Volvo paindlik kuldleping hoiab Michael Vermaaki veokid töös

5 minuti lugemine 5 minuti lugemine

Lõuna-Aafrika farmeri Michael Vermaaki jaoks on edu tagamiseks kõige olulisem kasutuskindlus. Tal on oma veokipark, mis koosneb paindliku kuldlepinguga Volvo FH veokitest. See aitab tal tagada kasumlikkuse ja edumaa konkurentide suhtes.

Veokit ostes jälgin kolme asja: hooldus, kütusekulu ja edasimüügiväärtus. Kuid hooldus on minu jaoks kõige olulisem,” ütleb Michael Vermaak, kui ta kõnnib suurte silode poole, kus tema maisi hoitakse. 

Lõuna-Aafrika farmer Michael Vermaak

Michael oma lemmikvaateplatvormil, kust ta näeb kõiki oma valdusi.

On varahommik ja päike tõuseb mägede taga, mis tähistavad neljanda põlvkonna farmeri 2000 hektari suurust maa piiri. Üksteise järel laaditakse tema seitsmesse veokisse tooteid, mida tarnitakse klientidele üle kogu Ida-Kapimaa. Kui veokid sõidavad farmist välja viivatel looklevatel kruusateedel, paiskuvad õhku suured tolmupilved.

Lõuna-Aafrikas on kuiv hooaeg ja Ida-Kapimaad on tabanud tugev põud. Michaeli-suguse põllumehe jaoks võib see olla laastav, sest tema ettevõte tegutseb ajavahemikes, mille jooksul peab toimuma kastmine, saagi koristamine, pakkimine ja tarnimine. Kuid Michael on Lõuna-Aafrika raskete kliimatingimustega toimetulekuks paigaldanud kaks veeturbiini ja suure veemahuti, milles saab hoida lähedal asuva Kalajõe kanali vett. Nii on tema farm täielikult elektrivõrgust sõltumatu ja isemajandava energiavarustusega. 

Usaldus tuleb välja teenida. Müük on ainult algus. Peate oma kliendi jaoks kogu aeg olemas olema.

Koos Van Rooyen, Volvo müügijuht

Põuaperioodil kastetakse tema maatükke reservuaarist – nii saab ta vältida saagi kvaliteedi langust. Innukas soov muutuda efektiivsemaks viis ta 17 aastat tagasi otsuseni hakata oma tooteid ise laiali vedama.

„Oma veokite omamise suur eelis on see, et suudame kaubad tarnida õigeks ajaks. Klientidele parema teenuse pakkumine tähendab ka seda, et saame oma toodete eest suuremat hinda küsida,” ütleb Michael ja lisab: „Et oleme põllukultuuride kasvatajad, on meie töö väga hooajaline. Suvel koristame lühikese, 6–8-päevase perioodi jooksul kuni 600 tonni nisu päevas. Iga seisak sel perioodil tähendab tohutut rahalist kaotust.”

 

Omanik Michael Vermaak ja Volvo müügijuht Koos Van Rooyen seisavad veoki haagise kõrval ja vestlevad

Michael Vermaak (vasakul) ja Volvo müügijuht Koos Van Rooyen (paremal) on koos töötanud alates 2004. aastast. Aastate jooksul on neist saanud head sõbrad.

Kasutuskindluse tagamine on esmatähtis ning Michael on rahul oma pikaajalise koostööga Volvo Trucksi ja müügijuhi Koos Van Rooyeniga. Nad on koos töötanud alates 2004. aastast, kui Michaelile räägiti Koosist. 

Michael selgitab, et Koos erineb enamikust müügimeestest, kellega ta on kokku puutunud, sest ta on alati abiks – algusest lõpuni. „Iga kord, kui meil tekib mingi mure, lahendab ta selle ära. Saame suurepärast hooldust ja seetõttu oleme tema ja Volvo peale alati kindlad,” räägib Michael.

 

Volvo FH sõidab mööda sprinkleriga kastetavast haljasalast

Koos Van Rooyeni jaoks on eduka koostöö alustaladeks ausus ja alati sammu võrra ettejõudmine. „Usaldus tuleb välja teenida. Müük on ainult algus. Peate oma kliendi jaoks kogu aeg olemas olema, pakkudes iga päev täielikku tuge,” sõnab ta.

Koos selgitab, et Michaeli äritegevuse hooajalisus on Lõuna-Aafrika veoettevõtetele tüüpiline ning seetõttu on Volvo Trucks välja töötanud uue hoolduslepingu nimega
paindlik kuldleping. Uue lepingu korral on korraline hooldus ja lepingutasud kohandatud sõidustiiliga ning tagatud on, et nii hooldus kui ka maksed vastavad iga kliendi rahavoole.

Mais laaditakse suurtest ladustussilodest otse veokitele

Mais laaditakse suurtest ladustussilodest otse veokitele.

„Paindlikul kuldlepingul on minu veondustegevusele suur mõju. Tegevus on muutunud lihtsamaks ja see kergendab tublisti mu vastutuskoormat. Samuti on see meie jaoks rahavoo eelis – vähem sõites maksame vähem. Ja Volvo hoolitseb kõigi veokite planeerimise ja hoolduse eest, et saaksin keskenduda oma äritegevuse arendamisele ja pidada sammu uue tehnoloogiaga,” räägib Michael.

Ehkki ta on juba täitnud oma lapsepõlveunistuse omada 2000 hektarit põllumaad, plaanib ta seda siiski laiendada. Järgmise paari aasta jooksul paigaldab ta veel kaks turbiini, et rajada rohkem piimafarme ja suurendada lüpstavate lehmade arvu 1500-lt 5000-le. Kuid juba 1992. aastal, kui ta võttis üle maatüki, mille ta isa vaid paar kuud enne surma oli ostnud, ja asus 10 hektaril kartuleid kasvatama, arvasid paljud, et ta kukub läbi.

Volvo paindlikul kuldlepingul on minu veondustegevusele suur mõju. Tegevus on muutunud lihtsamaks ja see kergendab tublisti mu vastutuskoormat.

Michael Vermaak, omanik

Šaakal istub rohus

„Nad olid veendunud, et kartuli kasvatamine on halb mõte ja ütlesid mulle, et lähen aastaga pankrotti. Selle asemel osutus see minu õnnehetkeks. Arvan, et mingil määral tahtsin end tõestada ja näidata, et nemad eksivad. Võib-olla teen seda veel praegugi,” ütleb ta.

Ta lisab: „Ma armastan farmipidamist. Ütlen alati, et mul ei ole töö, vaid hobi, nii et ma ei tunne kunagi vajadust puhkuse ajal ära sõita. Ja ma olen väga uhke oma lojaalsete töötajate üle. Nad on andnud suure panuse mu tegevuse eduks.” 

Michael on oma farmi tuleviku suhtes optimistlik. Pikas perspektiivis loodab ta, et Lõuna-Aafrikas paraneb turvalisus, rassiprobleemid leevenevad ja tema lapsed hakkavad koos temaga farmi pidama. 

Veokipargi haldur Nardus Rademeyer

Veokipargi halduri Nardus Rademeyeri sõnul valmistavad metsloomad Lõuna-Aafrika veokijuhtidele palju muret.

Kuid ta tunnistab ka, et on mitmeid raskusi – eriti just olukord teedel. Mitte ainult teede vilets seisukord, vaid ka hiljutised ähvardused veokijuhtidele. „Viimasel ajal on olukord üha ohtlikumaks muutunud,” ütleb ta.

Michaeli veokipargi haldur Nardus Rademeyer on farmist mõnetunnise autosõidu kaugusel kaupa vedamas. Sõit kulgeb üle konaruste, sest veok liigub enamasti väiksematel, erineva kvaliteediga kruusateedel. Tolm on kõikjal, isegi veoki kabiinis. 

Volvo FH kõrval jookseb väike koer

„Iga kord, kui Volvo hooldab mõnda meie veokit, peavad nad panema uued õhufiltrid,” räägib Nardus ja osutab kuivale maastikule just siis, kui tema silme ette hüppab väike ahv. See on Lõuna-Aafrikas tavaline vaatepilt, vaatamata taradele, mis eraldavad enamiku teid ümbritsevast loodusest. 

Ta selgitab, et nendel teedel sõites tekib iga päev erinevatel põhjustel probleeme ning ta peab väga tähelepanelik olema. Samuti peab ta kütuse säästmiseks kohandama sõiduviisi tee seisukorraga, tagades samal ajal kauba kohaleviimise õigel ajal.

„Olen tänulik, et sõidame Volvo FH veokitega. Neid on mõnus juhtida ning ka hooldus on tasemel. Ma tean, et Volvo töötajad ei vea meid kunagi alt ja kui mul peaks mingi rike tekkima, aitavad nad mind kohe.” 

 

Volvo FH sõidab läbi kuiva Lõuna-Aafrika maastiku

Michael Vermaak Boerdery
Asutatud:
1992.
Omanik: Michael Vermaak.
Töötajate arv: 200 (sealhulgas 7 veokijuhti).
Koorem: mais, kartul, nisu, lutsern, piimatooted.
Veokite arv: 7 (millest kõik on Volvo FH 440 6x4 veokid).
Ajalugu: 1992. aastal väikese kartulikasvatusfarmina asutatud Michael Vermaak Boerdery laienes kõrvalasuvate maatükkide kokkuostmise teel. Praegu on pindala 2000 hektarit ja see on üks suuremaid Ida-Kapimaa farme.
Teenused: põllumajandussaaduste, sealhulgas kartuli, maisi, nisu ja piimatoodete tootmine ja tarnimine klientidele Ida- ja Lääne-Kapimaal.   


Volvo paindlik kuldleping
Volvo paindliku kuldlepingu korral on korraline hooldus ja lepingutasud kohandatud sõidustiiliga ning tagatud on, et nii hooldus kui ka maksed vastavad iga kliendi rahavoole.

Related News

Tutvustame Volvo paindlikku kuldlepingut – see on kasutuspõhine leping veoettevõttele, mis vajab suuremat paindlikkust

Volvo Trucksi uus paindlik kuldleping pakub pikaajalise lepingu turvalisust, kuid paindlikult, nii et hooldus ja kulud oleksid vastavuses kasutamisega. 

...

„See on tohutu erinevus”: Erakordselt suur kütuse ja AdBlue kokkuhoid Soome keerulistel teedel

Soome ettevõte Kuljetusliike Antti Airaksinen hakkas hiljuti toidukaupade vedamisel kasutama Volvo FH koos I-Save lahendusega. Kütusekulu on sellest ajast alates vähenenud 4,5 liitrit 100 kilomeetri kohta, avaldades tohutut mõju ettevõtte ...

Looduse meelevallas

Edela-Norra teed on maailmas ühed keerulisemad. Ja sellistes tingimustes vedada paake, mis on täis 50 tonni loksuvat vett ja eluskalu, on lausa ülikeerukas ülesanne.

...