Uus Volvo FH koos I-Save lahendusega vähendab kütusekulu kuni 7%

Volvo Trucks tutvustab Volvo FH veokit koos I-Save lahendusega, mis tagab klientidele optimaalsema kütusekulu. Uue D13 TC mootori kombineerimine uuenduslike kütusesäästlike funktsioonidega võivad vähendada kaugvedude kütusekulu kuni 7% ilma järeleandmisteta sõidumugavuses.

Uus Volvo FH koos I-Save lahendusega

Kaugvedudeks mõeldud uus Volvo FH koos I-Save lahendusega on seni kõige kütusesäästlikum veok. Uue D13 TC mootori kombineerimine uuenduslike kütusesäästlike funktsioonidega võivad vähendada kütusekulu kuni 7%.

Kogu Euroopas suureneb nõudlus veoteenuste järele ning veokid läbivad üha pikemaid vahemaid. Samal ajal seisavad veoettevõtted silmitsi diislikütuse hinnatõusuga, mis avaldab survet kasumlikkusele.

„Meie vastus sellele väljakutsele on Volvo FH koos I-Save lahendusega. Tegemist on terviklahendusega, mis ühendab meie uusima tehnoloogia kaugvedude kütusekulu oluliseks vähendamiseks. Tegemata seejuures järeleandmisi sõidumugavuses,“ ütles Volvo Trucks president Roger Alm.

Volvo FH I-Save lahenduse keskmes on uus tipptasemel D13 TC, mis on seni Volvo Trucksi kõige kütusesäästlikum kaugvedudeks ettenähtud mootor. Mootori kolbidel on patenditud lainekujuline kolvipõhi, mis parandab põlemisprotsessi ja suurendab efektiivsust, suunates soojust ja energiat silindrite keskele. Seejärel kasutatakse heitgaasis olevat liigset energiat mootorile lisajõu andmiseks heitgaasivoolus oleva täiendava turbiini kaudu, mida nimetatakse Turbo Compoundiks.

New Volvo FH with I-Save

D13 TC mootor tagab kuni 300 Nm täiendava pöördemomendi, mis tähendab, et maanteel ühtlase kiiruse hoidmiseks on vaja vähem kiirendada ja kulub vähem kütust. See on täiuslik lahendus kaugvedude klientidele.

I-Save lahenduse teiste omaduste hulka kuuluvad uued kütusesäästlikud tagateljed, uuendatud kaardipõhine süsteemi I-See, mis analüüsib eesolevaid kallakuid ja valmistab veoki nendeks ette, ning kaugvedude jaoks optimeeritud käiguvahetustarkvara. Võrreldes D13 Euro 6 faas D* mootoriga võimaldab kõigi nende toodete ja funktsioonide kombineeritud omadused säästa kuni 7% kütust.

„I-Save'i kõik omadused on kohandatud kaugvedude ettevõtete jaoks. Eriti kasulik on see neile, kes sõidavad rohkem kui 120 000 km aastas,“ ütleb Volvo Trucks jõuülekande strateegia juht Mats Franzén. „Mida kauem nad sõidavad, seda rohkem nad potentsiaalselt säästavad. See on võimas mootor, mis võimaldab ülimalt kütusesäästliku ja sujuva sõidukogemuse.“

I-Save'i lahendusega Volvo FH on Euroopa turgudel saadaval alates 11. märtsist 2019.

*Mootor D13 TC Euro 6 faas D koos kaugvedude kütusesäästupaketiga (I-Save) versus D13 eSCR Euro 6 faas D ilma kaugvedude kütusesäästupaketita. Tegelik kütusesäästlikkus oleneb mitmest tegurist, nagu kiirushoidiku kasutamine, tegelik topograafia, veokijuhi sõidukogemus ja ilmastikutingimused.

Faktid

I-Save lahenduse kõik omadused on kohandatud vähendamaks kütusekulu.

Volvo FH koos I-Save lahenduse tarnekomplekti kuuluvad:

  • mootor D13 TC (Turbo Compound) 460 hj (2600 Nm) või 500 hj (2800 Nm)
  • uued, ülimalt kütusesäästlikud tagateljed
  • tühikäigul mootori seiskamise funktsioon
  • I-Cruise koos I-Rolliga, mis reguleerib kiirust, et tagada väike kütusekulu
  • roolivõimendi pump, muutuva jõudlusega
  • uuendatud I-See
  • uuendatud I-Shift koos kaugvedude jaoks optimeeritud tarkvaraga.

Lisainformatsioon:
Birgit-Helis Heinsalu
Volvo Estonia OÜ, turunduskoordinaator
Email: birgit.heinsalu@volvo.com
Phone: +372 5681 4757

Film on leitav: film



Volvo Trucks pakub transpordilahendusi. Klienditugi on tagatud globaalse võrgustiku vahendusel, kuhu kuulub 2100 edasimüüjat ja töökoda enam kui 130 riigis. Volvo veokeid toodetakse 15 riigis üle maailma. 2018. aastal tarniti klientidele enam kui 127000 Volvo veokit. Volvo Trucks on osa Volvo Grupist, mis on üks maailma juhtivaid veoki-, bussi- ja ehitusmasinate ning mere ja tööstusmootorite tootjaid. Volvo Grupp pakub ka finantseerimise ning teeninduse terviklahendusi. Volvo Trucks põhiväärtusteks on kvaliteet, ohutus ja keskkonnahoid.