Saate valida veokite vahel, mis töötavad kas elektri, gaasi või diiselkütusega. Meie diisel- ja gaasimootoriga veokite mootorid on valmistatud nii, et need tagavad suure jõudluse ja säästlikkuse ning peavad aastast aastasse vastu rasketes töötingimustes, vajades minimaalselt hooldust.
Kõik meie diiselmootorid, välja arvatud Volvo FL-i kõige väiksem D5 mootor, jagavad sama põhimõtet. Need on kõik kuuesilindrilised mootorid, mille konstruktsiooni põhimõtted on samad, olenemata sellest, kas valite D16, D13, G13, D11, G9 või D8 mootori.
Suurepärase jõuülekande loomiseks ei ole vaja mitte ainult suurepäraseid mootoreid, vaid ka jõuülekannet, mis kasutab mootori võimsust kõige tõhusamalt. Meie mootori pakutavast on võimalik võtta maksimum, kasutades I-Shifti versioonide ja funktsioonide valikut koos uuendustega nagu I-Save.
Tööaeg on väärtuslik ja veok ostetakse selleks, et see teeks tööd , mitte ei külastaks töökoda . Seetõttu on meie mootorite hooldusvälp kuni 150 000 km, mis tagab suure jõudluse ja vastupidavuse.
Ühise mootorite platvormi kasutamine tähendab, et saame pidevalt samm sammu haaval mootori arengut juhtida. Uuendame pidevalt oma mootoreid ja iga kohandusega, mida ühe mootori täiustamiseks teeme, omandame kogemusi ja õpime, et täiustada teisi mootoreid. Iga samm, mille tulemuseks on parem disain, on arengus edasiminek.
Kuuesilindrilisel ridamootoril on võrreldes teiste mootoritüüpidega palju eeliseid, mis on üliolulised, kui soovite vastupidavat ja suure võimsusega mootorit. Esiteks pakub ridamootori põhimõte väntvõllile rohkem kandepinda, mis talub pinget ja muudab mootori vastupidavaks. Teiseks on ridamootoril paremad võimalused õige töötemperatuuri hoidmiseks ja kuumades tingimustes optimeeritud jõudluse tagamiseks. Lisaks kõigele on Volvo mootor valmistatud kvaliteetsetest materjalidest ja seda saab pärast kasutusea lõppu taastada.
Elektri, gaasi või diislikütuse vahel valides tuleb arvestada selliseid tegureid nagu heitgaaside tase, investeeringu maksumus, müra ja sõiduulatus. Need alternatiivid võimaldavad ka erinevaid jõuülekande ja sõiduomadusi, mis sobivad erinevatele kandevõime vajadustele.
Ei ole ühest põhimõtet, mille alusel öelda, milline on teie vajadustele vastav energiaallikas. Erinevate energiatüüpide hindamiseks on mõned peamised parameetrid. Diislikütust on raske ületada, kui teete kaugvedusid ja soovite koju naasta tankimata, samal ajal kui gaasiga on võimalik läbida kuni 1000 km ning elektriveokeid tuleb sagedamini laadida. Gaas pakub kliimasäästlikuna head sõiduulatust, eriti siis, kui biogaasi kasutada. Elektriveokid tagavad heitgaasideta suurt võimsust, kuid neil on piiratud sõiduulatus. Kliimahinnangud põhinevad elutsükli jooksul tekkival CO2-heitmete hulgal.
Meie veokite valik alates Volvo FL-st kuni Volvo FH16-ni on 175 hj kuni 750 hj. Igal veokimudelil on oma eripärad, mis põhinevad olemasoleval võimsusel ja muudel omadustel, nagu kandevõime, dünaamilisus ja maastikul sõitmise võimekus. Nagu näete, on nii võimsuse kattumisi kui ka erinevaid energiaalternatiive.
Vaadake lähemalt iga mudeli erinevaid energia- ja võimsusalternatiive. Võrrelge valikuid ja saate aimu, milline lahendus võiks teie vajadustele vastata.
Volvo FH 16 | Volvo FH | Volvo FMX | Volvo FM | Volvo FE | Volvo FL
D16K on saadaval kas 550 hj, 650 hj või 750 hj võimsusega, mis muudab Volvo FH16 üheks võimsamaks veokiks. Seeria tippmudeli pöördemoment on kuni 3550 Nm, mis hõlbustab väga raskete koormate tõhusat vedamist ja pakub suurepärast kontrolli oma autorongi üle.
Volvo FH on saadaval kas elektri-, gaasi- või diiseljõuallikatega – vahemikus 420 hj kuni 666 hj. Tehke valik kahe elektri ja kahe gaasiga töötava mootori vahel. Diiselmootorid on saadaval nelja erineva võimsustasemega. I-Save pakkumises on kütuse säästmiseks saadaval ühe komponendina kolm diiselmootori võimsustaset koos Turbo Compound tehnoloogiaga.
Nõudlike piirkondlike vedude jaoks on suurepärane valik kahe või kolme mootoriga elektrilised jõuülekanded. Neil on koheselt suur pöördemoment, nad teevad madala müratasemega tööd ja neil puuduvad heitgaasid. Neid on võimalik saada võimsusega 330 kW (450 hj) või 490 kW (666 hj).
Gaasiga töötav G13C mootor pakub sama jõudlust nagu D13K mootorid, kuid on väiksema ökoloogilise jalajäljega – eriti biogaasi kasutamise korral. See on populaarne valik nõudlike piirkondlike vedude puhul. Saadaval on 420 hj, 460 hj ja 500 hj versioonid.
D13K TC kasutab Turbo Compound-tehnoloogiat – see tähendab, et heitgaasis olev energia suunatakse efektiivsuse parandamiseks tagasi väntvõllile. See on nõudlike pikamaavedude puhul, kus on võimalik oluliselt säästa kütust, suurepärane valik. See on saadaval 420 hj, 460 hj ja 500 hj versioonidena ning on I-Save pakkumise üks komponente.
Nõudlike ülesannete puhul on D13K mootor tõhus ja väga võimas valik. Kogu selle tootevalikul on suurem võimsus ja pöördemoment ning Volvo FH puhul on saadaval 420 hj, 460 hj, 500 hj ja 540 hj versioonid.
Nõudlike piirkondlike vedude jaoks on suurepärane valik kahe või kolme mootoriga elektrilised jõuülekanded. Neil on koheselt suur pöördemoment, nad teevad madala müratasemega tööd ja neil puuduvad heitgaasid. Nende puhu on saadaval pideva võimsusega 330 kW (450 hj) või 490 kW (666 hj) versioonid.
D11K mootor on tõhus valik, kui saate oma ülesannetega hakkama kasutades veidi vähem võimsust ja pöördemomenti kui pakub D13K mootor. Selle asemel saate oma sõiduki kaalu optimeerida. D11K puhul on saadaval 330 hj, 380 hj, 430 hj ja 460 hj versioonid.
Raskemate ja nõudlikumate ülesannete jaoks on D13K mootor tõhus ning väga võimas valik. Võrreldes mudeliga D11K, on kogu selle tootevalikul on suurem võimsus ja pöördemoment ning Volvo FMX-i puhul on saadaval 420 hj, 460 hj, 500 hj ja 540 hj versioonid.
Nõudlike piirkondlike vedude jaoks on suurepärane valik kahe või kolme mootoriga elektrilised jõuülekanded. Neil on koheselt suur pöördemoment, nad teevad madala müratasemega tööd ja neil puuduvad heitgaasid. Nende puhu on saadaval pideva võimsusega 330 kW (450 hj) või 490 kW (666 hj) versioonid.
Gaasiga töötav G13C mootor pakub sama jõudlust nagu D13K mootorid, kuid on väiksema ökoloogilise jalajäljega – eriti biogaasi kasutamise korral. See on populaarne valik nõudlike piirkondlike vedude puhul. Saadaval on 420 hj, 460 hj ja 500 hj versioonid.
D11K mootor on tõhus valik, kui saate oma ülesannetega hakkama kasutades veidi vähem võimsust ja pöördemomenti kui pakub D13K mootor. Selle asemel saate oma sõiduki kaalu optimeerida. D11K puhul on saadaval 330 hj, 380 hj, 430 hj ja 460 hj versioonid.
Raskemate ja nõudlikumate ülesannete jaoks on D13K mootor tõhus ning võimas valik. Võrreldes mudeliga D11K on sellel tootevalikul rohkem võimsust ja suurem pöördemoment ning Volvo FM-i puhul on see saadaval 420 hj, 460 hj ja 500 hj versioonid.
Nõudlikumate töövaldkondade puhul, mille kombineeritud kaal linnas ja linnapiirkonnas on kuni 27 tonni, on kahene elektrimootor suurepärane valik – madala mürataseme ja ilma heitgaasideta. See on saadaval võimsusega 225 kW (300 hj).
Nõudlike kasutusvaldkondade korral on nii linnades kui ka linnapiirkondades gaasiga töötav kuuesilindriline 9-liitrine G9K mootor tõhus ja jätkusuutlik valik – eriti biogaasi kasutades. Sellel on võimsust 320 hj.
Nõudlikumate kasutusvaldkondade ja suurema täismassi puhul on kuuesilindriline 8-liitrine D8K mootor õige valik. Teie vajadustele vastava optimeeritud veoki saamiseks on võimalik valida 250 hj, 280 hj, 320 hj ja 350 hj vahel.
Üks elektrimootor on suurepärane valik kuni 16,7 tonni kaaluvate veokitega uksest ukseni tarnete tegemiseks linnades ja linnapiirkondades – madala mürataseme ja ilma heitgaasideta. See on saadaval võimsusega 130 kW (175 hj).
Neljasilindriline 5-liitrine D5K mootor on tõhus valik väiksema massiga sõidukite ja kuni 16 tonniga vähem nõudlikele tegevusvaldkondadele. Oma vajadustele optimaalse veoki saamiseks valige 210 hj ja 240 hj vahel.
Kuuesilindriline 8-liitrine D8K mootor on valik nõudlikumates tegevusvaldkondades ja suuremate sõidukite puhul, mis kaaluvad kuni 18 tonni. Oma vajadustele optimaalse veoki saamiseks valige 250 hj ja 280 hj vahel.