Üks aken digimaailma

Digiteerimine on ühiskonda kiiresti ümber kujundamas ja veotööstus ei ole selles suhtes erand. Volvo Trucksi teenindusjuht Carina Holm selgitab, kuidas ühtse info- ja teenuseliidese Volvo Connect turuletoomine muudab klientide elu lihtsamaks.
Carina Holm

Volvo Trucksi teenuste juht Carina Holm usub, et Volvo Connect toetab kliente nende püüdlustes kasumlikkuse ja tõhususe poole.

Kuidas mõjutab digiteerimine veondusvaldkonda?
"Kui kõik muutub digitaalseks, toob see kaasa uusi võimalusi ja muutusi tarbijate käitumises. Suure andmemahuga tarkvara, analüütika ja tehisintellekt võtavad paljuski juhtimise üle. Hiljutised tarkvaraplatvormid, nagu näiteks Uber ja Airbnb, kujundavad ärimudelid ümber ja esitavad mitmetele väljakujunenud normidele väljakutse.

Tänapäeva veonduses tekib palju jäätmeid. Näiteks ei kasutata veokite olelusringi vältel nende kogu potentsiaali. Digiteerimise ja andmete abil tekib võimalus luua teenuseid, mis vähendavad veonduses tekkivaid jäätmeid.“

Milliseid konkreetseid võimalusi näete?
"Kõige olulisem on teha meie klientide elu lihtsamaks, tagades neile juurdepääsu asjakohasele teabele. Näiteks ühenduvus võib aidata jälgida veokeid reaalajas ning pikendada veoki seire ja ennetava hoolduse abil kasutuskindlust. Muud digiteenused võivad aidata vähendada halduskulusid ja tagada õigusnormidele vastavuse.

Kasulikke lahendusi on lõputult. Seetõttu on oluline teha koostööd klientidega, kes teavad, mis toob nende ärile kõige rohkem kasu, ja luua nende teadmiste põhjal optimaalne lahendus.”

Mis on Volvo Connect?
“Volvo Connect on ühtne liides, mille kaudu saab vaadata kehtivaid andmeid, lugeda uudiseid ning kasutada funktsioone ja teenuseid. See hõlmab Volvo Trucksi digiteenuseid ja kolmandast osapoolest teenusepakkuja teenuseid. Lühidalt öeldes pakub Volvo Connect kasutajale ühte akent kogu digimaailma. See võimaldab meil toetada kliente nende püüdlustes kasumlikkuse ja tõhususe poole ning aitab neil vähendada kulusid, suurendada tulu ja järgida õigusaktidega kehtestatud nõudeid.”

Milliseid kliendi vajadusi Volvo Connect täidab?
"Hetkel on üks suurimad takistusi see, et kliendid peavad kogu olemasolevale teabele ja teenustele ligipääsemiseks kasutama mitut liidest. Ent Volvo Connect koondab kõik ühte liidesesse ning muudab toimingud märksa lihtsamaks ja mugavamaks. Praegu hõlmab see Dynafleeti, hoolduste planeerimise rakendust Service planning ja Volvo Trucksi muid digiteenuseid, aga ka kolme lisafunktsiooni: Vehicle Status, ohutusaruanne Safety Report ja andmepääsu haldusvahend Data Access. Aja jooksul soovime pakutavat sisu laiendada, et kliendid saaksid valida nii meie kui ka valitud partnerite paljude teenuste ja töövahendite hulgast. See võimaldab klientidel kohandada Volvo Connecti enda vajaduste järgi ja valida nende äritegevusse enim väärtust lisavaid teenuseid.”

Volvo Connecti kohta

  • Volvo Connect on ühtne digitaalne liides, mis lihtsustab edukaks äritegevuseks vajalikku juurdepääsu kehtivatele andmetele, funktsioonidele ja teenustele.
  • Volvo Connect võetakse kasutusele 2018. aasta septembris ning lähiaastatel ajakohastatakse ja laiendatakse seda regulaarselt.

Related News

Lihtsam on valida kütusesäästlik lahendus

Euroopa Liidu uus kütusekulu ja CO2-heitmeid käsitlev õigusakt jõustub 2019. aastal. See toob kaasa suurema läbipaistvuse ja vastutuse ning lõpuks kütusesäästlikumad veonduslahendused....

Ühte ja ainsat ülemaailmset lahendust ei ole

Nihe jätkusuutliku veonduse suunas tähendab nii võimalusi kui ka väljakutseid. Volvo Trucks töötab pidevalt selle nimel, et arendada välja uusi tehnoloogiaid, mis võimaldaksid suurendada energiatõhusust, suunates arengut tihedas koostöös klientidega....