Teljekonfiguratsioon | Raami kõrgus | Veoki täismass | Rattad | Mootor | Esiteljekoormus | Tagateljekoormus |
---|---|---|---|---|---|---|
4x2 | Madal | 10 t | 17,5 " | D5K | 4.0 t | 7.6 t |
4x2 | Madal | 10 t | 17,5 " | D5K | 4.0 t | 8.0 t |
4x2 | Madal | 12 t | 17,5 " | D5K | 4.5 t | 8.5 t |
4x2 | Keskmine | 12 t | 17,5 " | D5K | 4,5/5,0 t | 8.5 t |
4x2 | Keskmine | 12 t | 19,5 " | D8K | 4,5/5,0 t | 8.5 t |
4x2 | Keskmine | 14 t | 19,5 " | D8K | 5,0/5,8 t | 9.5 t |
4x2 | Keskmine | 14 t | 19,5 " | D5K | 5,0/5,8 t | 9.5 t |
4x2 | Keskmine | 16 t | 19,5 " | D5K | 5,0/5,8 t | 9.5 t |
4x2 | Keskmine | 16 t | 19,5 " | D8K | 5.8 t | 10.9 t |
4x2 | Kõrge | 12 t | 22,5 " | D8K | 5,0 t | 9.2 t |
4x2 | Kõrge | 14 t | 22,5 " | D8K | 5.6 t | 9,5/10,6 t |
4x2 | Kõrge | 16 t | 22,5 " | D8K | 6.3 t | 10.9 t |
4x2 | Eriti kõrge | 18 t | 22,5 " | D8K | 7.1 t | 11.5 t |
4x4 | Ülikõrge | 12 t | 22,5 " | D8K | 5.6 t | 7.4 t |
4x4 | Ülikõrge | 14 t | 22,5 " | D8K | 5.6 t | 9.2 t |
4x4 | Ülikõrge | 16 t | 22,5 " | D8K | 5.6 t | 10.9 t |
Teljevahe (mm) | 10–12 tonni (17,5”) | 12–16 tonni (19,5”) | 12–16 tonni (22,5”) | 18 tonni (22,5”) |
---|---|---|---|---|
3250 | ● | ● | ● | |
3350 | ●* | |||
3500 | ● | ● | ● | ● |
3800 | ● | ● | ● | ● |
4100 | ● | ● | ● | ● |
4400 | ● | ● | ● | ● |
4700 | ● | ● | ● | ● |
5000 | ● | ● | ● | |
5300 | ● | ● | ● | |
5600 | ● | ● | ● | |
5900 | ● | ● | ● | |
6200 | ● | ● | ● | |
6500 | ● | ● | ● | |
6800 | ● |
* Ainult Volvo FL 4×4 jaoks
10-12 tonni (17,5") | 12–16 tonni (19,5”) | 12–16 tonni (22,5”) | 18 tonni (22,5") | |
---|---|---|---|---|
Lehtvedrustus, paraboolne | ● | ● | ● | |
Lehtvedrustus, paraboolne tugevdatud | ● | ● | ||
Õhkvedrustus | ● | ● |
Rehv | kõrgus (mm) | |
---|---|---|
Madal | 245/70R17.5” | 810–830 |
Keskmine | 265/70R19.5” | 860 |
Kõrge | 275/70R22.5” | 950 |
Eriti kõrge | 295/80R22.5” | 960 |
Ülikõrge* | 11R22.5 | 1175 |
* Ainult Volvo FL 4×4 jaoks
Saadaval on terasest, plastist ja alumiiniumist kütusepaagid. Kütusekogus võib jääda vahemikku 80–300 liitrit. Peale selle on saadaval kombinatsioon kahest 215-liitrisest kütusepaagist, mis annab kokku 430-liitrise mahu.
Maht (l) | Paiknemine raamil | Materjal |
---|---|---|
80 | Parem-/vasakpoolne | Plast |
130 | Parem-/vasakpoolne | Plast |
150* | Parempoolne | Alumiinium |
160** | Vasakpoolne | Teras/alumiinium |
210 | Parem-/vasakpoolne | Teras/alumiinium |
215 | Parem-/vasakpoolne | Plast |
300 | Parempoolne | Teras |
430 (2×215) | Parempoolne | Plast |
* Ainult 18-tonnise Volvo FL-i jaoks
** Ainult 18-tonnise Volvo FL-i jaoks
AdBlue-paak on valmistatud plastist ja selle maht on 32 liitrit. AdBlue-pump on integreeritud paagimoodulisse. Üks variant on veokitele, mille kütusepaak on paigaldatud paremale (ADTP-R), ja teine veokitele, mille kütusepaak on paigaldatud vasakule (ADTP-L).
Esiteljekoormus jääb vahemikku 4,5 kuni 7,1 tonni. Volvo FL 4×4 vedava esitelje lubatud koormus on 5,6 tonni.
Vedrustuse tüüp | 10-12 tonni (17,5") | 12–16 tonni (19,5”) | 12–16 tonni (22,5”) | 18 tonni (22,5") | |
---|---|---|---|---|---|
Üksiktelg 4×2 | |||||
RAD-L80 | Lehtvedrustus | ● | ● | ● | |
RAD-L80 | Lehtvedrustus, tugevdatud | ● | ● | ● | |
RAD-L80 | Lehtvedrustus, lühike ja jäik | ● | |||
RAD-A2V | Õhkvedrustus | ● | ● | ||
RAD-KR | Õhkvedrustus | ● | |||
Üksiktelg 4×4 | |||||
RAD-L80 | ● |
Veokil Volvo FL on nii esi- kui tagaratastel ventileeritavate ketastega pneumopidurid. Elektrooniliselt juhitava pidurisüsteemi (EBS) mitteblokeeruv ketaspidurisüsteem tagab pidurite kiirema ja ohutuma rakendumise ning väiksema kulumise. Süsteemi kuuluvad ABS, mitteblokeeruvad pidurid, diferentsiaalilukk ja kombineeritud pidurdamine. Kombineeritud pidurdamise korral kasutab süsteem veoki erinevaid pidureid ühtlasemaks pidurdamiseks ning rattapidurite ja rehvide kulumise vähendamiseks. Laiendatud EBS-paketti kuulub funktsioon, mis lihtsustab liikumise alustamist tõusul. Pidurikettad on saadaval eri suurusega, sõltuvalt rakendusest.
ESC (elektrooniline stabiilsusprogramm)
ESC (ESC-BAS1) pakub abi sõidusuuna hoidmisel (pöördekontroll) rasketes sõidutingimustes ja aitab vältida üle katuse rullumist.
Hüdrauliline retarder käigukastide AL306 jaoks
Käigukastile on paigaldatud kompaktne integreeritud hüdrauliline retarder (variandid RET-HYDR ja RET-TPT). Maksimaalne pidurdusvõimsus on 400 kW.
Hüdrotrafo (TC421) maksimaalne ülekandearv on 1,77 : 1.
12-tonnine versioon | 16-tonnine versioon | |
---|---|---|
Raami kõrgus | Madal | Keskmine |
Esiteljekoormus | 4.2 t | 5.8 t |
Tagateljekoormus | 8.0 t | 10.9 t |
Kabiin | Päevakabiin | |
Mootor | D5K210 või D5K240 | D8K250 |
Käigukast | STO8006 või ZTO1006 | ZTO1006 või ZTO1109 |
Tagatelg | RSS0819A | RSS1125A |
Rehvid | TD10R17.5" | TD285-70R19.5" |
Teljevahed | 3150, 3350 või 3600 |