Sama veok – kõikjal maailmas

Juba 1993. aastast on Volvo FH toonud kasu äriettevõtetele kõikjal maailmas. See veok vastab veoettevõtete vajadustele nii Svalbardi põhjamaises karguses kui ka Saudi Araabia kõrbekuumuses. 
Volvo FH kõrbes ja jäisel maastikul

Volvo FH on veok, mis tuleb alati toime kuitahes keeruka kliimaga.

"Tulgu mis tuleb – jään alati Volvole truuks!" Seda lauset saatis leebe naeratus. Vebostad Transport AS-i juht Knut Vebostad hoolib väga oma kuuest Volvo FH veokist. Kui ta otsustas veokijuhi ametist edasi liikuda ja oma ettevõtte rajada, oli valik lihtne. "Ikka ja ainult Volvo."

Knut Vebostad alustas oma teekonda veonduses Norra põhjaosas asuvas Borkenesis. "Kui oled siin üles kasvanud, ei tundu teed sugugi jäised ega käänulised. Tuleb aga lumeketid peale tõmmata, kui tarvis on. Tegelikult tundsin hirmu pigem siis, kui sõitsin esimest korda kiirteel ümber Oslo." 

Volvo FH kõrbes ja jäisel maastikul

Knut Vebostad on tõeline Volvo entusiast.

Vebostad Transport tegeleb asfaldi- ja kruusaveoga. Rohked rasked veosed panevad Volvo FH proovile. Kuid veok peab kõigele vastu.
“Tandemi telje tõstuk on meie jaoks hädavajalik, sest töötame ju ehitusvedude valdkonnas. Ilma veoseta sõitmisel säästame 10–12% kütust ja vähendame rehvide kulumist,” ütleb Knut Vebostad.
Kui eelistate püsivalt väikest kiirust, aitab roomekäikudega I-Shift suurendada võimsust ja jõudlust.
“Volvo dünaamiline roolisüsteem on aga midagi täiesti ainulaadset ja loob täiesti uue tunde," ütleb Knut Vebostad.

Kuigi Norra maismaaosa teedel sõitmine on juba isegi suur katsumus, tegutseb Vebostad Transport ka Svalbardis – ühes maailma kõige põhjapoolsemas asustatud piirkonnas. Suvel kasutas Vebostad ühte Volvo FH veokit teetöödel Põhja-Jäämere saarestikus.
“Paneme aga veoki kaubalaevale ja mõne päeva pärast sõidame ka ise lennukiga sinna," ütleb Knut Vebostad.
"See on 2013. aasta Volvo FH 540. Kutsume teist ikka terasruunaks. See oligi esimene veok, mille ettevõttele ostsime."

Saudi Araabia kõrbekuumus on äärmuslike kliimatingimuste skaala teises otsas. Volvo FH saab oma tööga sealgi sama kenasti hakkama. Jiddah' linnas asuv ettevõte Sharbatly Fruit on selles piirkonnas värske puu- ja köögiviljaga kaubelnud juba üle 60 aasta. Ettevõttel on tihe logistikaahel, et toodang säiliks kogu veotsükli jooksul külmutatuna.
"Tegelikult saavad puuviljad Saudi Araabia kuuma kliimat tunda ainult siis, kui neid müügiks välja laotakse,” ütleb Hashim M Sharbatly, ettevõtte Sharbatly Fruit peadirektori asetäitja.

Mees Volvo FH veoki ees

Volvo FH pidi läbima suure kõrbe, kus temperatuur küündis üle 50 kraadi ja liivatormid panid veoki proovile.

Katkematu logistikaahela tagamiseks peab ettevõte saama veokile kindel olla. Jiddah'st Dammamisse sõitmisel peab Volvo FH läbima kogu kuningriigi suure kõrbe kaudu.
“Sinna ja tagasi sõites teeb see kokku üle 2800 kilomeetri," ütleb veokijuht Reynaldo Garcia.
Kõrb võib olla väga halastamatu kliimaga – küündib ju temperatuur siin üle 50 kraadi ja liivatormid panevad veoki tõsiselt proovile. Kuid Volvo FH peab vastu.
"Meil on veokeid, mis läbivad miljon kilomeetrit, ilma et oleks vaja ainsatki komponenti välja vahetada. See kehtib ka siduri ja pidurite kohta. Seega oleme kvaliteediga väga rahul," ütleb Daanie Zeyman, kes juhib Sharbatly veokitöökoda.

Volvo FH saab kõikjal maailmas oma tööga suurepäraselt hakkama – seetõttu hindavad ka kasutajad veokit väga kõrgelt.
"Kuigi veokit saab alati täiustada, olen siiski veendunud, et Volvo FH on saadaolevatest variantidest parim. Me sõidame parima veokiga!" hüüatab Knut Vebostad.
"See on mugav, väga kiire ja väga tugev. Ütleksin, et see on maailma kõige täiuslikum veok," lausub Reynaldo Garcia.

Related News