K540 G13C420 G13C460
I-Shift            
AT2412F    
AT2612F
ATO2612F
AT2812F            
ATO3112F            
ATO3512F            
             
I-Shifti topeltsidur             
SP02812     ●  ●  ●    
Üheastmelised teljed            
RSS1144A
RSS1344C/D
RSS1356
RSS1360
RTS2370A
RSS1144
Rummureduktoriga teljed            
RSH1370F
RTH2610F
RTH3210F    
RTH3312    

Jõuväljavõtuvariandid

Pealisehitise seadmete käitamiseks on saadaval lai valik jõuväljavõtu variante (sidurist sõltuvad ja sõltumatud).

Sidurist sõltumatud jõuväljavõtud

PTER-DIN: Jõuväljavõtt mootori tagaosal hüdropumba otsekäitamiseks.
PTER1400: Jõuväljavõtt mootori tagaosal koos hüdropumba kinnitusäärikuga.
PTER-100: Jõuväljavõtt mootori tagaosal koos hüdropumba kinnitusäärikuga.

Sidurist sõltuvad jõuväljavõtud

PTR-F: äärikühendus, väike või suur pöörlemissagedus.
PTR-FL/FH: äärikühendus, väike või suur pöörlemissagedus.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: DIN-ühendus, väike/keskmine/suur pöörlemissagedus, hüdropumba vahetuks paigaldamiseks.
PTRD-F: äärikühendus, suur pöörlemissagedus, kardaanvõlli vahetuks paigaldamiseks.
PTRD-D: suur pöörlemissagedus, kaheastmeline. Ees ja taga DIN-ühendused hüdropumpade otseühendamiseks.
PTRD-D1: suur pöörlemissagedus, kaheastmeline. Taga äärik- ja ees DIN-ühendus.
PTRD-D2: Suur pöörlemissagedus, kaks ajamit taga ja üks ajam ees. Kaks äärikühendust taga, üks DIN-ühendus ees.

Leidke kohalik esindus

Minge Volvo FH-le lähemale

Komplekteerige ideaalne veok. See kõik toimub koos kohaliku Volvo Trucksi müügiesindajaga.

Leidke kohalik esindus