Volvo Estonia on Volvo grupi raskeveokite volitatud esindaja, mille neljas esinduses töötab kokku 105 inimest. Ettevõte tähistab sel aastal 15. sünnipäeva ja läbi aastate klienditeenindus ja kliendid pidevalt fookuses olnud.
"Kliendi edu on üks Volvo Grupi põhiväärtustest ja klienditeenindusel on selles suur roll," ütleb Volvo Estonia personalijuht ja "Hea teeninduse" kuu projektijuht Kadri Arraste. "Oleme osa globaalsest Volvo Grupist ja ühtlaselt suurepärase tasemega klienditeenindus ja järjepidev kliendifookus on meil eesmärgiks üle maailma."
Hea teeninduse kuul osales Volvo Estonia esimest korda 2010. aastal ja osaluse eesmärk on jäänud aastatega samaks - julgustada dialoogi Volvo Estonia külastajatega. Vastukaja, ettepanekud ja miks mitte ka kaebused võimaldavad paremini ettevõtte arengusuundi valida ning seeläbi paremaks saada. Aastate vältel on märtsile järgnenud ka mitmeid klienditeeninduskvaliteedi parendamisele suunatud ettevõtmisi.
Ka sel aastal on kõikides Volvo Estonia esindustes võimalik anda hääl heale teenindusele, samuti on oodatud konkreetsed muudatusettepanekud klienditeenindusele - "oodatud on nii konstruktiivne kriitika kui kiitus," võtab Arraste teema kokku.
Teie tagasiside on oodatud!
Volvo Estonia esindused asuvad Tallinnas (Kurekivi tee 10, Rae vald), Tartus (Ringtee 53, Kandiküla), Pärnus (Keskuse 1, Sauga) ja Jõhvis (Pargi 25a). Tagasiside on lisaks hääletuspostkastidele oodatud ka e-posti vahendusel volvoestonia@volvo.com ja "Hea Teeninduse Kuu" kodulehel www.heateenindus.ee. Sel korral otsitakse parimat teenindajat nii Tartu, Tallinn/Harjumaa kui ka üle-Eestilises kategoorias.
Hea Teeninduse Kuu, faktid
Hea Teeninduse Kuu traditsioon ulatub aastasse 2003. Tegemist on klienditeeninduse arendamisele ja teenindaja ameti väärtustamisele suunatud aktsiooniga. Kampaanias osalevad organisatsioonid tuletavad teeninduskohtades klientidele meelde, et head teenindust on põhjust kiita.
Lisainformatsioon: www.heateenindus.ee