Teie Volvo veok on täppistööriist ja raam on selle selgroog. Ei ole vahet, kas vajate veokit rasketes oludes ekstreemsete koormate vedamiseks, jäiga raamiga kallurit või kerget sadulvedukit maanteesõidul kasutamiseks, me saame selle teile ehitada kõigi diiselmootoriga veokite ühtse raamikontseptsiooni alusel. Valige mitmesuguste õhk- ja lehtvedrustuse võimaluste, optimeeritud kaaluga komponentide ja pealisehitise variantide hulgast just selline, mis sobib teie vedude ja teie vajadustega.
Kohandame teie veoki raami, kasutades komponente ja süsteeme, mis tagavad töökindluse paljudeks aastateks.
Kallur või kütuseveok? Kraana, autoveotreiler või tuletõrjeauto? Kergveok või eriti suure kandevõimega veok? Teile vajalikust rakendusest olenemata on Volvo raam selleks valmis. Suur hulk tehnilisi valikuvõimalusi võimaldavad kohandada veoki lihtsasti teie konkreetsete vajadustega.
Kõik Volvo veokid on konstrueeritud pealisehitise paigaldamise lihtsust ja pealisehitise paigaldajate soovitusi arvestades. Teljekonfiguratsioonide, raamikõrguste, teljevahede ja lisatugevduste lai valik võimaldab hõlpsasti kohandada parima veoki teie vajaduste jaoks.
Kui tellite Volvo veoki, anname pealisehitise paigaldajale kohe juurdepääsu pealisehitise paigaldamise juhiste (VBI) veebiportaalile. Nad saavad tööd alustada juba siis, kui meie teie veokit alles ehitame – see tagab töövalmis veoki kiirema ja kulutõhusama tarnimise.
Olenemata maastiku- või teeoludest on Volvo veok loodud selleks, et hoida teid liikvel. Tandemi telje tõstuk, vedav esitelg ja I-Shifti käigukast koos maastikupiduri ja roomekäikudega on mõned näited veokite varustuse rohketest valikuvõimalustest, mis muudavad juhi elu ebatasasel maastikul ja halbades teeoludes lihtsamaks.
Vedava esitelje automaatne veojõukontrollisüsteem (ATC) lülitab esitelje automaatselt sisse täpselt siis, kui seda vajate, ja lülitab välja, kui seda enam vaja ei ole. Tugev teljekorpus on sõiduki madalaim punkt ja tagab täiskoormaga veoki suure kliirensi.
Meie ehitusveokite jaoks välja töötatud tagumine õhkvedrustus tagab kuni 300 mm kliirensi ja tekitab lehtvedrustusega võrreldes vähem vibratsiooni. Vedrustuse komponendid, õhkpadjad ja stabilisaatorid on paigaldatud hästi kaitstult telgede peale, mis suurendab kasutuskindlust.
Kas veate raskeid koormaid? See ei ole probleem. Olenemata sellest, kas valite lehtvedrustuse või õhkvedrustuse, on ühe esitelje kandevõime kuni 10 tonni ja kahe esitelje kandevõime kuni 20 tonni. See aitab teil saavutada paremaid marginaale ja hõlbustab raskete või ebaühtlaselt jaotatud koormate vedamist.
Maksimeerige oma veoki kandevõimet ja jõudlust tugeva ja vastupidava tagatelgede lahendusega. Meie raskeveokitelik tuleb kergesti toime kuni 38-tonnise telikukoormusega.
Kui vajate suurt kandevõimet, siis on teil on võimalik komplekteerida viieteljeline veok otse tehasest. Saate oma veoki kiiremini kätte ja vähendate kohandamiskulusid. Veok tarnitakse koos täieliku tüübikinnitusega.
Iga koormakilo loeb. Milleks vedada kasutut koormat? Kombineerides kergveokite lahendusi, nagu näiteks optimeeritud kaaluga esi- ja tagatelikud, ning kohandades oma veoki siledal teel sõitmiseks, saate ülima raha teenimise masina: Maksimaalne kandevõime koos ületamatu töökindlusega.
Meie kergveokite lahendusi kombineerides saate hankida sadulveduki Volvo FM 4×2 massiga 6 tonni või sadulveduki Volvo FH 4×2 massiga 6,6 tonni. See tähendab suuremat kandevõimet kaalupiirangute ulatuses ja võib suurendada teie kasumit.
Väiksem kütusekulu, parem veojõud ja väiksem pöörderaadius. Tandemi telje tõstuk võimaldab kõige tagumise veotelje välja lülitada ja üles tõsta, andes teile vedava tandemtelje veojõu ja kandevõime koos ühe veotelje juhitavuse ja säästlikkusega. Veoki uuesti koormamisel laskub telg automaatselt alla ja rakendub.
Mittevajaliku telje väljalülitamine ja tõstmine tandemi telje tõstuki abil võimaldab suuremat energiatõhusust. Tõstetud telg võimaldab tagasisõidul vähendada kütusekulu. Lõppkokkuvõttes võib see parandada teie majandustulemust.
Tõstke kõige tagumine veotelg üles ja veok käitub sarnaselt 4×2 või 6×2 konfiguratsiooniga veokiga, võimaldades konfiguratsiooniga 6×4 võrreldes oluliselt väiksemat pöörderaadiust ja paremat manööverdusvõimet. See vähendab ka rehvide kulumist. Vajate rohkem veojõudu? Kui telje piirkoormus seda võimaldab, vajutage lihtsalt nupule armatuurlaual ja saate koormuse üle kanda ühele vedavale teljele.
Work Remote on kasulik tööriist väljaspool kabiini töötamisel. Sellega saate juhtida jõuülekande ja kere funktsioone. Sellel juhtmeta puldil on tugev konstruktsioon, tööulatus kuni 25 m ja pika kasutuskestusega aku. Seadet saab laadida kabiinis asuvas laadimisdokis.
Work Remote säästab aega peale- ja mahalaadimisel ning aitab vältida laadimisvigu, nagu näiteks ülekoormamine või ebaühtlane koormusjaotus. Ohutuse ja turvalisuse huvides on raadiosignaal krüpteeritud sama kõrge standardi järgi nagu veoki võti.
Kujutatud funktsioonid ei pruugi olla standardvarustuses ega saadaval kõikide varustustasemete ja jõuülekande variantide jaoks.