Kõik, mida teil on vaja teada Volvo FE kohta koos suurepäraste üksikasjadega.
Vaadake tehnilisi andmeid: mootorid, käigukastid, tagateljed (sh ülekandearvud), jõuülekannete kombinatsioonid ja käitusvõllid.
Netovõimsus: EL 582/2011 kohaselt.
Netovõimsus: EL 582/2011 kohaselt.
Elektriline | Volvo FE |
---|---|
Jõudlus | Pidev võimsus kuni 225 kW (300 hj) |
Sõiduulatus | Kuni 275 km |
Laadimisaeg (täislaadimine) | 8 h vahelduvvooluga (43 kW), 2,3 h alalisvooluga (150 kW) |
Aku mahtuvus | 280–375 kWh, 3–4 akut |
Gaasimootoriga | G9 | |
---|---|---|
Heitmenorm | Euro 6 | |
Silindrite arv | 6 | |
Töömaht | 8,9 dm3 | |
Kolvikäik | 144,5 mm | |
Silindri läbimõõt | 114 mm | |
Surveaste | 12:01 | |
Säästlik pöörlemissagedus | 1200–1700 p/min | |
Õlifiltrid | 2 | |
Õlimaht vahetamisel, k.a filtrid | 27,6 l | |
Jahutusvedeliku üldkogus | 12,4 l | |
G9 320 hj (239 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Max võimsus pööretel 2000–2100 p/min | 320 hj | |||
Max pöördemoment pööretel 1300–1400 p/min | 1356 Nm | |||
Diisel | D8 | |
---|---|---|
Heitmenorm | Euro 6 | |
Silindrite arv | 6 | |
Töömaht | 7,7 dm3 | |
Kolvikäik | 135 mm | |
Silindri läbimõõt | 110 mm | |
Surveaste | 17.5:1 | |
Säästlik pöörlemissagedus | 1000–1700 p/min | |
Heitgaaspiduri võimsus | 120 kW (2800 p/min) | |
Kompressioonpiduri pidurdusvõimsus* | 170 kW (2800 p/min) | |
Õlifiltrid | 1 | |
Õlimaht vahetamisel, k.a filtrid | 25,5 l | |
Jahutusvedeliku üldkogus | 17 l | |
*valik |
D8 250 hj (184 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Max võimsus pööretel 2100 p/min | 250 hj | |||
Max pöördemoment pööretel 900–1700 p/min | 950 Nm | |||
D8 280 hj (206 kW) |
| |||
Max võimsus pööretel 2100 p/min | 280 hj | |||
Max pöördemoment pööretel 950–1700 p/min | 1050 Nm | |||
D8 320 hj (235 kW)* |
| |||
Max võimsus pööretel 2100 p/min | 320 hj | |||
Max pöördemoment pööretel 1050–1600 p/min | 1200 Nm | |||
D8 350 hj (258 kW) | ||||
Max võimsus pööretel 2200 p/min | 350 hj | |||
Max pöördemoment pööretel 1200–1600 p/min | 1400 Nm | |||
*saadaval B100 biodiisliga |
Õlivahetusvälp
Kuni 120 000 km või kord kahe aasta jooksul kvaliteediklassi VDS5 korral.
Nõuded kütusele
EN 590 (EL-i norm) max 10 ppm väävlit.
Mootoriga ühendatud käitusvõll
Ülekandearv üks ühele, pöördemoment 600 Nm nii sõitmise kui ka seismise ajal.
| Pöördemoment | Ülekandearv | |
---|---|---|---|
PTER-DIN | 600 Nm* | 1:1 | |
PTER-1400 | 600 Nm* | 1:1 | |
PTER-100 | 600 Nm* | 1:1 | |
*pöördemoment sõitmise ja seismise ajal. Koos AT2412-ga, max pöördemoment sõidu ajal = 150 Nm.
12-käiguline poolkäikude ja käigugruppidega käigukast, automatiseeritud käiguvahetusega. I-Shifti käigukasti saab varustada ka kompaktse kestuspiduri, käitusvõlli ja õlijahutiga.
Tüüp | Kõrgeim käik | Max pöördemoment (Nm) | Autorongi max täismass (t) |
---|---|---|---|
AT2412 | Otseülekandega | 2400 | 44 |
Manuaalkäigukastid
Käsilülituskäigukastidel on roolivõimendi. Lühike käigukang armatuurlaual on vibratsioonivaba, väikese liikumisulatusega ja täpne. Mõlemad käigukastid saab varustada käitusvõlliga.
Tüüp | Kõrgeim käik | Max pöördemoment (Nm) | Autorongi max täismass (t) |
---|---|---|---|
ZTO1006 | 6 | 1050 | 32 |
ZTO1109 | 9 | 1200 | 44 |
Automaatkäigukastid
Automaatkäigukastil on suurepärased käivitusomadused ja sujuvad käiguvahetused, mis katavad kogu kiirusvahemiku. Täisautomaatset käigukasti juhitakse surunuppudega armatuurlaualt. Käigukasti saab varustada käitusvõlliga.
Tüüp | Kõrgeim käik | Max pöördemoment (Nm) | Autorongi max täismass (t) |
---|---|---|---|
AL306 | 6 | 1300 | 32 |
Tüüp | Telg | Ülekanne | Max pöördemoment (Nm) | Telje/tandemtelje max koormus (t) | Autorongi max täismass (t) |
Üheastmelise reduktoriga | |||||
---|---|---|---|---|---|
RSS1344E | Üksiktelg | Hüpoidülekanne | 2800 | 12 | 44 |
RSS1344C | Üksiktelg | Hüpoidülekanne | 2600 | 13 | 44 |
RTS2370A | Tandemtelik | Hüpoidülekanne | 3550 | 23 | 70 |
Rummureduktor | |||||
RSH1370F | Üksiktelg | Ringhammastega koonusülekanne | 3550 | 13 | 70 |
RTH2180D | Tandemtelik | Hüpoidülekanne | 1200 | 21 | 80 |
RSS1344C | RTS2370A | RSH1370F | RTH2180D | RS1344E |
---|---|---|---|---|
2.64:1 | 3.09:1 | 3.76:1 | 2.63:1 | 2.47:1 |
2.85:1 | 3.40:1 | 4.12:1 | 2.94:1 | 2.64:1 |
3.08:1 | 3.78:1 | 4.55:1 | 3.13:1 | 2.85:1 |
3.36:1 | 4.13:1 | 4.67:1 | 3.33:1 | 3.08:1 |
3.70:1 | 4.50:1 | 5.41:1 | 3.57:1 | 3.36:1 |
4.11:1 | 5.14:1 | 6.18:1 | 3.85:1 | |
4.63:1 | 5.67:1 | 7.21:1 | 4.17:1 | |
5.29:1 | 6.17:1 | |||
6.17:1 |
Jõuülekande kombinatsioonid
D8 250 hj | D8 280 hj | D8 320 hj | D8 350 hj | G9 320 hj | |
Käigukastid | |||||
---|---|---|---|---|---|
AT2412 | ● | ● | ● | ● | |
ZTO1006 | ● | ● | |||
ZTO1109 | ● | ● | ● | ||
AL306 | ● | ● | ● | ● | ● |
Üheastmelised teljed | |||||
RSS1344C | ● | ● | ● | ● | ● |
RSS1344E | ● | ● | ● | ● | |
RTS2370A | ● | ● | ● | ||
Rummureduktoriga teljed | |||||
RSH1370F | ● | ● | ● | ● | ● |
RTH2180D | ● | ● | |||
Pealisehitise seadmete käitamiseks on saadaval lai valik käitusvõllide variante (sidurist sõltuvad ja sõltumatud).
Mootoriga ühendatud
PTER-DIN: Käitusvõll mootori tagaosal hüdropumba otsekäitamiseks.
PTER1400: Käitusvõll mootori tagaosal koos hüdropumba kinnitusäärikuga.
PTER100: Käitusvõll mootori tagaosal koos hüdropumba kinnitusäärikuga.
Käigukastiga ühendatud
PTR-HF/FH/ZF: äärikühendus, väike või suur pöörlemissagedus.
PTR-HP/PH/ZF: pumba kinnituse ühendus, väike või suur pöörlemissagedus.
PTRD-D1D: kaheastmeline pumba kinnituse ühenduse ja äärikühendusega.
Leidke tehnilised andmed kabiini mõõtmete, kabiini kõrguste maapinnast ja kabiini omaduste kohta.
Päevakabiin
Mugav ja ergonoomiline päevakabiin. Kabiini kõrgus põrandast laeni 1605 millimeetrit, pikkus 1600 millimeetrit, laius 2300 millimeetrit
Lühike magamiskohaga kabiin
Lühike magamiskohaga kabiin pakub lisaruumi, kuhu saab paigutada üheinimesevoodi või mida saab kasutada täiendavate panipaikadega kontorina. Sisekõrgus 1605 mm, pikkus 2000 mm, laius 2300 mm.
Magamiskohaga kabiin
Magamiskohaga kabiin ühekohalise voodiga. Sisekõrgus 1605 mm, pikkus 2200 mm, laius 2300 mm.
Madala sissepääsuga kabiin
Madala sissepääsuga kabiinil on madalal paiknev astmelaud ja kabiinis on ruumi ühele kuni kolmele turvavööga kinnitatud kõrvalistujale. Sisekõrgus 1605 mm, pikkus 2200 mm, laius 2300 mm. Pakkumises sisalduv kõrvalistuja uks kokkulükatav.
Kabiini vedrustus
Mehaaniline vedrustus nii ees kui taga: keerdvedrud ja amortisaatorid. Pneumaatiline vedrustus ees ja taga: õhkpadjad.
Juhiiste
Kolm erinevat mugavustaset: Comfort, Standard ja Economy. Kõigi kolme varustuses on seljatugi, pikkuse, kõrguse ja kaldenurga reguleerimise võimalus ning sisseehitatud peatoed.
Kõrvalistujaiste
Kolm erinevat mugavustaset: Standard, Economy ja Basic.
Kabiini värvid
Saadaval 300 fikseeritud variandis. Peale selle saab kliendi kohanduste käigus tellida lisavärvitoone.
Rool
Sõltuvalt veoki konfiguratsioonist on rooli diameeter 460 või 500 mm ja seda saab pneumaatiliselt reguleerida soovitud asendisse.
Kliimaseade
Kabiini soojendussüsteem on saadaval kahes variandis: käsitsi juhitav soojendi või käsitsi juhitav soojendi ja konditsioneer. Lisavarustusse kuulub ka 2 kW seisusoojendi.
Katuseluuk
Kabiini saab varustada 50 mm avaneva katuseluugiga. Valida saab klaasist või terasest katuseluugi. Katuseluuki saab reguleerida nii käsitsi kui ka elektriliselt.
Istmepolster
Mugav tekstiil.
Seinapolster
Mugav tekstiil.
Kabiini soojendus
Kabiini soojendussüsteem on saadaval kahes variandis: käsitsi juhitav soojendi või käsitsi juhitav soojendi ja konditsioneer. Valikvarustusse kuulub ka 2 kW seisusoojendi.
Panipaigad kabiinis
Selles kabiinis on palju praktilisi ja kergesti ligipääsetavaid panipaiku dokumentide ja isiklike esemete hoidmiseks. Esiklaasi kohal on kaks panipaika ja neli DIN-lahtrit. Lisavarustuses on ka mitmeid erinevaid panipaiku ja sahtleid ning kirjutusplokk ja riidenagid.
Signaalpasunad
Täiendavaid signaalpasunaid on kaht tüüpi: kaks katusele paigaldatud pneumaatiliselt rakendatavat signaalpasun ja üks elektriliselt rakendatav signaalpasun esiluugi taga.
Voodi
Voodit pakutakse ühes või kahes tükis ning selle laius on kas 580 millimeetrit või 780 millimeetrit. Voodil on täiendav turvapiire.
Madala sissepääsuga kabiin
Volvo FE madala sissepääsuga kabiini on kerge pääseda tänu 90 kraadi avanevale uksele. See on saadaval kahes versioonis – tasase põranda või mootoritunneliga. Tagatud on suurepärane nähtavus ning loomulikult Volvole omane kõrge ohutustase.
Leidke tehnilised andmed raami kõrguste, maksimaalse esitelje koormuse, tagavedrustuse, sadula ühenduskõrguste, vedukite, raami omaduste ja pidurite kohta.
Madal | u 880 mm |
Keskmine | u 950 mm |
Kõrge | u 1050 mm |
| Õhkvedrustus | Lehtvedrustus |
---|---|---|
Madal | 7.1/7.5/8 | 9 |
Keskmine | 7.1/7.5/8 | 9 |
Kõrge | 7.1/7.5/8 | 9 |
Tüüp | Teljed | Vedrustus | Telje/kandevankri koormus | Reduktor | Veotelje ees/taga paiknevad tõstetavad abiteljed |
Üksiktelg | |||||
---|---|---|---|---|---|
RAD-L90 | 4x2 | Paraboolne / S-vedruga paraboolne | 13 t | Üheastmeline/rummu- |
|
RAD-KR | 4x2 | Õhkvedrustus | 13 t | Üheastmeline/rummu- |
|
Tandemvanker | |||||
RADT-KR | 6x2 | Õhkvedrustus | 19/20 t | Üheastmeline/rummu- | Fikseeritud/pööratav abitelg veotelje taga |
RAPD-BR | 6x4 | Õhkvedrustus | 23 t | Üheastmeline/rummu- | |
Saadaval on veokonksud haagiste ühendamiseks.
Kütusepaagid
Saadaval on plastist, terasest ja alumiiniumist kütusepaagid. Kütusekogus võib jääda vahemikku 160 kuni 630 liitrit. D-kujulised paagid on saadaval kahes kõrguses – 560 mm ja 710 mm.
AdBlue paagid
Plastist, maht on 32 liitrit. AdBlue-pump on integreeritud AdBlue paagimoodulisse.
Elektrooniliselt juhitaval pidurisüsteemil (EBS) on palju suurepäraseid omadusi ja see pakub oluliselt paremat reageerimist, pidurdusvõimet ja pidurdustunnetust. Uuendage oma pidurisüsteemi, lisades paketi EBS Medium või mõne paljudest lisavarustuse valikutest. EBS on kõigi tehniliste andmete korral põhivarustuses.
EBS Medium
Pakett EBS Medium lisab paketile EBS Standard järgmised funktsioonid:
Mägistardi abisüsteem
Pidurid vabastatakse tõusul seistes alles siis, kui veojõud suudab sõiduki liikuma panna.
ESC (Elektrooniline stabiilsusprogramm)
Pidurite stabiilsussüsteem rakendab pidureid igale rattale eraldi ja tagab seega kogu autorongi stabiilsuse, välistades veoki ja haagise külglibisemise, ümberpaiskumise ja haagise pendeldamise. ESC vastab sõidukite elektroonilise stabiilsuskontrolli kohta kehtivate õigusaktide nõuetele ja on saadaval 2- ning 3-teljeliste veokite jaoks.
Hüdrauliline kestuspidur
Hüdrauliline kestuspidur käigukasti AL306 jaoks. Käigukastile on paigaldatud kompaktne integreeritud hüdrauliline kestuspidur ja aeglustamisel on selle pidurdusmoment 1490 Nm.
Esiteljed
Esiteljekoormus on vahemikus 7,1–9 tonni.
Abiteljed veotelje taga
Tõstetavad abiteljed veotelje taga Mitu versiooni – fikseeritud (üksik- või paarisratastega) või pööratav. Teljekoormus: 6,7, 7,1, 7,5 või 10,5 tonni.
Aukude rida raamil pealisehitise paigaldajale
Ülemine aukuderida on ette nähtud pealisehitise paigaldamiseks. Kõik ülemise rea kronsteinid on nihke ja 8 mm vahedetailiga. Ülemises avade reas ei ole neete kasutatud.
Ettevalmistus kraana paigaldamiseks
Kraana tugiplaadid peavad olema tehases paigaldatud.
Kraana paigaldusvalmidus
Kraana tugiplaadid peavad olema tehases paigaldatud. Akukast on nihutatud tahapoole ja fikseerimisplaadid on paigaldatud raami mõlemale poolele kabiini taga. Lisatud on ka elektriline valmiduskomplekt – ELCRANE.
Sadulhaakeseadmed
Valikusse on lisatud L-profiiliga ISO normidele vastavad erinevate kõrgustega sadulhaakeseadmed, võimaldades märkimisväärset valikuvabadust. Äärikkinnitusega sadul ei vaja vaheplaati ning seega väheneb veoki mass. Sadul ulatub umbes 150 mm võrra raamist kõrgemale. Automaatmäärimine ja haagiseühenduse märgutuli on mõne variandi jaoks saadaval valikvarustusena.
Laadige Volvo FE PDF-vormingus tehniliste andmetega teabelehed alla järgmistelt aadressidelt.