Volvo FH16 jõuülekande tehnilised andmed

  • Mootorid
  • I-Shift
  • I-Shifti tarkvarapaketid
  • Tagateljed
  • Tagatelje ülekandearvud
  • Jõuülekande kombinatsioonid
  • Jõuväljavõtuvariandid

Mootorid

  D16K 
Heitmenorm  Euro 6
Silindrite arv 
Töömaht  16,1 dm³ 
Kolvikäik  165 mm 
Silindri läbimõõt  144 mm
Surveaste  16.0:1
Säästlik pöörlemissagedus  950–1400 p/min
Heitgaasipiduri võimsus 230 kW (2200 p/min)
VEB+ pidurdusvõimsus  470 kW (2200 p/min)
VEB+  valikvarustus 
Õlifiltrid  2 täisvoolu-, 1 osavoolufilter 
Õlimaht vahetamisel, k.a filtrid  42 l 
Jahutusvedeliku üldkogus  48 l 

Nõuded kütusele

Väävlivaba kütus (EN 590, max 10 ppm väävlit)
Biodiislikütus, 2. põlvkond (EN 15940, sünteetiline diisel)

 

Õlivahetusvälp

kuni 100 000 km või kord aastas kvaliteediklassi VDS4 korral. 

Mootoriga ühendatud jõuväljavõtt

  Pöördemoment  Ülekandearv 
EPTT650  650 Nm*  1.26:1
EPTT1000  1000 Nm*  1.26:1
Pöördemoment sõitmise ja seismise ajal.
D16K – võimsus/pöördemoment

D16K – võimsus/pöördemoment

Netovõimsus EL 582/2011 kohaselt.

D16K550 (405 kW)   
Max võimsus pööretel 1350–1900 p/min  550 hj 
Max pöördemoment pööretel 900–1350 p/min  2800 Nm*
D16K550 (405 kW)   
Max võimsus pööretel 1350–1900 p/min  550 hj 
Max pöördemoment pööretel 900–1350 p/min  2900 Nm 
D16K650 (479 kW)   
Max võimsus pööretel 1450–1900 p/min  650 hj 
Max pöördemoment pööretel 950–1450 p/min  3150 Nm 
D16K750 (552 kW)   
Max võimsus pööretel 1600–1800 p/min  750 hj 
Max pöördemoment pööretel 950–1400 p/min  3550 Nm 
Saadaval ainult käsilülituskäigukastiga 550 hj mootori jaoks
I-shift

Poolkäikude ja käigugruppidega 12-käiguline käigukast koos automaatse käiguvahetiga. I-Shifti käigukasti saab varustada kompaktse kestuspiduri, jõuväljavõtu, roolivõimendi avariipumba ja õlijahutiga.

Tehnilised andmed

Tüüp Kõrgeim käik Max pöördemoment (Nm) Autorongi max täismass (t)
AT2812F
Otseülekandega  2800 60
ATO3112F
Kiirkäiguga  3150 100
ATO3512F Kiirkäiguga 3550 100

I-Shifti tarkvarapaketid

Põhiversioon (TP-BAS)
TP-BAS on standardne tarkvarapakett, mis tarnitakse koos I-Shiftiga ja sisaldab käigukasti põhifunktsioone igasuguste sõidutingimuste jaoks.

I-Shifti käiguvahetustarkvara jaotusvedude jaoks (TP-DIST)
TP-DIST kohandab käigukasti tööomadused sobivaks jaotusvedude eritingimustega. See tarkvarapakett sisaldab funktsioone, mis parandavad manööverdusvõimet paigaltvõtul ning kitsastes kohtades ja väikesel kiirusel sõitmisel.

I-Shifti käiguvahetustarkvara ehitusrakenduste jaoks (TP-CON)
TP-CON kohandab käigukasti funktsiooni sobivaks ehitussegmendi eritingimustega. See tarkvarapakett sisaldab funktsioone, mis parandavad manööverdusvõimet paigaltvõtul ning kitsastes kohtades ja väikesel kiirusel sõitmisel. See tarkvara sobib ka raskemate teeolude korral.

I-Shifti käiguvahetustarkvara kaugvedude jaoks (TP-LONG)
TP-LONG sisaldab nutikaid funktsioone, mis minimeerivad kütusekulu. See tarkvarapakett on ideaalne kaugvedudeks, kus põhirõhk on kütusesäästlikkusel. See pakett sisaldab ka I-Roll funktsiooni.

Raskeveod (TP-HD)
TP-HD optimeerib käiguvahetuse sobivaks raske (üle 85 t) autorongiga sõitmiseks. Sõltumata autorongi täismassist, saab juht alati optimeerida juhitavust, valides või välja lülitades raskevedude režiimi ja rakendades kaugvedude režiimi. Tarkvarapaketi funktsioonid annavad eeliseid ka mitut haagist vedavate veokite korral.

I-Shifti tarkvarapaketid

Müügivariandid TP-BAS TP-DIST TP-CON TP-LONG TP-HD**
Jõuväljavõtu põhifunktsioonid (APF-BAS)
Jõuväljavõtu laiendatud funktsioonid (APF-ENH) o o o o o
Käiguvahetuse põhiseadistus (AMSO-BAS)
Käiguvahetuse (sh kiire allavahetuse) täpsem seadistus (AMSO-AUT) o o o
Erirakendustega seotud põhifunktsioonid (AVO-BAS)
Täiustatud sõiduomadused halbades teeoludes (AVO-ENH) o o o
Käiguvahetuse põhirežiim
Erk käiguvahetus
Käigukastiõli temperatuuri jälgimine
Kiire stardi rakendus
I-Roll (•)
Nutikas püsikiiruse regulaator (•)
Paigaltvõtmise juhtimine
Täiustatud käiguvahetusrežiim (autorongi täismass ≤ 85 t)
Täismassi kontroll raskevedudel (85 t < täismass ≤ 180 t)
Eriti aeglane roomekäik* (ASO-ULC) o o o
Roomekäik* (ASO-C) o o o
Mitme kiirusega tagasikäik* (ARSO-MSR) o o o
GPS-i andmeid kasutav I-See o o

Standardvarustuses (•) Funktsiooni saab kasutada, kui TP-LONG on rakendatud. o Valikvarustuses – Ei ole kasutusel
* Ainult AT2612F, ATO2612F, ATO3112F ja ATO3512F. ARSO-MSR nõuab ASO-ULC või ASO-C olemasolu.
** Ainult AT2612D, AT2612F, ATO2612F, ATO3112F ja ATO3512F.

Tagateljed

Tüüp  Telg Ülekanne Max pöördemoment (Nm) Max teljekoormus / koormus tandemteljele (t) Autorongi max täismass (t)
Üheastmelise reduktoriga          
RSS1144A Üksiktelg Hüpoidülekanne 2800 11.5/11.7 44
RSS1356 Üksiktelg Hüpoidülekanne 2400/2800 13 56/44
RSS1360 Üksiktelg Hüpoidülekanne 3550 13 70
RTS2370A Tandemtelg Hüpoidülekanne 3550 23 80
Rummureduktor          
RSH1370F Üksiktelg Koonilised kaldhammasrattad 3550 13 70
RTH2610F Tandemtelg Koonilised kaldhammasrattad 3550 26 100
RTH3210F Tandemtelg Koonilised kaldhammasrattad 3550 32 100
RTH3312 Tandemtelg Koonilised kaldhammasrattad 3550 33 120

Tagatelje ülekandearvud

RSS1344C/D RSS1356 RSS1360 RSS1144 RTS2370A RSH1370F RTH2610F RTH3210F RTH3312
2.31:1* 2.50:1 2.47:1 2.31:1 2.43:1 3.46:1 3.33:1 3.33:1 3.61:1
2.47:1* 2.79:1 2.64:1 2.47:1 2.57:1 3.61:1 3.46:1 3.46:1 3.76:1
2.64:1 3.10:1 2.85:1 2.64:1 2.83:1 3.76:1 3.61:1 3.61:1 4.12:1
2.85:1 3.44:1 3.08:1 2.85:1 3.09:1 4.12:1 3.76:1 3.76:1 4.55:1
3.08:1 3.67:1 3.40:1 3.08:1 3.40:1 4.55:1 3.97:1 3.97:1 5.41:1
3.36:1   3.67:1   3.78:1 5.41:1 4.12:1 4.12:1 6.18:1
3.70:1   4.11:1   4.13:1   4.55:1 4.55:1 7.21:1
        4.50:1   5.41:1 5.41:1  
        5.14:1   6.18:1 6.18:1  
        5.67:1     7.21:1  
        6.17:1        

RSS1344D jaoks

Jõuülekande kombinatsioonid

  D16K550 * D16K550 ** D16K650 D16K750
I-Shift        
AT2412F        
AT2612F        
ATO2612F        
AT2812F      
ATO3112F    
ATO3512F      
         
I-Shifti topeltsidur         
SP02812         
Üheastmelised teljed        
RSS1344C/D        
RSS1356      
RSS1360
RTS2370A
RSS1144        
Rummureduktoriga teljed        
RSH1370F
RTH2610F
RTH3210F
RTH3312

(2800 Nm)
** (2900 Nm)

Jõuväljavõtuvariandid

Pealisehitise seadmete käitamiseks on saadaval lai valik jõuväljavõtu variante (sidurist sõltuvad ja sõltumatud).

Sidurist sõltumatud jõuväljavõtud

PTER-DIN: Jõuväljavõtt mootori tagaosal hüdropumba otsekäitamiseks.
PTER1400: Jõuväljavõtt mootori tagaosal koos hüdropumba kinnitusäärikuga.
PTER-100: Jõuväljavõtt mootori tagaosal koos hüdropumba kinnitusäärikuga.

Sidurist sõltuvad jõuväljavõtud

PTR-F: äärikühendus, väike või suur pöörlemissagedus.
PTR-FL/FH: äärikühendus, väike või suur pöörlemissagedus.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: DIN-ühendus, väike/keskmine/suur pöörlemissagedus, hüdropumba vahetuks paigaldamiseks.
PTRD-F: äärikühendus, suur pöörlemissagedus, kardaanvõlli vahetuks paigaldamiseks.
PTRD-D: suur pöörlemissagedus, kaheastmeline. Ees ja taga DIN-ühendused hüdropumpade otseühendamiseks.
PTRD-D1: suur pöörlemissagedus, kaheastmeline. Taga äärik- ja ees DIN-ühendus.
PTRD-D2: Suur pöörlemissagedus, kaks ajamit taga ja üks ajam ees. Kaks äärikühendust taga, üks DIN-ühendus ees.

Leidke kohalik esindus

Minge Volvo FH16-ile lähemale

Komplekteerige ideaalne veok. See kõik toimub koos kohaliku Volvo Trucksi müügiesindajaga.

Leidke kohalik esindus