Roomekäikudega I-Shift – ülim võimsus rasketeks vedudeks

Soovite paigalt võtta massiivse 325-tonnise koormaga? Tänu Volvo Trucksi ainulaadsele roomekäigutehnoloogiaga I-Shiftile on see võimalik.
Eriti raske veos

Volvo Trucksi roomekäikudega I-Shift on eriti raske veose jaoks ideaalne, sest võimaldab veokil paigalt võtta kuni 325-tonnise koormaga ja sõita eriti aeglaselt, isegi 0,5 km/h.

Volvo roomekäikudega I-Shift

Roomekäikudega I-Shifti käigukasti konstruktsioon tagab võimsuse ja erakordse paigaltvõtuvõime, mis on raskevedudel ülimalt oluline.

Käigukast on nii võimas, et veok suudab tasasel teel paigalt võtta kuni 325-tonnise koormaga. Ülekandearv võimaldab veokijuhil sõita nii väikesel kiirusel nagu 0,5 km/h – seega liigub veok tõesti nagu roomates. Täpsel manööverdamisel ja eelkõige tagurdamisel on see suureks abiks.

Roomekäikudega I-Shifti suure ülekandearvu tagab tavalisele I-Shiftile lisatud täiendav reduktorikomplekt. Täiendava reduktorikomplekti mahutamiseks on käigukast tavalise I-Shiftiga võrreldes 12 cm pikem. Mitmed uued komponendid, nagu hammasrattad, ühendusmuhvid ja lahutamise sünkronisaatorid, on valmistatud eriti tugevatest materjalidest, mis muudavad käigukasti äärmiselt vastupidavaks.

1. ROOMEKÄIK Madalaima käigu ülekandearv on 32:1.

Et Volvo Trucksi roomekäikudega I-Shift pakub nii suurt võimsust ja võimaldab väga aeglast liikumist, on see täiuslik sellistel töödel nagu metsavedu, kalluriga töötamine ja raske autorongi juhtimine. Optimaalne kütusekulu saavutatakse nii koormaga kui ka ilma koormata.

Käigukast tagab ka raske koormaga veokite erakordse paigaltvõtuvõime. Roomekäikude ja optimeeritud veotelje ülekandearvu ainulaadne kombinatsioon säästab kütust ja suurendab kaugvedude tootlikkust. Veel üks eelis: roomekäikudega I-Shifti siduri energia on tavalise I-Shiftiga võrreldes umbes 25%, mis vähendab oluliselt jõuülekande kulumist.

Volvo roomekäikudega I-Shift

2. ROOMEKÄIK Ülekandearv on 19:1. Volvo Trucksi roomekäikudega manuaalkäigukastil on see 17:1.

KUIDAS SEE TÖÖTAB: ROOMEKÄIKUDEGA I-SHIFT
Suure ülekandearvu muudab võimalikuks tavalisele I-Shiftile lisatud uus hammasülekanne. Roomekäikudega I-Shift tagab ainulaadse võimsuse, paigaltvõtu- ja manööverdusvõime. See vähendab ka jõuülekande kulumist. Ent kuidas see töötab?

TÄIENDAV HAMMASÜLEKANNE
Täiendav hammasülekanne paikneb otse käigukasti siduri taga ja koosneb kahest täiendavast hammasrattast – üks vedaval võllil ja üks vahevõllil. Täiendav hammasülekanne võimaldab käigukastil saavutada ülekandearvu, mis on peaaegu kaks korda suurem kui tavalisel I-Shiftil.

Tagasikäik

TAGURDUSKÄIK Ülekandearv on nii väike kui 37:1, mis võimaldab veokil liikuda väga aeglaselt. See tagab erakordse manööverdusvõime isegi raske koormaga.

MADAL ÜLEKANDEARV
Ülekandearv on erinevus käigukasti vedava ja veetava võlli kiiruste vahel. Kõrgeima käigu sisselülitamise korral on ülekandearv 1:1, mis tähendab, et võllid pöörlevad sama kiirusega. Roomekäikudega I-Shifti madalaima käigu korral pöörleb veetav võll mootori pöörlemissagedusest 32 korda aeglasemalt.

Related News

Volvo dünaamilise roolisüsteemi eelised juhi jaoks

Ideaalne stabiilsus suurel kiirusel, täielik juhitavus väikesel kiirusel ning oluliselt väiksem koormus lihastele ja liigestele. 2013. aastal turule toodud murranguline Volvo dünaamiline roolisüsteem (Volvo Dynamic Steering system –VDS) on paljude ...

Madalamate käikude kasutamine

Turule on jõudnud I-Shifti perekonna uus liige: roomekäikudega I-Shifti käigukast. Uued käigud võimaldavad paigalt võtta kuni 325-tonnise koormaga....

Üheminutiline film – Roomekäikudega I-Shift

Volvo Trucksi roomekäikudega I-Shift võimaldab paigalt võtta kuni 325-tonnise koormaga. Samuti võimaldab see veokijuhil sõita nii väikesel kiirusel nagu 0,5 km/h, mis on täpse manööverdamise korral suureks abiks....

Filtreerige artikleid

5 true 5