Kõik, mida teil on vaja üksikasjalikult teada Volvo FH kohta.
Vaadake tehnilisi andmeid: mootorid, käigukastid, tagateljed (sh ülekandearvud), jõuülekannete kombinatsioonid ja käitusvõllid.
Netovõimsus EL 582/2011 kohaselt.
Netovõimsus EL 582/2011 kohaselt.
Netovõimsus EL 582/2011 kohaselt.
Elektriline | Volvo FH |
---|---|
Jõudlus | Pidev võimsus kuni 330-490 kW (450-666 hj) |
Sõiduulatus | Kuni 300 km (4×2 sadulveoki haagis) |
Laadimisaeg (täislaadimine) | 9,5 tundi vahelduvvooluga (43 kW) 2,5 tundi alalisvooluga (250 kW) |
Aku mahtuvus | 360–540 kWh, 4–6 akut |
Gaasimootoriga | G13 | ||
---|---|---|---|
Heitenorm | Euro 6 | ||
Silindrite arv | 6 | ||
Töömaht | 12,8 dm³ | ||
Kolvikäik | 158 mm | ||
Silindri läbimõõt | 131 mm | ||
Surveaste | 17.0:1 | ||
Säästlik pöörlemissagedus | 900–1400 p/min | ||
Heitgaasipiduri võimsus | 200 kW | ||
Mootoripiduri võimsus* | 380 kW (2300 p/min) | ||
Õlifiltrid | 2 täisvoolufiltrit | ||
Õlimaht vahetamisel, k.a filtrid | 35 l | ||
Jahutusvedeliku üldkogus | 38 l | ||
*valikvarustus
G13 420 hj (309 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Max võimsus pööretel 1600–1700 p/min | 420 hj | |||
Max pöördemoment pööretel 905–1400 p/min | 2100 Nm | |||
G13 460 hj (338 kW) |
| |||
Max võimsus pööretel 1600–1700 p/min | 460 hj | |||
Max pöördemoment pööretel 950–1400 p/min | 2300 Nm | |||
G13 500 hj (368 kW) | ||||
Max võimsus pööretel 1600–1700 p/min | 500 hj | |||
Max pöördemoment pööretel 980–1404 p/min | 2550 Nm | |||
Diisel | D13 | D13 I-Save | |
---|---|---|---|
Heitenorm | Euro 6 | Euro 6 | |
Silindrite arv | 6 | 6 | |
Töömaht | 12,8 dm³ | 12,8 dm³ | |
Kolvikäik | 158 mm | 158 mm | |
Silindri läbimõõt | 131 mm | 131 mm | |
Surveaste | 18.0:1 | 18.0:1 | |
Säästlik pöörlemissagedus | 900–1400 p/min | 900–1300 p/min | |
Heitgaasipiduri võimsus | 175 kW (2300 p/min) | 150 kW | |
Mootoripiduri võimsus* | 340 kW (2300 p/min) | 435 kW (2300 p/min) | |
Õlifiltrid | 2 täisvoolufiltrit | 2 täisvoolufiltrit | |
Õlimaht vahetamisel, k.a filtrid | 35 l | 35 l | |
Jahutusvedeliku üldkogus | 24 l | 26 l | |
*valikvarustus
Väävlivaba kütus (EN 590, max 10 ppm väävlit) biodiislikütus, 2. põlvkond (EN 15940, sünteetiline diisel)
kuni 150 000 km või kord aastas kvaliteediklassi VDS4 korral.
D13 420 hj (309 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Max võimsus pööretel 1404–1700 p/min | 420 hj | |||
Max pöördemoment pööretel 905–1400 p/min | 2100 Nm | |||
D13 I-Save 420 hj (309 kW)* |
| |||
Max võimsus pööretel 1230–1600 p/min | 420 hj | |||
Max pöördemoment pööretel 900–1230 p/min | 2400 Nm | |||
D13 460 hj (338 kW) | ||||
Max võimsus pööretel 1404–1700 p/min | 460 hj | |||
Max pöördemoment pööretel 945–1400 p/min | 2300 Nm |
D13 I-Save 460 hj (338 kW)* |
| |||
---|---|---|---|---|
Max võimsus pööretel 1240–1600 p/min | 460 hj | |||
Max pöördemoment pööretel 900–1240 p/min | 2600 Nm | |||
D13 I-Save 480 hj (353 kW)* |
| |||
Max võimsus pööretel 1250–1600 p/min | 480 hj | |||
Max pöördemoment pööretel 900–1250 p/min | 2700 Nm | |||
D13 500 hj (368 kW) | ||||
Max võimsus pööretel 1404–1700 p/min | 500 hj | |||
Max pöördemoment pööretel 980–1400 p/min | 2500 Nm |
D13 I-Save 500 hj (368 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Max võimsus pööretel 1250–1600 p/min | 500 hj | |||
Max pöördemoment pööretel 900–1250 p/min | 2800 Nm | |||
D13 540 hj (397 kW) |
| |||
Max võimsus pööretel 1458–1700 p/min | 540 hj | |||
Max pöördemoment pööretel 1000–1400 p/min | 2600 Nm | |||
*saadaval B100 biodiisliga
| Pöördemoment | Ülekandearv | |
---|---|---|---|
EPTT350 | 350 Nm* | 1.26:1 | |
EPTT650 | 650 Nm* | 1.26:1 | |
EPTT1000 | 1000 Nm* | 1.26:1 | |
* Pöördemoment sõitmise ja seismise ajal.
12-käiguline poolkäikude ja käigugruppidega käigukast, automatiseeritud käiguvahetusega. I-Shifti käigukasti saab varustada kompaktse kestuspiduri, käitusvõlli, roolivõimendi avariipumba ja õlijahutiga. Samuti on võimalik tellida roomekäikudega, eriti aeglaste roomekäikudega ja mitmekäigulise tagasikäiguga I-Shift.
Tüüp | Kõrgeim käik | Mootori pöördemoment (Nm) | Autorongi max täismass (t) |
---|---|---|---|
AT2412 | Otseülekandega | 2400 | 44 |
AT2612 | Otseülekandega | 2600 | 100 |
ATO2612 | Kiirkäiguga | 2600 | 100 |
AT2812 | Otseülekandega | 2800 | 70 |
ATO3112 | Kiirkäiguga | 3150 | 100 |
Tüüp | Kõrgeim käik | Mootori pöördemoment (Nm) | Autorongi max täismass (t) |
---|---|---|---|
SPO2812 | Kiirkäiguga | 2800 | 80 |
Tüüp | Telg | Ülekanne | Max pöördemoment (Nm) | Telje/tandemtelje max koormus (t) | Autorongi max täismass (t) |
Üheastmelise reduktoriga | |||||
---|---|---|---|---|---|
RSS1244B | Üksiktelg | Hüpoidülekanne | 2800 | 12 | 44 |
RSS1344C/E | Üksiktelg | Hüpoidülekanne | 2600 | 13 | 44 |
RSS1344E | Üksiktelg | Hüpoidülekanne | 2800 | 13 | 52 |
RSS1352A | Üksiktelg | Hüpoidülekanne | 2800 | 13 | 70 |
RSS1370A/B | Üksiktelg | Hüpoidülekanne | 3800 | 13 | 70 |
RTS2370A | Tandemtelik | Hüpoidülekanne | 3800 | 23 | 70 |
RTS2310A | Tandemtelik | Hüpoidülekanne | 3800 | 23 | 100 |
Rummureduktor | |||||
RSH1370F | Üksiktelg | Koonilised kaldhammasrattad | 3800 | 13 | 70 |
RT2610B/F | Tandemtelik | Koonilised kaldhammasrattad | 3800 | 26 | 100 |
RTH3210F | Tandemtelik | Koonilised kaldhammasrattad | 3800 | 32 | 100 |
RTH3212F | Tandemtelik | Koonilised kaldhammasrattad | 3800 | 32 | 100 |
RTH3312 | Tandemtelik | Koonilised kaldhammasrattad | 3800 | 33 | 100 |
RTH3815 | Tandemtelik | Koonilised kaldhammasrattad | 3800 | 38 | 100 |
RSS1244B | RSS1344C | RSS1344E | RSS1352A | RSS1370A/B | RSH1370F |
---|---|---|---|---|---|
2.06:1 | 2.31:1* | 2.06:1 | 2.06:1 | 2.06:1 | 3.46:1 |
2.17:1 | 2.47:1* | 2.17:1 | 2:17.1 | 2.17:1 | 3.61:1 |
2.31:1 | 2.47:1* | 2.31:1 | 2.31:1 | 2.31:1 | 3.76:1 |
2.47:1 | 2.85:1* | 2.47:1 | 2.47:1 | 2.47:1 | 4.12:1 |
2.64:1 | 3.08:1* | 2.64:1 | 2.64:1 | 2.64:1 | 4.55:1 |
2.85:1 | 3.36:1* | 2.85:1 | 2.85:1 | 2.85:1 | 5.41:1 |
3.08:1 | 3.70:1 | 3.08:1 | 3.08:1 | 3.08:1 | |
3.36:1 | 4.11:1 | 3.36:1 | 3.36:1 | 3.40:1** | |
4.63:1 | 3.67:1** | ||||
5.29:1 | 4.11:1** | ||||
6.17:1 | |||||
* RSS1344D/E jaoks
** RSS1370B jaoks
RST2370A/B | RTS2310A | RTH2610B | RTH2610F | RTH2610B7F | RTH3210F | RTH3212F | RTH3312 | RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.43:1 | 2.06:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.61:1 | 4.14:1 |
2.57:1 | 2.17:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.76:1 | 4.58:1 |
2.83:1 | 2.31:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 4.12:1 | 5.43:1 |
3.09:1 | 2.47:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 4.55:1 | 7.22:1 |
3.40:1 | 2.64:1 | 3.93:1 | 3.97:1 | 3.97:1 | 3.97:1 | 3.93:1 | 5.41:1 | |
3.78:1 | 2.85:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 6.18:1 | |
4.13:1 | 3.08:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 7.21:1 | |
4.50:1 | 3.36:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | 5.41:1 | ||
5.14:1 | 3.70:1 | 6.18:1 | 6.18:1 | 6.18:1 | ||||
5.67:1 | 4.11:1 | 7.21:1 | 7.21:1 | |||||
6.17:1 | 4.63:1 | |||||||
| D13 420 hj | D13 460 hj | D13 500 hj | D13 540 hj |
I-Shift | ||||
---|---|---|---|---|
AT2412 | • | • |
|
|
AT2612 | • | • | • | • |
ATO2612 | • | • | • | • |
Topeltsiduriga I-Shift | ||||
SP2812 |
| • | • | • |
Üheastmelised teljed | ||||
RSS1244B | • | • | • | • |
RSS1344C/E | • | • | • | • |
RSS1344E | • | • | • | • |
RSS1352A | • | • | • | • |
RSS1370A/B | • | • | • | • |
RTS2370A | • | • | • | • |
RTS2310A | • | • | • | • |
Rummureduktoriga teljed | ||||
RSH1370F | • | • | • | • |
RTH2610F | • | • | • | • |
RTH3210 | • | • | • | • |
RTH3312 | • | • | • | • |
RTH3815 | • | • | • | • |
| D13 I-Save 420 hj | D13 I-Save 460 hj | D13 I-Save 500 hj |
I-Shift | |||
---|---|---|---|
AT2412 | • |
|
|
AT2612 | • | • |
|
ATO2612 | • | • | |
AT2812 | • | ||
ATO3112 | • | ||
Topeltsiduriga I-Shift | |||
SP2812 |
| • | • |
Üheastmelised teljed | |||
RSS1244B | • | • | |
RSS1344C/E | • | • | |
RSS1344E | • | • | |
RSS1352A | • | • | |
RSS1370A/B | • | • | |
RTS2370A | • | • | |
RTS2310A | • | • | |
Rummureduktoriga teljed | |||
RSH1370F | • | • | |
RTH2610F | • | • | |
RTH3210 | • | • | |
RTH3312 | • | • | |
RTH3815 | • | • | |
| G13 420 hj | G13 460 hj | G13 500 hj |
I-Shift | |||
---|---|---|---|
AT2412 | • | • |
|
AT2612 | • | • | • |
ATO2612 | • | • | • |
Üheastmelised teljed | |||
RSS1244B | • | • | • |
RSS1344C/E | • | • | • |
RSS1344E | • | • | |
RSS1352A | • | • | • |
RSS1370A/B | • | • | • |
RTS2370A | • | • | • |
RTS2310A | • | • | • |
Rummureduktoriga teljed | |||
RSH1370F | • | • | • |
RTH2610F | • | • | • |
Pealisehitise seadmete käitamiseks on saadaval lai valik käitusvõlli variante (sidurist sõltuvad ja sõltumatud).
PTER-DIN: Käitusvõll mootori tagaosal hüdropumba otsekäitamiseks.
PTER1400: Käitusvõll mootori tagaosal koos hüdropumba kinnitusäärikuga.
PTER-100: Käitusvõll mootori tagaosal koos hüdropumba kinnitusäärikuga.
PTR-F: Üheastmeline, äärikühendus, väike või suur pöörlemissagedus.
PTR-FL/FH: Üheastmeline, äärikühendus, väike või suur pöörlemissagedus.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: DIN-ühendus, väike/keskmine/suur pöörlemissagedus, hüdropumba vahetuks paigaldamiseks.
PTRD-F: Äärikühendus, suur pöörlemissagedus, kardaanvõlli vahetuks paigaldamiseks.
PTRD-D: suur pöörlemissagedus, kaheastmeline. Ees ja taga DIN-ühendused hüdropumpade otseühendamiseks.
PTRD-D1: suur pöörlemissagedus, kaheastmeline. Taga äärik- ja ees DIN-ühendus.
PTRD-D2: Suur pöörlemissagedus, kaks ajamit taga ja üks ajam ees. Kaks äärikühendust taga, üks DIN-ühendus ees.
Leidke tehnilised andmed kabiini mõõtmete, kabiini kõrguste maapinnast ja omaduste kohta.
Neli erinevat välisviimistluse versiooni, mis vastavad erinevatele vajadustele.
Basic
Thunder gray iluvõre ja ukselingid. Kroomitud esituled. Lightning gray päikesesirm, peeglikatted ja kaitseraud.
Enhanced
kabiinivärvi iluvõre ja kroomitud esituled. Lightning gray päikesesirm, peeglikatted, uksekäepidemed ja kaitseraud.
Kõrgeim tase
Kabiini värvi iluvõre, peeglikatted, päikesesirm, ukselingid, kaitseraud ja spoiler. Kroomitud esituled.
Basic vastupidava esiosaga
Thunder gray iluvõre ja ukselingid. Mustad esituled. Lightning gray päikesesirm ja peeglikatted. Halliks värvitud terasest kaitseraud.
Volvo FH on saadaval kuue erineva siseviimistlustasemega, mis vastavad erinevatele vajadustele.
Vinüül- ja tekstiilviimistlus Robust
Siseviimistluse erinevate osadega sobiva moodsa värvilahendusega vastupidavad vinüülist ja tekstiilist materjalid.
Tekstiilviimistlus Dynamic
Siseviimistluse erinevate osadega sobiva moodsa värvilahendusega tekstiilist interjöör sobivates hallides toonides.
Plüüsvimistlus Progressive
See pehme plüüssisustus pakub kainet värvilahendust ja sobib siseviimistluse erinevate osadega.
Nahkviimistlus Robust
Kaine värvilahendusega interjöör ja kahevärvilised täisnahast istmed, mis sobivad salongi erinevate osadega.
Nahkviimistlus Dynamic
Erinevate siseviimistluse osadega kokkusobivate
hallide ja kahevärviliste täisnahast istmetega interjöör.
Nahkviimistlus Progressive
Erinevate siseviimistluse osadega kokkusobivate Skylark (beežide)
ja kahevärviliste täisnahast istmetega interjöör.
Globetrotter XXL: mugavus ja ruum
Globetrotter XXL võimaldab ka kuni kahele inimesele ohutut ja mugavat ööbimist, kuid tänu pikemale kabiinile on magamine laiemas ja pikemas alumises voodis veelgi mugavam.
Globetrotter XL: rohkete panipaikadega
Globetrotter XL (CAB-XHSL) võimaldab samuti ohutut ja mugavat ööbimist kuni kahele inimesele, kuid tänu lisakõrgusele isegi suurema panipaikade mahuga. Kabiini sisekõrgus on 220 cm, (mootoriruumi kattest laeni 211 cm).
Kabiin Globetrotter: kahele inimesele
Globetrotteri kabiin (CAB-HSLP) võimaldab mugavalt ööbida kuni kahel inimesel. Peale selle jätab vertikaalne struktuur palju lisaruumi panipaikadeks. Kabiini sisekõrgus on 205 cm, (mootoriruumi kattest laeni 196 cm).
Magamiskohaga kabiin
Magamiskohaga kabiin (CAB-SLP) mugava ööbimisvõimalusega kuni kahele inimesele. Kabiini sisekõrgus on 171 cm, (mootoriruumi kattest laeni 162 cm).
Madal magamiskohaga kabiin
Madal magamiskohaga kabiin (CAB-LSLP) madaldatud laega ja kabiinivedrustusega pakub täiendavat koormaruumi kabiini kohal. Kabiini sisekõrgus on 147 cm, (mootoriruumi kattest laeni 138 cm).
Veduk |
|
|
| Kõrgus A (mm) | Kõrgus B (mm) | Kõrgus C (mm) | Kõrgus D (mm) |
Teljekonfiguratsioon | Raami kõrgus | Vedrustus | Rehvid | CAB-SLP | CAB-HSLP | CAB-XHSL | CAB-LSLP |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4x2 | Kõrge | Leht/õhk | 315/80-R22.5 | 3430 | 3800 | 3950 | 3225 |
4x2 | Kõrge | Leht/õhk | 315/80-R22.5 | 3440 | 3810 | 3960 | 3235 |
4x2 | Keskmine | Leht/õhk | 315/80-R22.5 | 3350 | 3720 | 3870 | 3145 |
4x2 | Madal | Õhk/õhk | 315/80-R22.5 | 3230 | 3600 | 3750 | 3025 |
4x2 | Madal | Õhk/õhk | 315/80-R22.5 | 3250 | 3620 | 3770 | 3045 |
6x2 | Keskmine | Leht/õhk | 315/80-R22.5 | 3350 | 3720 | 3870 | 3145 |
Madelveok |
|
|
| Kõrgus A (mm) | Kõrgus B (mm) | Kõrgus C (mm) | Kõrgus D (mm) |
Teljekonfiguratsioon | Raami kõrgus | Vedrustus | Rehvid | CAB-SLP | CAB-HSLP | CAB-XHSL | CAB-LSLP |
---|---|---|---|---|---|---|---|
6×2 | Kõrge | Õhk/õhk | 315/80-R22.5 | 3410 | 3780 | 3930 | 3205 |
6×2 | Keskmine | Õhk/õhk | 315/80-R22.5 | 3330 | 3700 | 3850 | 3125 |
6×2 | Madal | Õhk/õhk | 315/80-R22.5 | 3230 | 3600 | 3750 | 3025 |
6×2 | Kõrge | Leht/leht | 315/80-R22.5 | 3460 | 3830 | 3980 | 3255 |
6×4 | Kõrge | Leht/leht | 315/80-R22.5 | 3450 | 3820 | 3970 | 3245 |
8×4 | Kõrge | Leht/leht | 315/80-R22.5 | 3480 | 3850 | 4000 | 3275 |
10×4 | Kõrge | Leht/leht | 315/80-R22.5 | 3480 | 3850 | 4000 | 3275 |
*Ligikaudsed kõrgused
Kabiini neljapunktivedrustus
Valige amortisaatoritega keerdvedrud, eesmised keerdvedrud ja tagumine õhkvedrustus või täisõhkvedrustus.
Õhuvõtt
Paiknevad vasakul poolel ning on saadaval kõrge või madala variandina, olenevalt rakendusest. Saadaval on ka eesmine õhuvõtuava.
Värvused
Tehke oma valik ja vaadake komponenti. Valida saab u 650 värvitooni vahel.
Polster
Saadaval erinevates stiilides. Vinüül, tekstiil ja plüüs. Mõned istmekatted (v.a vinüül ja tekstiil) on võimalik valida koos ventileerimisfunktsiooniga.
Juhiiste
Valige kolme erineva mugavustaseme vahel: Progressive (plüüs või nahk), Dynamic (tekstiil) ja Robust (vinüül). Lisaruumi annab paindlikkus – istme ette-taha nihutamise ulatus on 240 mm, vertikaalsuunas 100 mm. Juhiistmel on põhivarustuses peatugi, muudetava kaldega ja mahapööratav seljatugi, istme ette-taha nihutamise ja vertikaalsuunas seadmise võimalus, reguleeritav nimmetugi ja istmepadja kalde seadmise võimalus.
Kõrvalistujaiste
Valige kolme erineva mugavustaseme vahel: Progressive (plüüs või nahk), Dynamic (tekstiil) ja Robust (vinüül). Kõikidel mudelitel on kõrvalistme peatugi põhivarustuses. Saadaval on ka liikuv kõrvalistujaiste.
Voodid
Loodud mugavaks ööbimiseks. Voodite suurused: 74×200 cm (keskosa laius 81,5 cm) või 74×200 cm, mida saab laiendada 88×200 cm-ni (keskosa laius 95,5 cm). Kabiini Globetrotter XXL voodi pikkus on 213 cm. Laius peatsis, keskosas ja jalutsis on vastavalt 99/106,5/91 cm. Varustage kabiin poroloonmadratsiga või väga mugava isoleeritud vedrudega 16 cm paksuse madratsiga. Kolm kõvadusvarianti: pehme, poolkõva ja kõva. Samuti pakume kaht kattemadratsit, mis suurendavad mugavust ja lihtsustavad voodi korrastamist. Saadaval ka: reguleeritava seljatoega kallutatav mudel Recline ja ülemine voodi Comfort (mõõtmed 60×190 cm või 70×190 cm).
Panipaigad kabiinis
Kabiinis on eesmine riiul nelja DIN-standardile vastava süvendiga ja kaks suurt rulooustega hoiukohta juhi ja kõrvalistuja poolel. Tagumine sein on varustatud kerge ülemise tagumise riiuliga, mis on suurepäraselt valgustatud. Voodi all on kaks väljatõmmatavat sahtlit kogumahuga 130 liitrit. Lisaks on seal kaks väiksemat panipaika madratsi all voodi jalutsis (10 liitrit) ja peatsis (15 liitrit) ja plastpudeli hoiukoht voodi jalutsis.
Välimised panipaigad
Kabiini mõlemal poolel on suured panipaigad, mida saab avada nii väljast kui ka seest. Kabiini all on mõlemal pool 30 l täiendavad kütteta panipaigad.
Katuseaken/katuseluuk
Iga kabiin on varustatud fikseeritud katuseakna või valikvarustusse kuuluva katuseluugiga, mida saab avada kuni 50 millimeetrit. Seda kasutatakse ka avariiväljapääsuna. Katuseluuki saab seada käsitsi või elektriliselt.
Rool
Rooli läbimõõt on 450 või 500 mm sõltuvalt veoki tehnilistest andmetest. Rooli kõrgust saab muuta kuni 90 mm ja kallet 28º. Kallutatava rooli (valikvarustus) vertikaalasendit saab seada vahemikus –5° kuni +15°. See suurendab juhi mugavust. Rooli integreeritud juhtnupud võimaldavad ohutult ja mugavalt kasutada kiirushoidiku, helisignaali, telefoni, infoekraani ja külgekraani funktsioone.
kliimaseade
Kolm alternatiivset kliimaseadet võimaldavad temperatuuri reguleerida. Tavaline ventilaatori ja jahutusvedelikuradiaatoriga soojendusseade. Käsitsijuhitav kliimaseade (MCC). Automaatse temperatuuriseadmisega kliimaseade (ECC/ECC2). See süsteem on saadaval ka päikesekiirguse, udu ja õhukvaliteedi anduritega. Kliimaseadet saab täiendada ka kabiini ja mootori seisusoojendiga ning kabiini seisujahutiga I-ParkCool.
I-Park Cool
Kliimaseadmega kabiini nautimiseks ei pea mootor töötama. I-ParkCool reguleerib seisva sõiduki kabiini temperatuuri. See töötab koos kabiini seisusoojendiga mugava sisekliima loomiseks – kasulik näiteks öödel, mil temperatuur langeb järsult ja ootamatult. Süsteem kontrollib aku laetuse taset, et tagada veoki käivitumine. Ja see arvutab, kui palju võimsust on tarvis kabiini soojendamiseks või jahutamiseks. Kui akud ei ole täielikult laetud, määrab süsteem, kui palju on võimalik kasutada. Veelgi enam, see on vaikne. Süsteem tekitab umbes 20 dB vähem müra kui konkureerivad süsteemid turul, vähendades mürasaastet ja aidates puhata. Kliimaseade on täielikult integreeritud veoki tavalisse tuulutussüsteemi ning soe või külm õhk jaotub vastavalt vajadusele ühtlaselt läbi tavaliste tuulutusavade. See ei mõjuta kabiini aerodünaamikat ega seisukõrgust kabiinis. Erandiks on kabiinisoojendi (PH-CAB).
Vaadake tehnilisi andmeid raamide kõrguste, esitelje max koormuse, tagavedrustuse, vedukite, raami omaduste ja pidurite kohta.
Eriti madal (veduk) | u 810 mm |
Madal | u 850 mm |
Keskmine | u 900 mm |
Kõrge | u 1000 mm |
Eriti kõrge | u 1200 mm |
| Õhkvedrustus | Lehtvedrustus |
---|---|---|
Eriti madal | 8 | - |
Madal | 8 | - |
Keskmine | 10/20* | 9 |
Kõrge | 10/20* | 10/20* |
Eriti kõrge | - | 10/20* |
|
*Kahe esiteljega
Tüüp | Teljed | Vedrustus | Telje/kandevankri koormus | Reduktor | Veotelje ees/taga paiknevad tõstetavad abiteljed |
Üksiktelg | |||||
---|---|---|---|---|---|
RAD-L90 | 4x2 | Parabool-/mitmiklehtvedrustus | 13 t | Üheastmeline/rummu- |
|
RAD-GR | 4x2 | Õhkvedrustus | 11,5/13 t | Üheastmeline/rummu- |
|
RAD-G2 | 4x2 | Õhkvedrustus ehitusveokite jaoks | 13 t | Rummu- | |
RAD-G4 | 4x2 | Õhkvedrustus | 12 t | Üksik | |
Tandemvanker | |||||
RADT-GR | 6x2 | Õhkvedrustus | 19/20,5/22,5/23 t | Üheastmeline/rummu- | Fikseeritud/pööratav/pöörduv abitelg veotelje taga |
RAPD-GR | 6x2 | Õhkvedrustus | 16/19/22 t | Üheastmeline/rummu- | Fikseeritud/pööratav abitelg veotelje ees |
RAPD-G4 | 6x2 | Õhkvedrustus | 16 t | Üksik | Abitelg veotelje ees (fikseeritud) |
RADD-G2 | 6×4/8×4 | Õhkvedrustus ehitusveokite jaoks | 21/23/26 t | Üheastmeline/rummu- | |
RADD-BR | 6×4/8×4 | Parabool | 20/21 t | Üheastmeline/rummu- | |
RADD-TR1 | 6×4/8×4 | Paraboolsed/tavalised lehtvedrud | 23/26 t | Üheastmeline/rummu- | |
RADD-TR2 | 6×4/8×4 | Tavalised lehtvedrud | 26/32 t | Rummu- | |
RADD-TR3 | 6×4/8×4 | Tavalised lehtvedrud | 38 t | Rummu- | |
RADD-GR | 6×4/8×4 | Õhkvedrustus | 21/23/26 t | Üheastmeline/rummu- | |
RAPDT-GR | 8×2 | Õhkvedrustus | 27/30/30,5/31,5/32 t | Üheastmeline/rummu- | Pööratav abitelg veotelje ees + fikseeritud/pööratav abitelg veotelje taga |
RADDT-GR | 8×4/10×4 | Õhkvedrustus | 27/33/36 t | Üheastmeline/rummu- | Pööratav abitelg veotelje taga |
RAPDD-GR | 8×4 | Õhkvedrustus | 27/30,5/32/35 t | Üheastmeline/rummu- | Pööratav abitelg veotelje ees |
RADDT-G2 | 8×4/10×4 | Õhkvedrustus ehitusveokite jaoks | 27/33/36 t | Üheastmeline/rummu- | Pööratav abitelg veotelje taga |
Raami tasapinnas, raami tasapinnast allpool, raami all ja kesktelghaagisele mõeldud madal ettenihutusega. Tõmbetalad on kinnitatavad pikisuunas 25 mm sammuga.
Kütusepaagid
Alumiinium- või teraspaagid mahuga 150–900 liitrit. 4×2 sadulveduki
maksimaalne kütusekogus on 1510 liitrit. Gaasimahutid suurusega 155 kg (375 l),
205 kg (495 l) ja 225 kg (545 l).
AdBlue-paagid
Maht 32–112 l. AdBlue pump on integreeritud AdBlue paagimoodulisse. Plastist.
Pidurid
Elektrooniliselt juhitaval pidurisüsteemil (EBS) on palju suurepäraseid omadusi ja see pakub oluliselt paremat reageerimist, pidurdusvõimet ja pidurdustunnetust. EBS on nüüd saadaval nii ketaspidurite kui ka Z-cam trummelpidurite jaoks (valitud teljekonfiguratsioonide ja raamikõrguste korral). Uuendage oma pidurisüsteemi, lisades paketi EBS Medium või mõne paljudest lisavarustuse valikutest. EBS on kõigi tehniliste andmete korral põhivarustuses.
EBS-i seisundi juhtimine
EBS-i seisundi jälgimine veoki elektroonilise juhtsüsteemi TEA2+ ja programmi Volvo Tech Tool abil.
Automaatpidur
Pidurdage oma veok täielikult seisma, võtke jalg piduripedaalilt ja automaatpiduri funktsioon tagab vajaliku pidurirõhu ning hoiab veokit paigal, kuni vajutate gaasi.
Hõõrdkatete kulumuse hindamine
Hõõrdkatete kulumuse hindamine Piduri hõõrdkatete hoiatus – arvutatakse, kui suurt läbisõitu piduriklotside hõõrdkatted veel võimaldavad (ainult ketaspidurite korral).
Seisupiduri automaatne vabastamine
Seisupidur vabastatakse siis, kui juht vajutab gaasipedaali ja käik on sisse lülitatud (ainult I-Shifti käigukasti korral).
Aktiivne roolisüsteem pöördemomendi korrigeerimisega. Rakendab väikesel kiirusel suuremat roolimisjõudu, vähendab roolini kanduvaid tõukeid ja hoiab rooli erineva haardeteguriga teepindadel pidurdamise korral otseasendis. Rool naaseb automaatselt neutraalasendisse nii edasisuunas sõitmisel kui ka tagurdamisel. Volvo dünaamiline roolisüsteem on nüüd saadaval kõikide teljekonfiguratsioonide jaoks, ka kahe esiteljega veokite jaoks. See on saadaval ka koos sõltumatu
esivedrustusega.
Abiteljed
Saadaval fikseerituna ja pööratavana nii sadulvedukite kui ka madelveokite jaoks.
Teljekoormus: 4,5, 7,5 või 9 tonni.
Abiteljed veotelje taga
Mitu versiooni – fikseeritud (üksik- või paarisratastega), pöörduv ja pööratav. Teljekoormus: 7,5, 9,5 või 10 tonni.
Tandemtelje tõstuk
Võimaldab kõige tagumise tandemtelje välja lülitada ja üles tõsta, vähendades kütusekulu ja pöörderaadiust. Armatuurlaual paiknevale nupule vajutades saab juht ilma koormata veoki telje üles tõsta. Kui veokil on koorem, laskub telg automaatselt alla ja rakendub. Tandemtelje tõstmise funktsioon on saadaval konfiguratsioonidele 6×4 ja 8×4 (tandemteljega), millel on ketaspidurid.
Telje konfiguratsioonid, elektriline
Veduk: 4x2, 6x2, 6x4
Madelveok: 4x2, 6x2, 6x4, 8x2, 8x4
Kõik sillad on õhkvedrustusega
Andmed – kõik, mida vajate. Laadige Volvo FH PDF-vormingus andmelehed alla järgmistelt aadressidelt.
Kuvatud funktsioonid ei pruugi olla standardsed ega saadaval kõikide lisavarustuse tasemete ja jõuülekande valikute puhul.