Meie töö veokite automatiseerimisega algas ligi 20 aasta eest ja tehnoloogia areng viib seda valdkonda aina edasi. Tähelepanu keskmesse jäävad alati teie, meie klientide, vajadused.
Meie töös kohtub tehnoloogia kliendi kasuga. Lähtekohana vaatame nõudmisi, mida meie klientidele esitavad nende kliendid. Oleme pühendunud lahendustele, mis lihtsustavad raskete, korduvate ja aeganõudvate ülesannete täitmist kõigi asjaosaliste jaoks.
Suurepärane näide automatiseeritud tehnoloogia abist kasumlikkuse saavutamisest. Varem hävitasid veokid märkimisväärse osa Brasiilia suhkrurookasvataja saagist. Automatiseeritud süsteemiga veok järgneb suhkruroo koristusmasinale. Juht küll kiirendab ja pidurdab, kuid teda abistab automaatne roolikeeramine. Seeläbi säästetakse suur osa saagist hävinemisest.
Kui prügiveok elamupiirkonnas tagurdab, tekib risk õnnetusteks. Isejuhtiva veokiga töötades on vaja vaid ühte juhti. Veok tagurdab automaatselt, järgnedes kõndivale veokijuhile ja prügi kogudes. Tegemist on Rootsi prügiettevõtte Renovaga ühine uurimisprojekt aitab parandada nii jõudlust kui ka ohutust.
Isejuhtivaid Volvo FMX-veokeid katsetatakse Bolideni kaevanduse töös. Veokid panustavad nii jõudlusse kui ka ohutusse, kuna nende töö võib jätkuda vahetult pärast lõhkamist, kuna tavapäraselt tuleks enne töö jätkamist oodata. See on hea näide täielikust automatiseerimisest suletud tingimustes, kus juhti ei olegi vaja.
Ühenduse abil saavad koos või kolonnis sõitvad veokid omavahel suhelda. Nii vahemaad, kiirust kui ka pidurdamist saab kontrollida. Tagapool sõitvad veokid kasutavad radarandurit ja kaamerat ning saavad teavet eessõitvatelt veokitelt. Praegu saab kolonnis sõitmisega säästa veoki kütusekulult keskmiselt kuni 10%. Järgmise kümnendi jooksul tõuseb see 15 protsendini, kuna veokid hakkavad sõitma üksteisele järjest lähemal. Tänu kütusesäästule vähenevad CO₂ heitmed, ühtlasi on sõit ohutum, kuna veokid vahetavad omavahel infot.