Veokid

Lihtsalt sõitke

VOLVO TRUCKSI I-SHIFT

I-Shift on Volvo Trucksi automaatsete käigukastide valik, mis muudab sõitmise lihtsamaks, ohutumaks ja palju mugavamaks. Iga käiguvahetus on täpselt ajastatud – automaatselt – ning uusim põlvkond pakub kiiremaid ja sujuvamaid käiguvahetusi kui kunagi varem. Tarkvarapakettide valikuga saate kohandada I-Shifti oma vajaduste järgi. I-Shifti jaoks on saadaval funktsioonid, mis võimaldavad teatud olukordades sõita ühe pedaaliga. Olenevalt veoki mudelist on saadaval I-Shifti versioonid, mis pakuvad uusi võimalusi, näiteks roomekäikudega I-Shift ja topeltsiduriga I-Shift.

Kuidas I-Shift töötab?

I-Shift põhineb klassikalisel sünkronisaatoriteta manuaalkäigukastil – sellest tuleneb ka kompaktne disain ja suur tõhusus. Saladus peitub elektroonilises juhtplokis, mis juhib sidurit ja käike. Hinnates pidevalt andmeid kiiruse, massi, teekalde ja vajaliku pöördemomendi kohta, teeb I-Shift iga käiguvahetuse äärmiselt täpselt. Samuti suhtleb süsteem mootoriga, korrigeerides maksimaalse jõudluse nimel pidurdusvõimsust ja mootori pöörlemissagedust.

I-Shift on saadaval veokitele Volvo FH, Volvo FH16, Volvo FM, Volvo FMX ja Volvo FE.

Roomekäikudega I-Shift – võtke paigalt, kus soovite

Kas veate raskeid koormaid? Kas paigaltvõtmine on künklikul maastikul või raskete teeolude korral keeruline? Varustage oma veok roomekäikudega I-Shiftiga ja need mured jäävad minevikku. Paigaltvõtuvõime paraneb oluliselt ja siduri koormus väheneb kuni 75%. Valige ühe või kahe roomekäigu ja lisavalikuna täiendavate tagurduskäikude vahel. Ülekandearv võimaldab teil sõita nii väikesel kiirusel nagu 0,5–2 km/h, tagades mootori pöördemomendi üle täieliku kontrolli.


Sõitke aeglaselt ja kulusäästlikult


Roomekäikudega I-Shiftiga pole vaja teha kompromisse kütusesäästus ega paigaltvõtuvõimes. Võite saada need mõlemad. Valige veotelje väiksem ülekandearv, mis võimaldab korralikul teel sõites hoida maanteekiirust väiksematel mootori pööretel. See on kütusesäästlikkuse jaoks mugavam ja parem.

 

Roomekäikudega I-Shift on saadaval veokitele Volvo F16, Volvo FH, Volvo FM ja Volvo FMX.

 

 

Topeltsiduriga I-Shift – uus sõidumeetod

Kas teie tööülesanded nõuavad suurt jõudlust ja sagedasi käiguvahetusi? Siis valige topeltsiduriga I-Shift – see pakub sujuvat kiirendust sujuva käiguvahetusega. Käiku vahetatakse sekundi murdosa jooksul.

 

See tekitab võimsuse ühtlase voo, mis muudab teie sõidustiili ja suurendab tööviljakust. Pöördemoment on ühtlane, võimaldades käiku kindlalt vahetada ka võimsuskõvera keskosas. Ühtlane võimsus tagab ka koorma stabiilsuse. Ja võimsust kantakse pidevalt ratastele üle, mis minimeerib kinnijäämise või libedal haardumise kadumise ohtu. Isegi allamäge sõitmisel mootoriga pidurdades võite olla kindel, et sõidate kindlalt ja ohutult.

 

Pidev võimsuse voog
 

Topeltsiduriga I-Shift saab järgmise käigu eelvalida juba eelneva käiguga sõitmise ajal. Üks sidur vabakäigul ja teine rakendatud. Tänu kahele vedavale võllile ning leidliku konstruktsiooniga hammasülekannetele ja käigulülitusmehhanismile saab korraga olla valitud kaks käiku. Ja milline on tulemus? Sujuv käiguvahetus toimub sekundi murdosa jooksul ja pöördemomendi ülekandmine ei katke.

 

Topeltsiduriga I-Shift on saadaval mudelitele Volvo FH, Volvo FM ja Volvo FMX.

Maastikupidur ühe pedaaliga sõitmisega

Kui sõidate raskel maastikul madalatel kiirustel ja vajate täpset kontrolli nii mootori pöördemomendi kui ka pidurdusjõu üle, on maastikupidur kasulik valik. See annab teie veokile ühe pedaaliga sõitmise funktsiooni, võimaldades teil juhtida nii gaasi kui ka rattapidureid, kasutades ainult gaasipedaali. See aitab teil peatuda ja paigutada veoki rattaga kivile või muule takistusele ilma maha libisemata. Maastikupidur on saadaval mudelitele Volvo FH16 ja Volvo FMX ning see on aktiivne kiirusel kuni 4 km/h.

Muutke suunda ühe pedaaliga sõites

Kui manööverdate ja muudate sageli sõidusuunda, saab I-Shifti suunamuutmisfunktsioonist teie parim sõber. See võimaldab teil ilma piduripedaali kasutamata edasi sõita, tagasikäigule lülituda ja gaasipedaaliga pidurdusjõudu juhtida. Muidugi töötab see ka vastupidi, lülitudes tagasikäigult edasisõidule. See funktsioon on aktiivne kiirusel kuni 20 km/h.

Active Grip Control kõikides tingimustes

I-Shift pakub täiustatud veojõusüsteemi, mis parandab veojõudu ja kohaltvõttu nii maanteel kui ka maastikul. See on võimalik tänu mootori pöördemomendi kiirele reguleerimisele, et vähendada rataste tühipöörlemist. Süsteem töötab nii diferentsiaalilukuga kui ka diferentsiaalilukuta tagasilla puhul.

Saadaval nendele veokitele

KAS OLETE KÄIGUVAHETUSE JAOKS VALMIS?

Rääkige meiega automaatsest käiguvahetusest.