I-Shift on Volvo Trucksi automaatsete käigukastide valik, mis muudab sõitmise lihtsamaks, ohutumaks ja palju mugavamaks. Iga käiguvahetus on täpselt ajastatud – automaatselt – ning uusim põlvkond pakub kiiremaid ja sujuvamaid käiguvahetusi kui kunagi varem. Tarkvarapakettide valikuga saate kohandada I-Shifti oma vajaduste järgi. I-Shifti jaoks on saadaval funktsioonid, mis võimaldavad teatud olukordades sõita ühe pedaaliga. Olenevalt veoki mudelist on saadaval I-Shifti versioonid, mis pakuvad uusi võimalusi, näiteks roomekäikudega I-Shift ja topeltsiduriga I-Shift.
I-Shift põhineb klassikalisel sünkronisaatoriteta manuaalkäigukastil – sellest tuleneb ka kompaktne disain ja suur tõhusus. Saladus peitub elektroonilises juhtplokis, mis juhib sidurit ja käike. Hinnates pidevalt andmeid kiiruse, massi, teekalde ja vajaliku pöördemomendi kohta, teeb I-Shift iga käiguvahetuse äärmiselt täpselt. Samuti suhtleb süsteem mootoriga, korrigeerides maksimaalse jõudluse nimel pidurdusvõimsust ja mootori pöörlemissagedust.
I-Shift on saadaval veokitele Volvo FH, Volvo FH16, Volvo FM, Volvo FMX ja Volvo FE.
Kui sõidate raskel maastikul madalatel kiirustel ja vajate täpset kontrolli nii mootori pöördemomendi kui ka pidurdusjõu üle, on maastikupidur kasulik valik. See annab teie veokile ühe pedaaliga sõitmise funktsiooni, võimaldades teil juhtida nii gaasi kui ka rattapidureid, kasutades ainult gaasipedaali. See aitab teil peatuda ja paigutada veoki rattaga kivile või muule takistusele ilma maha libisemata. Maastikupidur on saadaval mudelitele Volvo FH16 ja Volvo FMX ning see on aktiivne kiirusel kuni 4 km/h.
Kui manööverdate ja muudate sageli sõidusuunda, saab I-Shifti suunamuutmisfunktsioonist teie parim sõber. See võimaldab teil ilma piduripedaali kasutamata edasi sõita, tagasikäigule lülituda ja gaasipedaaliga pidurdusjõudu juhtida. Muidugi töötab see ka vastupidi, lülitudes tagasikäigult edasisõidule. See funktsioon on aktiivne kiirusel kuni 20 km/h.
I-Shift pakub täiustatud veojõusüsteemi, mis parandab veojõudu ja kohaltvõttu nii maanteel kui ka maastikul. See on võimalik tänu mootori pöördemomendi kiirele reguleerimisele, et vähendada rataste tühipöörlemist. Süsteem töötab nii diferentsiaalilukuga kui ka diferentsiaalilukuta tagasilla puhul.