Vähendage pingutust uuendusliku juhtsüsteemiga

Lihtsalt sõitke

I-Shift muudab sõitmise lihtsamaks, ohutumaks ja palju mugavamaks. Puuduvad raske sidur ja käigukang, millega maadelda. Iga käiguvahetus toimub täpselt õigel ajal. Süsteemi lihtsus vähendab väsimust ja aitab juhil keskenduda teele ning ümbritsevale liiklusele. Kui soovite käiku käsitsi vahetada, annab nupp käigukangil teile täieliku kontrolli iga käigu üle.

Sujuva ja efektiivse sõiduelamuse tagamiseks töötab süsteem koostöös teiste funktsioonidega

Säästke kütust

I-Shift on loodud kütuse säästmiseks. Sisemine energiakadu on väike, kuid tegelikult peitub saladus elektroonikas. Iga käiguvahetus toimub täpselt õigel ajal. See tagab, et mootor töötab kõige efektiivsemal pöörlemissagedusel kas ökonoomses või jõudlusrežiimis. Ja allamäge sõites lahutab I-Roll mootori, maksimeerides veoki pöördemomenti ja säästes kuni 2% kütust.

Süsteem on sünkronisaatoriteta käsilülituskäigukasti edasiarendus

Kuidas see töötab

I-Shift põhineb klassikalisel sünkronisaatoriteta käsilülituskäigukastil – sellest tuleneb ka kompaktne disain ja väiksem sisekadu. Maagia peitub elektroonilises juhtplokis, mis juhib sidurit ja käike. Hinnates andmeid kiiruse, massi, teekalde ja vajaliku pöördemomendi kohta, teeb I-Shift iga käiguvahetuse äärmiselt täpselt. Samuti suhtleb süsteem mootoriga, korrigeerides maksimaalse jõudluse nimel pidurdusvõimsust ja mootori pöörlemissagedust.

I-Shifti saab juhtida nelja lülitiga paneelilt armatuurlaual

Ruumi säästvad lülitid

I-Shift on nii efektiivne, et käigukangi ei ole kuigi tihti vaja kasutada. Kui soovite säästa hinnalist ruumi kabiinis, võite käigukangist sootuks vabaneda ja asendada see nelja lülitiga armatuurlaual.

Roomekäikudega I-Shift – võtke paigast, kus soovite

Roomekäikudega I-Shift – võtke paigast, kus soovite

I-Shift on muutunud veelgi mitmekülgsemaks ja seda on lihtsam kasutada. Automaatkäigukast on nüüd saadaval ühe või kahe roomekäiguga, lisavalikuna täiendavad tagurduskäigud. Kui veate raskeid koormaid, teate, et paigaltvõtmine võib mõnikord olla keeruline, eriti künklikul maastikul või raskete teeolude korral. Kõige tipuks võib teil mõnikord olla vaja koorem maha laadida või otsida isegi puksiiri. See aga mõjub halvasti kasutuskindlusele ja tootlikkusele. Varustage oma Volvo FM roomekäikudega I-Shiftiga ja need mured jäävad minevikku. Paigaltvõtmine paraneb oluliselt ja siduri koormus väheneb kuni 75 protsendi võrra, hoides ära asjatud remondid.

Sõitke aeglaselt ja kulusäästlikult

Sõitke aeglaselt ja kulusäästlikult

Kas roomekäikudega I-Shift aitab tõesti kütust säästa? Kindlasti. Sest varem pidite parema paigaltvõtmise nimel sageli ohverdama kütusesäästlikkuse. Tänu roomekäikudele saame teie veokile pakkuda veotelje väiksemat ülekandearvu, mis võimaldab hoida manteekiirust väiksematel mootori pööretel. See vähendab kütusekulu paari protsendi võrra.

Ideaalne juhtimine igas suunas

Ideaalne juhtimine igas suunas

Väikesel kiirusel manööverdamine on raske ülesanne. Tänu ülekandearvule kuni 32:1 (ja tagurdamisel kuni 37:1), võimaldab roomekäikudega I-Shift sõita eriti väikese kiirusega (0,5–2 km/h). Teil on alati täielik kontroll, mis võimaldab koorma peale- või mahalaadimisel täpselt parkida ja vältida õnnetusjuhtumeid, mis võivad rikkuda teie päeva ja vähendada tööviljakust. 

Võtke vastu lisatöid

Võtke vastu lisatöid

Roomekäikudega I-Shift lisab veokile mitmekülgsust, võimaldades kasutada sama veokit erinevates sõidutingimustes ja erinevate ülesannete täitmisel. Peate sõitma nii maanteel kui ka maastikul? Peate vedama väga raskeid koormaid? Töötate merepinnast suurel kõrgusel? Väikest kiirust nõudvad erirakendused? See ei ole probleem.

Roomekäikude moodul lisab I-Shiftile ainult 120 mm pikkust ja 48 kg kaalu.

I-Shifti topeltsidur

Topeltsiduriga I-Shift – uus sõidumeetod

Topeltsiduriga I-Shift on maailma esimene topeltsiduriga käigukast raskeveokite jaoks, mis pakub tõeliselt sujuvat ja dünaamilist kiirendust. Inspireerituna võidusõiduautode käigukastidest, vahetab topeltsiduriga I-Shift käiku sekundi murdosa jooksul. See tekitab võimsuse ühtlase voo, mis muudab teie sõidustiili ja suurendab tööviljakust.

Juhi mugavus ja turvalisus

Juhi mugavus ja turvalisus

Kui teie töö nõuab suurt jõudlust ja sagedasi käiguvahetusi, valige I-Shifti topeltsidur. See annab juhile enneolematu mugavuse. Pöördemoment on ühtlane, võimaldades käiku kindlalt vahetada ka võimsuskõvera keskosas. Ja võimsust kantakse pidevalt ratastele üle, mis tähendab minimaalset kinnijäämise ohtu või haardumise kadumise ohtu libedates tingimustes. Isegi allamäge sõitmisel mootoriga pidurdades võite olla kindel, et sõidate kindlalt ja ohutult. I-Shifti topeltsidurit on võimalik kasutada koos D13K-mootoritega (460 ja 500 hj).

Mida lisab topeltsidur

Mida lisab topeltsidur

Topeltsiduriga käigukast saab järgmise käigu eelvalida juba eelneva käiguga sõitmise ajal. Seega on üks sidur vabakäigul ja teine rakendatud. Tänu kahele vedavale võllile ning leidliku konstruktsiooniga hammasülekannetele ja käigulülitusmehhanismile saab korraga olla valitud kaks käiku. Ja milline on tulemus? Käiguvahetus toimub sekundi murdosa jooksul ja pöördemomendi ülekandmine ei katke.

Kas olete oma I-Shiftiga rahul?

Kas olete oma I-Shiftiga rahul?

Tarkvara võimaldab kohandada I-Shifti teie sõidutingimustega. Valida saab nelja lisapaketi vahel (ehitus-, jaotus-, kaug- või raskeveod) ja mitme valiku hulgast, nagu I-See, roomekäigud ja täiendav jõuväljavõtu funktsioon.

I-Shift ja I-See töötavad koos kütuse säästmisel

I-See: säästke rohkem

Künklikul maastikul töötab I-Shift sujuvalt koos intuitiivse I-See tehnoloogiaga, säästes veelgi enam kütust.

Avastage, kuidas I-See töötab
Leidke kohalik müügiesindus

Valmis I-Shifti kasutama?

Proovige ise. Võtke ühendust kohaliku Volvo Trucksi müügiesindusega.

Leidke kohalik esindus