Veokid

Volvo FH Aero tehnilised andmed

Kõik, mida teil on vaja üksikasjalikult teada Volvo FH Aero kohta.

Jõuülekanne

Vaadake tehnilisi andmeid: mootorid, käigukastid, tagateljed (sh ülekandearvud), jõuülekannete kombinatsioonid ja käitusvõllid.

Raskevedude elektriveok – võimsus/pöördemoment

 

G13 – võimsus/pöördemoment

Netovõimsus EL 582/2011 kohaselt.

D13 – võimsus/pöördemoment

Netovõimsus EL 582/2011 kohaselt.

D13 I-save – võimsus/pöördemoment

Netovõimsus EL 582/2011 kohaselt.

Elektriline​

Volvo FH Aero Electric

Jõudlus

Pidev võimsus kuni 330-490 kW (450-666 hj)

Sõiduulatus​

Kuni 300 km (4×2 sadulveoki haagis)

Laadimisaeg (täislaadimine)

9,5 tundi vahelduvvooluga (43 kW) 2,5 tundi alalisvooluga (250 kW)

Aku mahtuvus

360–540 kWh, 4–6 akut

  

Gaasimootoriga​

G13

Heitenorm

Euro 6

Silindrite arv​

6

Töömaht

12,8 dm³

Kolvikäik

158 mm

Silindri läbimõõt

131 mm

Surveaste

17:01

Säästlik pöörlemissagedus

900–1400 p/min

Heitgaasipiduri võimsus

200 kW

Mootoripiduri võimsus*

380 kW (2300 p/min)

Õlifiltrid

2 täisvoolufiltrit

Õlimaht vahetamisel, k.a filtrid

35 l

Jahutusvedeliku üldkogus

38 l

  
 

G13 420 hj (309 kW)

 

  
 

Max võimsus pööretel 1600–1700 p/min

420 hj

  
 

Max pöördemoment pööretel 905–1400 p/min

2100 Nm

  
 

G13 460 hj (338 kW)

 

  
 

Max võimsus pööretel 1600–1700 p/min

460 hj

  
 

Max pöördemoment pööretel 950–1400 p/min

2300 Nm

  
 

G13 500 hj (368 kW)

   
 

Max võimsus pööretel 1600–1700 p/min

500 hj

  
 

Max pöördemoment pööretel 980–1404 p/min

2550 Nm

  
     

Diisel

D13

D13 I-Save 

Heitenorm

Euro 6

Euro 6

 

Silindrite arv​

6

6

 

Töömaht

12,8 dm³

12,8 dm³

 

Kolvikäik

158 mm

158 mm

 

Silindri läbimõõt

131 mm

131 mm

 

Surveaste

18.0:1

18.0:1

 

Säästlik pöörlemissagedus

900–1400 p/min

900–1300 p/min

 

Heitgaasipiduri võimsus

175 kW (2300 p/min)

150 kW

 

Mootoripiduri võimsus*

340 kW (2300 p/min)

435 kW (2300 p/min)

 

Õlifiltrid

2 täisvoolufiltrit

2 täisvoolufiltrit

 

Õlimaht vahetamisel, k.a filtrid

35 l

35 l

 

Jahutusvedeliku üldkogus

24 l

26 l

 
    

Nõuded kütusele

Väävlivaba kütus (EN 590, max 10 ppm väävlit) biodiislikütus, 2. põlvkond (EN 15940, sünteetiline diisel)

Õlivahetusvälp

kuni 150 000 km või kord aastas kvaliteediklassi VDS4 korral.

 

 

D13 420 hj (309 kW)

 

  
 

Max võimsus pööretel 1404–1700 p/min

420 hj

  
 

Max pöördemoment pööretel 905–1400 p/min

2100 Nm

  
 

D13 I-Save 420 hj (309 kW)*

 

  
 

Max võimsus pööretel 1230–1600 p/min

420 hj

  
 

Max pöördemoment pööretel 900–1230 p/min

2400 Nm

  
 

D13 460 hj (338 kW)

   
 

Max võimsus pööretel 1404–1700 p/min

460 hj

  
 

Max pöördemoment pööretel 945–1400 p/min

2300 Nm

  
 

D13 I-Save 460 hj (338 kW)*

   
 

Max võimsus pööretel 1240–1600 p/min

460 hj

  
 

Max pöördemoment pööretel 900–1240 p/min

2600 Nm

  
 

D13 I-Save 480 hj (353 kW)*

   
 

Max võimsus pööretel 1250–1600 p/min

480 hj

  
 

Max pöördemoment pööretel 900–1250 p/min

2700 Nm

  
 

D13 500 hj (368 kW)

   
 

Max võimsus pööretel 1404–1700 p/min

500 hj

  
 

Max pöördemoment pööretel 980–1400 p/min

2500 Nm

  
 

D13 I-Save 500 hj (368 kW)

   
 

Max võimsus pööretel 1250–1600 p/min

500 hj

  
 

Max pöördemoment pööretel 900–1250 p/min

2800 Nm

  
 

D13 540 hj (397 kW)

   
 

Max võimsus pööretel 1458–1700 p/min

540 hj

  
 

Max pöördemoment pööretel 1000–1400 p/min

2600 Nm

  
     

*saadaval B100 biodiisliga

Mootoriga ühendatud käitusvõll

 

Pöördemoment

Ülekandearv 

EPTT350

350 Nm*

1.26:1

 

EPTT650

650 Nm*

1.26:1

 

EPTT1000

1000 Nm*

1.26:1

 
    

* Pöördemoment sõitmise ja seismise ajal.

I-Shift

12-käiguline poolkäikude ja käigugruppidega käigukast, automatiseeritud käiguvahetusega. I-Shifti käigukasti saab varustada kompaktse kestuspiduri, käitusvõlli, roolivõimendi avariipumba ja õlijahutiga. Samuti on võimalik tellida roomekäikudega, eriti aeglaste roomekäikudega ja mitmekäigulise tagasikäiguga I-Shift.

Tüüp

Kõrgeim käik

Mootori pöördemoment (Nm)

Autorongi max täismass (t)

AT2412

Otseülekandega

2400

44

AT2612

Otseülekandega

2600

100

ATO2612

Kiirkäiguga

2600

100

AT2812

Otseülekandega

2800

70

ATO3112

Kiirkäiguga

3150

100

    

Topeltsiduriga I-Shift

Tüüp

Kõrgeim käik

Mootori pöördemoment (Nm)

Autorongi max täismass (t)

SPO2812

Kiirkäiguga

2800

80

    

Tüüp

Telg

Ülekanne

Max pöördemoment (Nm)

Telje/tandemtelje max koormus (t)

Autorongi max täismass (t)

Üheastmelise reduktoriga

RSS1244B

Üksiktelg

Hüpoidülekanne

2800

12

44

RSS1344C/E

Üksiktelg

Hüpoidülekanne

2600

13

44

RSS1344E

Üksiktelg

Hüpoidülekanne

2800

13

44

RSS1352A

Üksiktelg

Hüpoidülekanne

2800

13

52

RSS1370A/B

Üksiktelg

Hüpoidülekanne

3800

13

70

RTS2370A

Tandemtelik

Hüpoidülekanne

3800

23

70

RTS2310A

Tandemtelik

Hüpoidülekanne

3800

23

100

Rummureduktor

RSH1370F

Üksiktelg

Koonilised kaldhammasrattad

3800

13

70

RT2610B/F

Tandemtelik

Koonilised kaldhammasrattad

3800

26

100

RTH3210F

Tandemtelik

Koonilised kaldhammasrattad

3800

32

100

RTH3212F

Tandemtelik

Koonilised kaldhammasrattad

3800

32

100

RTH3312

Tandemtelik

Koonilised kaldhammasrattad

3800

33

100

RTH3815

Tandemtelik

Koonilised kaldhammasrattad

3800

38

100

      

Tagatelje ülekandearvud

Üksikteljed

RSS1244B

RSS1344C

RSS1344E

RSS1352A

RSS1370A/B

RSH1370F

2.06:1

2.31:1*

2.06:1

2.06:1

2.06:1

3.46:1

2.17:1

2.47:1*

2.17:1

2:17.1

2.17:1

3.61:1

2.31:1

2.47:1*

2.31:1

2.31:1

2.31:1

3.76:1

2.47:1

2.85:1*

2.47:1

2.47:1

2.47:1

4.12:1

2.64:1

3.08:1*

2.64:1

2.64:1

2.64:1

4.55:1

2.85:1

3.36:1*

2.85:1

2.85:1

2.85:1

5.41:1

3.08:1

3.70:1

3.08:1

3.08:1

3.08:1

 
3.36:1

4.11:1

3.36:1

3.36:1

3.40:1**

 
 

4.63:1

  

3.67:1**

 
 

5.29:1

  

4.11:1**

 
 

6.17:1

    
      

* RSS1344E jaoks

** RSS1370B jaoks

Tandemteljed

RST2370A/B

RTS2310A

RTH2610B

RTH2610F

RTH2610B7F

RTH3210F

RTH3212F

RTH3312

RTH3815

2.43:1

2.06:1

3.33:1

3.33:1

3.33:1

3.33:1

3.33:13.61:14.14:1

2.57:1

2.17:1

3.46:1

3.46:1

3.46:1

3.46:1

3.46:1

3.76:1

4.58:1

2.83:1

2.31:1

3.61:1

3.61:1

3.61:1

3.61:1

3.61:1

4.12:1

5.43:1

3.09:1

2.47:1

3.76:1

3.76:1

3.76:1

3.76:1

3.76:1

4.55:1

7.22:1

3.40:1

2.64:1

3.93:1

3.97:1

3.97:1

3.97:1

3.93:1

5.41:1

 

3.78:1

2.85:1

4.12:1

4.12:1

4.12:1

4.12:1

4.12:1

6.18:1

 

4.13:1

3.08:1

4.55:1

4.55:1

4.55:1

4.55:1

4.55:1

7.21:1

 

4.50:1

3.36:1

5.41:1

5.41:1

5.41:1

5.41:1

5.41:1

  

5.14:1

3.70:1

 

6.18:1

 

6.18:1

6.18:1

  

5.67:1

4.11:1

   

7.21:1

7.21:1

  

6.17:1

4.63:1

       
         

 

D13 420 hj

D13 460 hj

D13 500 hj

D13 540 hj

I-Shift

AT2412

 

 

AT2612

ATO2612

Topeltsiduriga I-Shift

SP2812

 

Üheastmelised teljed

RSS1244B

RSS1344C/E

RSS1344E

RSS1352A

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

Rummureduktoriga teljed

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

     

 

D13 I-Save 420 hj

D13 I-Save 460 hj

D13 I-Save 500 hj

I-Shift

AT2412

 

 

AT2612

 

ATO2612

 

AT2812

  

ATO3112

  

Topeltsiduriga I-Shift

SP2812

 

Üheastmelised teljed

RSS1244B

 

RSS1344C/E

 

RSS1344E

 

RSS1352A

 

RSS1370A/B

 

RTS2370A

 

RTS2310A

 

Rummureduktoriga teljed

RSH1370F

 

RTH2610F

 

RTH3210

 

RTH3312

 

RTH3815

 

    

 

G13 420 hj

G13 460 hj

G13 500 hj

I-Shift

AT2412

 

AT2612

ATO2612

Üheastmelised teljed

RSS1244B

RSS1344C/E

RSS1344E

 

RSS1352A

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

Rummureduktoriga teljed

RSH1370F

RTH2610F

    

Pealisehitise seadmete käitamiseks on saadaval lai valik käitusvõlli variante (sidurist sõltuvad ja sõltumatud).

Sidurist sõltumatud käitusvõllid

PTER-DIN: Käitusvõll mootori tagaosal hüdropumba otsekäitamiseks.

PTER1400: Käitusvõll mootori tagaosal koos hüdropumba kinnitusäärikuga.

PTER-100: Käitusvõll mootori tagaosal koos hüdropumba kinnitusäärikuga.

Sidurist sõltuvad käitusvõllid

PTR-F: Üheastmeline, äärikühendus, väike või suur pöörlemissagedus.

PTR-FL/FH: Üheastmeline, äärikühendus, väike või suur pöörlemissagedus.

PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: DIN-ühendus, väike/keskmine/suur pöörlemissagedus, hüdropumba vahetuks paigaldamiseks.

PTRD-F: Äärikühendus, suur pöörlemissagedus, kardaanvõlli vahetuks paigaldamiseks.

PTRD-D: suur pöörlemissagedus, kaheastmeline. Ees ja taga DIN-ühendused hüdropumpade otseühendamiseks.

PTRD-D1: suur pöörlemissagedus, kaheastmeline. Taga äärik- ja ees DIN-ühendus.

PTRD-D2: Suur pöörlemissagedus, kaks ajamit taga ja üks ajam ees. Kaks äärikühendust taga, üks DIN-ühendus ees.

Välimus ja sisemus

Leidke tehnilised andmed kabiini mõõtmete, kabiini kõrguste maapinnast ja omaduste kohta.

Neli erinevat välisviimistluse versiooni, mis vastavad erinevatele vajadustele.

Volvo FH Aero with the basic exterior trim 

Basic

Thunder gray iluvõre ja ukselingid. Kroomitud esituled. Lightning gray päikesesirm, peeglikatted ja kaitseraud.

Volvo FH Aero with the enhanced exterior trim  

Enhanced

kabiinivärvi iluvõre ja kroomitud esituled. Lightning gray päikesesirm, peeglikatted, uksekäepidemed ja kaitseraud.

Volvo FH Aero with highest level exterior trim  

Kõrgeim tase

Kabiini värvi iluvõre, peeglikatted, päikesesirm, ukselingid, kaitseraud ja spoiler. Kroomitud esituled.

Volvo FH Aero with basic with sturdy front exterior trim 

Basic vastupidava esiosaga

Thunder gray iluvõre ja ukselingid. Mustad esituled. Lightning gray päikesesirm ja peeglikatted. Halliks värvitud terasest kaitseraud.

Volvo FH Aero on saadaval kuue erineva siseviimistlustasemega, mis vastavad erinevatele vajadustele.

Volvo FH Aero with vinyl and textile trim robust, interior trim level 

Vinüül- ja tekstiilviimistlus Robust

Siseviimistluse erinevate osadega sobiva moodsa värvilahendusega vastupidavad vinüülist ja tekstiilist materjalid.

Volvo FH Aero with textile trim dynamic, interior trim level 

Tekstiilviimistlus Dynamic

Siseviimistluse erinevate osadega sobiva moodsa värvilahendusega tekstiilist interjöör sobivates hallides toonides.

Volvo FH Aero with plush trim progressive, interior trim level 

Plüüsvimistlus Progressive

See pehme plüüssisustus pakub kainet värvilahendust ja sobib siseviimistluse erinevate osadega.

Volvo FH Aero with leather trim robust, interior trim level 

Nahkviimistlus Robust

Kaine värvilahendusega interjöör ja kahevärvilised täisnahast istmed, mis sobivad salongi erinevate osadega.

Volvo FH Aero with leather trim dynamic, interior trim level 

Nahkviimistlus Dynamic

Erinevate siseviimistluse osadega kokkusobivate hallide ja kahevärviliste täisnahast istmetega interjöör.

Volvo FH Aero with leather trim progressive, interior trim level 

Nahkviimistlus Progressive

Erinevate siseviimistluse osadega kokkusobivate Skylark (beežide) ja kahevärviliste täisnahast istmetega interjöör.

Volvo FH Aero globetrotter XXL cab with measurements, viewed from the side 

Globetrotter XXL: mugavus ja ruum

Globetrotter XXL võimaldab ka kuni kahele inimesele ohutut ja mugavat ööbimist, kuid tänu pikemale kabiinile on magamine laiemas ja pikemas alumises voodis veelgi mugavam.

Volvo FH Aero globetrotter XL cab with measurements, viewed from the side  

Globetrotter XL: rohkete panipaikadega

Globetrotter XL (CAB-XHSL) võimaldab samuti ohutut ja mugavat ööbimist kuni kahele inimesele, kuid tänu lisakõrgusele isegi suurema panipaikade mahuga. Kabiini sisekõrgus on 220 cm, (mootoriruumi kattest laeni 211 cm).

Volvo FH Aero globetrotter cab with measurements, viewed from the side  

Kabiin Globetrotter: kahele inimesele

Globetrotteri kabiin (CAB-HSLP) võimaldab mugavalt ööbida kuni kahel inimesel. Peale selle jätab vertikaalne struktuur palju lisaruumi panipaikadeks. Kabiini sisekõrgus on 205 cm, (mootoriruumi kattest laeni 196 cm).

Volvo FH Aero sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Magamiskohaga kabiin

Magamiskohaga kabiin (CAB-SLP) mugava ööbimisvõimalusega kuni kahele inimesele. Kabiini sisekõrgus on 171 cm, (mootoriruumi kattest laeni 162 cm).

Volvo FH Aero low sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Madal magamiskohaga kabiin

Madal magamiskohaga kabiin (CAB-LSLP) madaldatud laega ja kabiinivedrustusega pakub täiendavat koormaruumi kabiini kohal. Kabiini sisekõrgus on 147 cm, (mootoriruumi kattest laeni 138 cm).

Veduk

 

 

 

Kõrgus A (mm)

Kõrgus B (mm)

Kõrgus C (mm)

Kõrgus D (mm)

Teljekonfiguratsioon

Raami kõrgus

Vedrustus

Rehvid

CAB-SLP

CAB-HSLP

CAB-XHSL

CAB-LSLP

4x2

Kõrge

Leht/õhk

315/80-R22.5

3430

3800

39503225

4x2

Kõrge

Leht/õhk

315/80-R22.5

3440

3800

39503225

4x2

Keskmine

Leht/õhk

315/70-R22.5

3350

3720

3870

3145

4x2

Madal

Õhk/õhk

315/60-R22.5

3230

3600

3750

3025

4x2

Madal

Õhk/õhk

315/60-R22.5

3250

3620

3770

3045

4x2

Eriti madal

Õhk/õhk

295/60-R22.5

3210

3580

3730

3005

6x2

Keskmine

Leht/õhk

315/70-R22.5

3350

3720

3870

3145

        

 

Madelveok

 

 

 

Kõrgus A (mm)

Kõrgus B (mm)

Kõrgus C (mm)

Kõrgus D (mm)

Teljekonfiguratsioon

Raami kõrgus

Vedrustus

Rehvid

CAB-SLP

CAB-HSLP

CAB-XHSL

CAB-LSLP

6×2

Kõrge

Õhk/õhk

315/80-R22.5

3410

3780

3930

3205

6×2

Keskmine

Õhk/õhk

315/70-R22.5

3330

3700

3850

3125

6×2

Madal

Õhk/õhk

315/60-R22.5

3230

3600

3750

3025

6×2

Kõrge

Leht/leht

315/80-R22.5

3460

3830

3980

3255

6×4

Kõrge

Leht/leht

315/80-R22.5

3450

3820

3970

3245

8×4

Kõrge

Leht/leht

315/80-R22.5

3480

3850

4000

3275

10×4

Kõrge

Leht/leht

315/80-R22.5

3480

3850

4000

3275

        

*Ligikaudsed kõrgused

Kabiini neljapunktivedrustus

Valige amortisaatoritega keerdvedrud, eesmised keerdvedrud ja tagumine õhkvedrustus või täisõhkvedrustus.

 

Õhuvõtt

Paiknevad vasakul poolel ning on saadaval kõrge või madala variandina, olenevalt rakendusest. Saadaval on ka eesmine õhuvõtuava.

 

Värvused

Tehke oma valik ja vaadake komponenti. Valida saab u 650 värvitooni vahel.

 

Polster

Saadaval erinevates stiilides. Vinüül, tekstiil ja plüüs. Mõned istmekatted (v.a vinüül ja tekstiil) on võimalik valida koos ventileerimisfunktsiooniga.

 

Juhiiste

Valige kolme erineva mugavustaseme vahel: Progressive (plüüs või nahk), Dynamic (tekstiil) ja Robust (vinüül). Lisaruumi annab paindlikkus – istme ette-taha nihutamise ulatus on 240 mm, vertikaalsuunas 100 mm. Juhiistmel on põhivarustuses peatugi, muudetava kaldega ja mahapööratav seljatugi, istme ette-taha nihutamise ja vertikaalsuunas seadmise võimalus, reguleeritav nimmetugi ja istmepadja kalde seadmise võimalus.

 

Kõrvalistujaiste

Valige kolme erineva mugavustaseme vahel: Progressive (plüüs või nahk), Dynamic (tekstiil) ja Robust (vinüül). Kõikidel mudelitel on kõrvalistme peatugi põhivarustuses. Saadaval on ka liikuv kõrvalistujaiste.

 

Voodid

Loodud mugavaks ööbimiseks. Voodite suurused: 74×200 cm (keskosa laius 81,5 cm) või 74×200 cm, mida saab laiendada 88×200 cm-ni (keskosa laius 95,5 cm). Kabiini Globetrotter XXL voodi pikkus on 213 cm. Laius peatsis, keskosas ja jalutsis on vastavalt 99/106,5/91 cm. Varustage kabiin poroloonmadratsiga või väga mugava isoleeritud vedrudega 16 cm paksuse madratsiga. Kolm kõvadusvarianti: pehme, poolkõva ja kõva. Samuti pakume kaht kattemadratsit, mis suurendavad mugavust ja lihtsustavad voodi korrastamist. Saadaval ka: reguleeritava seljatoega kallutatav mudel Recline ja ülemine voodi Comfort (mõõtmed 60×190 cm või 70×190 cm).

Panipaigad kabiinis

Kabiinis on eesmine riiul nelja DIN-standardile vastava süvendiga ja kaks suurt rulooustega hoiukohta juhi ja kõrvalistuja poolel. Tagumine sein on varustatud kerge ülemise tagumise riiuliga, mis on suurepäraselt valgustatud. Voodi all on kaks väljatõmmatavat sahtlit kogumahuga 130 liitrit. Lisaks on seal kaks väiksemat panipaika madratsi all voodi jalutsis (10 liitrit) ja peatsis (15 liitrit) ja plastpudeli hoiukoht voodi jalutsis.

 

Välimised panipaigad

Kabiini mõlemal poolel on suured panipaigad, mida saab avada nii väljast kui ka seest. Kabiini all on mõlemal pool 30 l täiendavad kütteta panipaigad.

 

Katuseaken/katuseluuk

Iga kabiin on varustatud fikseeritud katuseakna või valikvarustusse kuuluva katuseluugiga, mida saab avada kuni 50 millimeetrit. Seda kasutatakse ka avariiväljapääsuna. Katuseluuki saab seada käsitsi või elektriliselt.

 

Rool

Rooli läbimõõt on 450 või 500 mm sõltuvalt veoki tehnilistest andmetest. Rooli kõrgust saab muuta kuni 90 mm ja kallet 28º. Kallutatava rooli (valikvarustus) vertikaalasendit saab seada vahemikus –5° kuni +15°. See suurendab juhi mugavust. Rooli integreeritud juhtnupud võimaldavad ohutult ja mugavalt kasutada kiirushoidiku, helisignaali, telefoni, infoekraani ja külgekraani funktsioone.

 

kliimaseade

Kolm alternatiivset kliimaseadet võimaldavad temperatuuri reguleerida. Tavaline ventilaatori ja jahutusvedelikuradiaatoriga soojendusseade. Käsitsijuhitav kliimaseade (MCC). Automaatse temperatuuriseadmisega kliimaseade (ECC/ECC2). See süsteem on saadaval ka päikesekiirguse, udu ja õhukvaliteedi anduritega. Kliimaseadet saab täiendada ka kabiini ja mootori seisusoojendiga ning kabiini seisujahutiga I-ParkCool.

 

I-ParkCool 

Kliimaseadmega kabiini nautimiseks ei pea mootor töötama. I-ParkCool reguleerib seisva sõiduki kabiini temperatuuri. See töötab koos kabiini seisusoojendiga mugava sisekliima loomiseks – kasulik näiteks öödel, mil temperatuur langeb järsult ja ootamatult. Süsteem kontrollib aku laetuse taset, et tagada veoki käivitumine. Ja see arvutab, kui palju võimsust on tarvis kabiini soojendamiseks või jahutamiseks. Kui akud ei ole täielikult laetud, määrab süsteem, kui palju on võimalik kasutada. Veelgi enam, see on vaikne. Süsteem tekitab umbes 20 dB vähem müra kui konkureerivad süsteemid turul, vähendades mürasaastet ja aidates puhata. Kliimaseade on täielikult integreeritud veoki tavalisse tuulutussüsteemi ning soe või külm õhk jaotub vastavalt vajadusele ühtlaselt läbi tavaliste tuulutusavade. See ei mõjuta kabiini aerodünaamikat ega seisukõrgust kabiinis. Erandiks on kabiinisoojendi (PH-CAB).

Raam

Vaadake tehnilisi andmeid raamide kõrguste, esitelje max koormuse, tagavedrustuse, vedukite, raami omaduste ja pidurite kohta.

Eriti madal (veduk)

u 810 mm

Madal

u 850 mm

Keskmine

u 900 mm

Kõrge

u 1000 mm

Eriti kõrge

u 1200 mm

  

 

Õhkvedrustus

Lehtvedrustus

Eriti madal

8

-

Madal

8

-

Keskmine

10/20*

9

Kõrge

10/20*

10/20*

Eriti kõrge

-

10/20*

   

*Kahe esiteljega

Tüüp

Teljed

Vedrustus

Telje/kandevankri koormus

Reduktor

Veotelje ees/taga paiknevad tõstetavad abiteljed

Üksiktelg

RAD-L90

4x2

Parabool-/mitmiklehtvedrustus

13 t

Üheastmeline/rummu-

 

RAD-GR

4x2

Õhkvedrustus

11,5/13 t

Üheastmeline/rummu-

 

RAD-G2

4x2

Õhkvedrustus ehitusveokite jaoks

13 t

Rummu-

 
      

Tandemvanker

RADT-GR

6x2

Õhkvedrustus

19/20,5/22,5/23 t

Üheastmeline/rummu-

Fikseeritud/pööratav/pöörduv abitelg veotelje taga

RAPD-GR

6x2

Õhkvedrustus

16/19/22 t

Üheastmeline/rummu-

Fikseeritud/pööratav abitelg veotelje ees

RAPD-G4

6x2

Õhkvedrustus

16 t

Üksik

Abitelg veotelje ees (fikseeritud)

RADD-G2

6×4/8×4

Õhkvedrustus ehitusveokite jaoks

21/23/26 t

Üheastmeline/rummu-

 

RADD-BR

6×4/8×4

Parabool

20/21 t

Üheastmeline/rummu-

 

RADD-TR1

6×4/8×4

Paraboolsed/tavalised lehtvedrud

23/26 t

Üheastmeline/rummu-

 

RADD-TR2

6×4/8×4

Tavalised lehtvedrud

26/32 t

Rummu-

 

RADD-TR3

8x4

Tavalised lehtvedrud

38 t

Rummu-

 

RADD-GR

6×4/8×4

Õhkvedrustus

21/23/26 t

Üheastmeline/rummu-

 

RAPDT-GR

8×2

Õhkvedrustus

27/30/30,5/31,5/32 t

Üheastmeline/rummu-

Pööratav abitelg veotelje ees + fikseeritud/pööratav abitelg veotelje taga

RADDT-GR

8×4/10×4

Õhkvedrustus

27/33/36 t

Üheastmeline/rummu-

Pööratav abitelg veotelje taga

RAPDD-GR

8×4

Õhkvedrustus

27/30,5/32/35 t

Üheastmeline/rummu-

Pööratav abitelg veotelje ees

RADDT-G2

8×4/10×4

Õhkvedrustus ehitusveokite jaoks

27/33/36 t

Üheastmeline/rummu-

Pööratav abitelg veotelje taga

      

Raami tasapinnas, raami tasapinnast allpool, raami all ja kesktelghaagisele mõeldud madal ettenihutusega. Tõmbetalad on kinnitatavad pikisuunas 25 mm sammuga.

Kütusepaagid

Alumiinium- või teraspaagid mahuga 150–900 liitrit. 4×2 sadulveduki maksimaalne kütusekogus on 1510 liitrit. Gaasimahutid suurusega 155 kg (375 l), 205 kg (495 l) ja 225 kg (545 l).

AdBlue-paagid

Maht 32–112 l. AdBlue pump on integreeritud AdBlue paagimoodulisse. Plastist.

Pidurid
Elektrooniliselt juhitaval pidurisüsteemil (EBS) on palju suurepäraseid omadusi ja see pakub oluliselt paremat reageerimist, pidurdusvõimet ja pidurdustunnetust. EBS on nüüd saadaval nii ketaspidurite kui ka Z-cam trummelpidurite jaoks (valitud teljekonfiguratsioonide ja raamikõrguste korral). Uuendage oma pidurisüsteemi, lisades paketi EBS Medium või mõne paljudest lisavarustuse valikutest. EBS on kõigi tehniliste andmete korral põhivarustuses.
 

EBS medium

Pakett EBS Medium lisab paketile EBS Standard järgmised funktsioonid:

 

EBS-i seisundi juhtimine 

EBS-i seisundi jälgimine veoki elektroonilise juhtsüsteemi TEA2+ ja programmi Volvo Tech Tool abil.

 

Automaatpidur

Pidurdage oma veok täielikult seisma, võtke jalg piduripedaalilt ja automaatpiduri funktsioon tagab vajaliku pidurirõhu ning hoiab veokit paigal, kuni vajutate gaasi.

 

Hõõrdkatete kulumuse hindamine

Hõõrdkatete kulumuse hindamine Piduri hõõrdkatete hoiatus – arvutatakse, kui suurt läbisõitu piduriklotside hõõrdkatted veel võimaldavad (ainult ketaspidurite korral).

 

Seisupiduri automaatne vabastamine

Seisupidur vabastatakse siis, kui juht vajutab gaasipedaali ja käik on sisse lülitatud (ainult I-Shifti käigukasti korral).

Lisafunktsioonid:

Peale tarkvarapakettide on saadaval veel järgmised valikud:

 

Autorongi sirgestuspidur

Võimaldab veokijuhil haagise pulseerivat pidurdamist. Pidur rakendub seejärel automaatselt ja haagise külglibisemise oht on minimaalne.

 

ESC (Elektrooniline stabiilsusprogramm)

Pidurite stabiilsussüsteem rakendab pidureid igale rattale eraldi ja tagab seega kogu autorongi stabiilsuse, välistades veoki ja haagise külglibisemise, ümberpaiskumise ja haagise pendeldamise. ESC vastab sõidukite elektroonilise stabiilsuskontrolli kohta kehtivate õigusaktide nõuetele ja on saadaval 2-, 3-, 4- ja 5-teljeliste veokite jaoks.

 

Avariipidurdustuli

Kui avariipidurdamine toimub kiirusel üle 50 km/h, vilguvad pidurituled sagedusega neli korda sekundis. 

 

Hüdrauliline kestuspidur

Käigukastile paigaldatud kompaktne kestuspidur maksimaalse pidurdusvõimsusega 440 kW.

Volvo dünaamiline roolisüsteem

Aktiivne roolisüsteem pöördemomendi korrigeerimisega. Rakendab väikesel kiirusel suuremat roolimisjõudu, vähendab roolini kanduvaid tõukeid ja hoiab rooli erineva haardeteguriga teepindadel pidurdamise korral otseasendis. Rool naaseb automaatselt neutraalasendisse nii edasisuunas sõitmisel kui ka tagurdamisel. Volvo dünaamiline roolisüsteem on nüüd saadaval kõikide teljekonfiguratsioonide jaoks, ka kahe esiteljega veokite jaoks. See on saadaval ka koos sõltumatu esivedrustusega.

Abiteljed
veotelje ees On nii sadulvedukitele kui madelveokitele saadaval fikseerituna või pööratavana. Teljekoormus: 4,5, 7,5 või 9 tonni.
 

Abiteljed veotelje taga

Mitu versiooni – fikseeritud (üksik- või paarisratastega), pöörduv ja pööratav. Teljekoormus: 7,5, 9,5 või 10 tonni.

Tandemtelje tõstuk

Võimaldab kõige tagumise tandemtelje välja lülitada ja üles tõsta, vähendades kütusekulu ja pöörderaadiust. Armatuurlaual paiknevale nupule vajutades saab juht ilma koormata veoki telje üles tõsta. Kui veokil on koorem, laskub telg automaatselt alla ja rakendub. Tandemtelje tõstmise funktsioon on saadaval konfiguratsioonidele 6×4 ja 8×4 (tandemteljega), millel on ketaspidurid.

Teabelehed

Andmed – kõik, mida vajate. Laadige Volvo FH Aero PDF-vormingus andmelehed alla järgmistelt aadressidelt.

Kuvatud funktsioonid ei pruugi olla standardsed ega saadaval kõikide lisavarustuse tasemete ja jõuülekande valikute puhul.

Tekkis küsimus?

Teie asukohajärgne Volvo Trucksi müügiesindaja vastab teie küsimustele. Astuge läbi, helistage või kutsuge nad enda juurde.