Diiselmootorite pöördemomendikõver

Vaadake meie kõveraid

Suurepärane moment madalatel pööretel. Maksimaalse momendi äärmiselt lai vahemik. Ja maksimaalne pöördemoment, mis kattub tippvõimsusega keskmistel pööretel. Võrrelge meie pöördemomendi kõveraid ja te näete erinevust. Ronige kabiini ja te tunnete seda – uskumatu kiirendus, ületamatu tõmbejõud ja kütusesäästlik nauditav sõit valitud kiirusel. 

 

Tutvuge jõuülekande täielike tehniliste andmetega

Kütusesäästlikkus säästab raha ja aitab olla jätkusuutlik

Edendab teie äritegevust

D16-mootori suur võimsus ja maksimaalse pöördemomendi lai vahemik võimaldab FH16-l teha väga raskeid töid suure tootlikkusega. Teie majandustulemused paranevad. 

VEB+ mootorpidur nukkvõlli ainulaadse konstruktsiooniga

Volvo mootorpidur – VEB+

Meie patenteeritud mootorpiduris VEB+ on kasutusel ainulaadse konstruktsiooniga nukkvõll, mis tagab D16-mootori korral 470 kW (639 hj) pidurdusvõimsuse. I-Shift käigukasti ja nutika püsikiiruse regulaatoriga ühildatuna võimaldab see hoida suurt keskmist kiirust, avaldamata mõju ohutusele või kütusesäästlikkusele.

Puhtamad, rohelisemad mootorid

Meie Euro 6 (C) mootorid on hüpe puhtama veonduse ja väiksema keskkonnamõju suunas. Jõudlus jääb samaks, aga kütusekulu on väiksem. 

Meie Euro 6 lahendus: ülevaade

Kuidas töötab meie Euro 6 lahendus

1. Mootor
Uue mootori komponendid parandavad gaasivoogu ja tagavad heitgaasi jõudmise järeltöötlussüsteemi optimaalsel temperatuuril.

2. Seitsmes pihusti
DOC-i temperatuuri reguleerimiseks kasutatakse spetsiaalset diislipihustit, mis tagab diiselmootori tahkete osakeste filtri tõhususe ja SCR-i hea töövõime.

3. Diislikütuse oksüdatsioonikatalüsaator (DOC)
DOC toodab NO2, mis on DPF-i jaoks vajalik tahkete osakeste tõhusaks põletamiseks. Külmades tingimustes toodab see regeneratsiooniks vajalikku soojust.

4. Diiselmootori tahkete osakeste filter (DPF)
Filtrisse kogunevad tahked osakesed (PM) ja säilivad seal seni, kuni need regeneratsiooni käigus ära põlevad. Regeneratsioon toimub automaatselt, ilma kasutaja sekkumiseta.

5. Selektiivne katalüüsreduktsioon (SCR)
Segamistsoonis pihustatakse heitgaasi lisaainet AdBlue. Kokkupuutel katalüsaatoriga muutuvad lämmastikoksiidid (NO2) kiiresti ohutuks gaasiliseks lämmastikuks ja veeks.

6. Ammoniaagijääkide katalüüsreduktsioon (ASC))
Viimane samm enne väljalasketoru, kus kõrvaldatakse ammoniaagijäägid (NH3), kui neid leidub.

Volvo FH16 hobujõud

Valige oma hobujõud

Valida saab nelja erineva Volvo FH16 võimsuse vahel. 

Leidke kohalik müügiesindus

Võimsus suuremaks. Kütusekulu väiksemaks

Tunnetage meie mootorite võimsust ja efektiivsust Volvo Trucksi müügiesindaja juures.

Leidke kohalik esindus