Veokid

Tahvelarvutit hoidev mees seisab akna juures ja vaatab alla oma veokipargi poole

Veokipargi haldussüsteem

 

Olge konkurentidest ees, kasutades meie kohandatud ühendatud teenuseid. Need aitavad veoki- ja veokipargiandmete abil vähendada teie paberimajandust, parandada teabevoogu ja optimeerida kogu teie tegevust.
 

Võimalusi on lõputult. Saate oma veokiparki ja vedusid lihtsamalt hallata. Säästke kütust. Jälgige oma veokite seisundit. Ja palju muudki. Peale selle saate seda kõike teha oma digiteenuste liidese Volvo Connecti kaudu. See võimaldab tõhusamat ja kasumlikumat igapäevast tegevust ning meelerahu, et keskenduda tegelikult olulisele: oma klientide eest hoolitsemisele.

Miks veokipargi haldussüsteemi teenused

  • Parandage teabevoogu.
  • Maksimeerige kasutuskindlust.
  • Säästke kütust.
  • Maksimeerige kasulik koormus ja läbisõit.
  • Vähendage paberimajandust.
  • Püsige konkurentsis. 

Volvo Connect

Kas sõidate oma veokiga või haldate veokiparki – nüüd saate oma äritegevuse olulised aspektid ühendada täiesti uuel viisil. Ühes kohas, ühe sisselogimisega ja ühes vaates. Volvo Connect on liides teie digiteenuste jaoks. Võtke seda kui oma digikodu, mis tagab teile kasumlikuma veondustegevuse.

Ühendatud teenused

Objektide andmed

Saate kiire ülevaate kogu oma veokipargist ning ühe klõpsuga kontrollida iga objekti seisundit reaalajas. Funktsioonide hulka kuulub kõigi veokite ja haagiste ning nende seisundi aruanne, teave riiklike ülevaatuste kohta (kui see on kättesaadav), rehvirõhu jälgimissüsteem, häired, hoiatused ja teated erinevate sündmuste kohta. Samuti on võimalik lisada sõidumeeriku andmete allalaadimise funktsioon.

Rakendus Volvo Connect

Volvo Connecti jõud teie peopesas. Juurdepääs võimsatele analüüsitöövahenditele, objektide andmetele ning veokijuhi töö- ja puhkeajale, mitme veokipargi haldamine ja kiirsõnumite saatmine – kõik ühest intuitiivsest ja hõlpsasti kasutatavast juhtpaneelist.

Hooldustöökoja ajalugu

Hooldustöökoja ajalugu on kiire ja lihtne viis jälgida tehtud töökojakülastusi. Tehtud töö üksikasjade ja külastuse põhjuste leidmiseks saate otsida kuupäeva, lepingu, müügiesinduse, arve või garantii järgi.

Päevik

Vähendage oma paberimajandust ja muutke töövoog sujuvamaks. Päevik võimaldab juhtidel digitaalselt teatada kõigist veokite, haagiste ja muude objektidega seotud probleemidest, et veokipargi haldur saaks need kohe läbi vaadata ja nendega tegeleda. Aruandeid saab vaadata kiireloomulisuse järgi ning topeltaruandluse vältimiseks näevad juhid, kas probleem on juba registreeritud.

Veokipargi sidesüsteem

Kasutage Volvo Connecti sisseehitatud funktsiooni, mis võimaldab pidada kasutajate (sh juhtide) vahel vestlusi rakenduse Volvo Connect abil. Kiirsõnumitele saate lisada ka asukohateavet, pilte ja faile.

Andmepääsu haldusvahend Data Access

Andmepääsu haldusvahend Data Access võimaldab teil jagada Volvo veokite andmeid muude veokipargi haldussüsteemidega. See pakub teile paindlikkust veokipargi haldussüsteemi tõhusaks kasutamiseks olenemata platvormist.

VÕTKE ÜHENDUST MÜÜGIESINDUSEGA

Alates sobiva varuosa leidmisest kuni veoki remontimise ja hooldamiseni – siinkohal aitab teid Volvo Trucksi esindus. Helistage meile või veelgi parem, külastage meid.