Koostöö eesmärk on rakendada Vera reaalses veotegevuses, et võimaldada ühendatud süsteemi pideva kaubavoo tagamiseks DFDS-i logistikakeskusest kuni APM Terminals sadamaterminalini Göteborgis ning jaotusvedudeks üle kogu maailma.
2018. aastal esitles Volvo Trucks oma esimest elektri jõul töötavat ja isejuhtivat lahendust, mis on mõeldud korduvate veoülesannete jaoks logistikakeskustes, tehastes ja sadamates. Vera sobib lühikeste vahemaade jaoks, et vedada kindlate ümberlaadimiskohtade vahel pidevaid veoteenuseid.
"Nüüd on meil võimalus rakendada Verat ideaalses keskkonnas ja arendada selle potentsiaali edasi muude sarnaste vedude jaoks," ütleb Volvo Trucksi isejuhtivate veokite valdkonna asepresident Mikael Karlsson.
Eesmärk on võtta kasutusele ühendatud süsteem, mis koosneb mitmest Vera veokist, mida jälgitakse juhtimiskeskusest. Selle otstarve on võimaldada sujuvat ja pidevat kaubavoogu, mis vastab suurema tõhususe, paindlikuse ja jätkusuutlikuse nõuetele. Koostöö DFDS-iga on esimene samm Vera rakendamine tegelike veoülesannete jaoks eelnevalt kindlaks määratud avalikel teedel tööstuspiirkonnas.
"Soovime olla ühendatud ja isejuhtivate veonduslahenduste valdkonnas parimate seas. See koostöö aitab meil välja töötada tõhusat, paindlikku, jätkusuutlikku ja pikaajalist lahendust isejuhtivate veokite vastuvõtmiseks. See toob kasu nii meie klientidele, keskkonnale kui ka äritegevusele,” ütleb DFDS-i tegevdirektor Torben Carlsen.
Täieliku töökindluse saavutamiseks arendatakse isejuhtivat veonduslahendust edasi tehnoloogia ja veokorralduse valdkondades. Peale selle võetakse vajalikke ettevaatusmeetmeid ühiskondlike nõuete täitmiseks, et tagada isejuhtivate veonduslahenduste jaoks ohutu teekond.
Kui Volvo Trucks omandab rohkem kogemusi, saab Verat kasutada sarnaste rakenduste jaoks praeguste veonduslahenduste täiendusena.
"Madala mürataseme ja nullheitmega isejuhtivatel veonduslahendustel on oluline osa logistika tulevikus ja see toob kasu nii äritegevusele kui ka ühiskonnale. Meie jaoks on see koostöö oluline algus ja me soovime selle valdkonna arengut suunata. Veral võib olla kiiruspiirang, kuid meid see ei takista. Testimine on juba alanud ja me kavatseme terviklahenduse lähiaastatel kasutusele võtta," lisab Mikael Karlsson.
Faktid: