Veokiomanikuna võib teenusleping aidata kaasa vähem muretsemisele ning tõhusamale ja kasumlikumale ärile, kuid valida on mitme valiku vahel. Sellele peate omale parimat lepingut valides mõtlema.
Sisuliselt peaks teenindusleping suurendama tööaega ja vähendama kulusid. Nende eesmärk on pakkuda turvalisust, stabiilsust ja meelerahu – parim alternatiiv võib aga erineda olenevalt teie tegevusest ja teie vajadustest.
"Mõne jaoks tähendab teenusleping parima teenuse saamist olenemata olukorrast, teiste jaoks aga võimalust planeerida eelarvesse iga kuu fikseeritud ja prognoositavad kulud. Seega, kui uurite teenuselepingute pakkumisi, on oluline endalt küsida, millist tuge ma oma ettevõtte jaoks vajan? ja seejärel valige hooldusleping, mis teile seda tuge pakub,“ ütleb Jonathan Cooper, Volvo Trucksi teeninduslepingute asepresident.
Oluline on endalt küsida, millist tuge ma oma ettevõtte jaoks vajan? ja seejärel valige teenusleping, mis teile seda tuge pakub.
Teenuslepingute puhul ei ole ühtset lahendust. Veenduge, et lepingut pakkuv ettevõte on pakkumise vormistamisel arvestanud teie ainulaadsete asjaoludega. On oluline, et nad mõistaksid, kuidas teie sõidukit kasutatakse. Näiteks teeolud, kus see tegutseb, geograafiline piirkond, mida see hõlmab, veetava saadetise tüüp. Seda tüüpi tegurid mõjutavad vajalikku katvust.
Tavapakette pakutakse sageli madala hinnaga, kuid need sisaldavad pikka loendit katvuse välistustest, mis lisavad valimisel lisakulusid. Enne hindade võrdlemist tutvuge tingimustega ja tehke kindlaks, mis on ja mis mitte, ning veenduge, et see vastab kõigile teie vajadustele.
Mõned teeninduslepingud hõlmavad ainult komponentide rikkeid, mitte üldist kulumist. Olenevalt teie kasutustingimustest võivad teile jääda suured remondiarved, kui teie leping ei kata ka kulumist.
See on siis, kui rikkis komponent põhjustab sõidukis uue rikke. Mõned teeninduslepingud pakuvad täielikku katet ja katavad nii ebaõnnestunud osa kui ka sellest tuleneva kahju, kuid paljud teeninduslepingud hõlmavad ainult esialgset riket, jättes sellest tuleneva kahju parandamise kulud kliendi kanda.
Tarnija peaks järgima kõiki aktiivseid paigaldatud osade garantiisid, olenemata teeninduslepingu staatusest. Veenduge, et puuduvad sätted, mis võimaldaksid neil pärast hoolduslepingu lõppemist vältida vastutust osade garantii kestuse eest.
Ilma teenuslepinguta võivad ettevõttel tekkida ootamatud ja ootamatud remondiarved. Neid võib olla keeruline eelarvestada ja ilma piisava säästmiseta suurenevad ettevõtte finantsriskid. Teenusleping võib vähendada vajadust finantspuhvri järele ja anda omanikele igakuiste püsikulude stabiilsuse.
Lisateavet veokite rikete ennetamise kohta leiate siit.
Teeninduslepingu korral jaotatakse sõiduki hoolduse ja remondi eeldatav kogukulu lepingu kehtivusajale. See tähendab, et hoolduslepingu kuutasu võib alguses tunduda kõrge, kui veok on uus ja vajab vähe remonti, kuid pikemas perspektiivis osutub see TCO seisukohast kulutõhusaks.
Regulaarne hooldus ja hooldus, kasutades originaalvaruosi OEM-i sertifitseeritud töökojas, aitab hoida sõidukit suurepärases seisukorras ja seeläbi maksimeerida selle edasimüügiväärtust kasutatud sõidukite turul. See on oluline tegur ka TCO arvutamisel ja peaks aitama teil määrata teenuslepingu kulutasuvust.
Regulaarse hoolduse ja hooldusega töötab veok tõhusamalt. Sellised protseduurid nagu rataste joondamine, õige rehvirõhu säilitamine, tarkvara värskendamine, õige õlitaseme ja puhta kütuse tagamine ning õigete õhufiltrite paigaldamine aitavad kõik vähendada kütusekulu. Lisateavet kütuse säästmise ja kohta veoauto kütusesäästu parandamine.
Lisateavet Volvo Trucksi teeninduslepingute kohta või kohandatud teeninduslepingu võimaluste arutamiseks võtke ühendust lähima edasimüüjaga.