Veokid

Volvo FE
tehnilised andmed

Kõik, mida teil on vaja teada Volvo FE kohta koos suurepäraste üksikasjadega.

Raam

Leidke tehnilised andmed raami kõrguste, maksimaalse esitelje
koormuse, tagavedrustuse, sadula ühenduskõrguste, vedukite, raami omaduste ja pidurite kohta.

Raami kõrgused

Madal

u 880 mm

Keskmine

u 950 mm

Kõrge

u 1050 mm

Maksimaalne esitelje koormus (t)

 ÕhkvedrustusParabool
Madal7.1/7.5/89
Keskmine7.1/7.5/89
Kõrge7.1/7.5/89

Tagavedrustus

Tüüp

Teljed

Vedrustus 

Telje/kandevankri koormus

Reduktor 

Veotelje ees/taga paiknevad tõstetavad abiteljed 

Üksiktelg 

 

 

 

 

 

RAD-L90 

4x2 

Paraboolne / S-vedruga paraboolne

13 t

Üheastmeline/rummu-

 

RAD-KR 

4x2 

Õhkvedrustus 

13 t

Üheastmeline/rummu-

 

Tandemvanker 

 

 

 

 

 

RADT-KR 

6x2 

Õhkvedrustus 

19/20 t

Üheastmeline/rummu-

Fikseeritud/pööratav abitelg veotelje taga

RADD-BR 

6x4 

Parabool 

23 t

Üheastmeline/rummu-

 

Tõmbetalad

Saadaval on veokonksud haagiste ühendamiseks.

Kütusepaagid

KütusepaagidAdBlue-paagid
Saadaval on terasest, plastist ja alumiiniumist kütusepaagid. Kütusekogus võib jääda vahemikku 160 kuni 630 liitrit. D-kujulised paagid on saadaval kahes kõrguses – 560 mm ja 710 mm.Plastist, maht on 32 liitrit. AdBlue-pump on integreeritud AdBlue paagimoodulisse. 

EsiteljedAbiteljed veotelje taga
Esiteljekoormus jääb vahemikku 7,1 kuni 9 tonni.Mitu versiooni – fikseeritud (üksik- või paarisratastega) või pööratav. Teljekoormus: 6,7, 7,1, 7,5 või 10,5 tonni.

Sadulhaakeseadise kõrgused

TeljekonfiguratsioonRaamVedrustusRaami kõrgusSadula kõrgus*RehvMin haakekõrgus**Nominaalne sõidukõrgus**
4×2       
 KeskmineRAD-KR266150315/60R22,5"9921097
 KeskmineRAD-KR266185295/80R22.5"11031208
 KeskmineRAD-KR266185315/70R22.5"10861191
 KeskmineRAD-KR266185315/80R22,5"11141219
 KeskmineRAD-KR266150295/80R22.5"10631168
 KeskmineRAD-KR266150315/70R22.5"10491154

** Ligikaudsed kõrgused.

Pealisehitise paigaldajate ettevalmistused

Pealisehitise jaoks ettenähtud avade rida raamis
Ülemine avade rida on ette nähtud kasutamiseks pealisehitise paigaldamisel. Kõik ülemise rea kronsteinid on nihke ja 8 mm vahedetailiga. Ülemises avade reas ei ole neete kasutatud.
Sadulad
Valikusse on lisatud ISO normidele vastavad erinevate kõrgustega L-profiiliga sadulad, mis võimaldavad märkimisväärset valikuvabadust. Äärikkinnitusega sadul ei vaja vaheplaati ning seega väheneb veoki mass. Sadul ulatub umbes 150 mm võrra raamist kõrgemale. Automaatmäärimine ja haagiseühenduse näidik on saadaval teatud variantide valikvarustusena.
Tõstuki paigaldusvalmidus
Tõstuki tugiplaadid on võimalik tehases raamile paigaldada.
 
Tõstuki paigaldusvalmiduskomplekt
Tõstuki tugiplaadid on võimalik tehases raamile paigaldada. Akukast on nihutatud tahapoole ja fikseerimisplaadid on paigaldatud raami mõlemale poolele kabiini taga. Lisatud on ka elektriline valmiduskomplekt ELCRANE.
 

 

Pidurid

Elektrooniliselt juhitaval pidurisüsteemil (EBS) on palju suurepäraseid
omadusi ja see pakub oluliselt paremat reageerimist, pidurdusvõimet ja pidurdustunnetust.
Uuendage oma pidurisüsteemi, lisades paketi EBS Medium või mõne paljudest
lisavarustuse valikutest. EBS on kõigi tehniliste andmete korral põhivarustuses.

EBS Medium
Pakett EBS Medium lisab paketile EBS Standard järgmised funktsioonid:
Hüdrauliline kestuspidur
Hüdrauliline kestuspidur AL306 käigukastile. Käigukastile on paigaldatud kompaktne integreeritud hüdrauliline kestuspidur ja aeglustamisel on selle pidurdusmoment 1490 Nm.
Mägistardi abisüsteem
Pidurid vabastatakse tõusul seistes alles siis, kui veojõud suudab veoki liikuma panna.
 
ESC (elektrooniline stabiilsusprogramm)
Pidurite stabiilsussüsteem rakendab pidureid igale rattale eraldi ja tagab seega kogu autorongi stabiilsuse, välistades veoki ja haagise külglibisemise, ümberpaiskumise ja haagise pendeldamise. ESC vastab sõidukite elektroonilise stabiilsuskontrolli kohta kehtivate õigusaktide nõuetele ja on saadaval 2- ning 3-teljeliste veokite jaoks.
 

Jõuülekanne

Vaadake tehnilisi andmeid: mootorid, käigukastid, tagateljed (sh ülekandearvud), jõuülekannete kombinatsioonid ja jõu väljavõtud.

Mootorid

 

D8K

G9K320

HeitenormEuro 6Euro 6

Silindrite arv

6

6

Töömaht

7,7 dm3

8,9 dm3

Kolvikäik

135 mm

144,5 mm

Silindri läbimõõt

110 mm

114 mm

Surveaste

17.5:1

12:01

Säästlik pöörlemissagedus

1000–1700 p/min

1200–1700 p/min

Heitgaaspiduri pidurdusvõimsus (2800 p/min)

120 kW (2800 p/min)

-

Kompressioonpiduri pidurdusvõimsus (2800 p/min)

170 kW (2800 p/min)

-

Õlifiltrid

1

2

Õlimaht vahetamisel, k.a filtrid

25,5 l

27,6 l

Jahutusvedeliku üldkogus

17 l

12,4 l

 

Õlivahetusvälp
Kuni 120 000 km või kord kahe aasta jooksul kvaliteediklassi VDS5 korral.

Nõuded kütusele
EN 590 (EL-i norm) max 10 ppm väävlit.

Mootoriga ühendatud jõu väljavõtt
Ülekandearv 1 : 1, pöördemoment 600 Nm nii sõitmise kui ka seismise ajal.

Biodiislikütusel töötav versioon
D8K320 on saadaval ka biodiislikütusel (B100) töötava versioonina, mis vastab Euro 6 nõuetele. Täpsemat teavet hooldusvälpade kohta saate Volvo esindusest.

 


Mootoriga ühendatud jõuväljavõtt

 PöördemomentÜlekandearv
PTER-DIN600 Nm*1:1
PTER-1400600 Nm*1:1
PTER-100600 Nm*1:1


* pöördemoment sõitmise ja seismise ajal. Koos AT2412-ga, max pöördemoment sõidu ajal = 150 Nm.

 

D8K – VÕIMSUS/PÖÖRDEMOMENT

Netovõimsus: EL 582/2011 kohaselt.

 

­ D8K250 (184 kW)

 

Max võimsus pööretel 2100 p/min

250 hj

Max pöördemoment pööretel 900–1700 p/min

950 Nm

D8K280 (206 kW)

 

Max võimsus pööretel 2100 p/min

280 hj

Max pöördemoment pööretel 950–1700 p/min

1050 Nm

D8K320 (235 kW)

 

Max võimsus pööretel 2100 p/min

320 hj

Max pöördemoment pööretel 1050–1600 p/min

1200 Nm

D8K350 (258 kW)

 

Max võimsus pööretel 2200 p/min

350 hj

Max pöördemoment pööretel 1200–1600 p/min

1400 Nm

 

G9K320 – VÕIMSUS/PÖÖRDEMOMENT

Netovõimsus: EL 582/2011 kohaselt.

 

G9K320

 

Max võimsus pööretel 2000–2100 p/min

320 hj (239 kW)

Max pöördemoment pööretel 1300–1400 p/min

1356 Nm

 

I-Shift

12-käiguline poolkäikude ja käigugruppidega käigukast, automatiseeritud käiguvahetusega. I-Shifti käigukasti saab varustada ka kompaktse kestuspiduri ja õlijahutiga.

 

TüüpKõrgeim käikMootori pöördemoment (Nm)Autorongi max täismass (t)
AT2412GOtseülekandega240044

Käsilülituskäigukastid

Käsilülituskäigukastidel on roolivõimendi. Lühike
käiguvalits armatuurlaual on
vibratsioonivaba, väikese liikumisulatusega ja täpne.
Mõlemad käigukastid saab varustada jõu väljavõtuga.

 

Tüüp

Kõrgeim käik

Mootori pöördemoment (Nm)

Autorongi max täismass (t)

ZTO1006

6

1050

32

ZTO1109

9

1200

44

 

 

Automaatkäigukastid

Täisautomaatne käigukast tagab suurepärased
paigaltvõtuomadused ja sujuva käiguvahetuse kogu
kiiruseskaala ulatuses. Täisautomaatset käigukasti juhitakse nuppudega
armatuurlaualt. Käigukasti saab varustada jõu väljavõtuga.

 

Tüüp

Kõrgeim käik

Mootori pöördemoment (Nm)

Autorongi max täismass (t)

AL306

6

1300

32

 

 

Tagateljed

Tüüp

Telg

Ülekanne

Max pöördemoment (Nm)

Telje/teliku max koormus (tonni)

Autorongi max täismass (t)

Üheastmelise reduktoriga

 

 

 

 

 

RSS1344E

Üksiktelg

Hüpoidülekanne

2800

13

44

RSS1344CÜksiktelgHüpoidülekanne26001344

RTS2370A

Tandemtelik

Hüpoidülekanne

3550

23

70

Rummureduktor

 

 

 

 

 

RSH1370F

Üksiktelg

Ringhammastega koonusülekanne

3550

13

70

RTH2180C

Tandemtelik

Hüpoidülekanne

1200

21

80

 

Tagatelje ülekandearvud

RSS1344CRTS2370ARSH1370FRTH2180DRS1344E
2.64:13.09:13.76:12.63:12.47:1
2.85:13.40:14.12:12.94:12.64:1
3.08:13.78:14.55:13.13:12.85:1
3.36:14.13:14.67:13.33:13.08:1
3.70:14.50:15.41:13.57:13.36:1
4.11:15.14:16.18:13.85:1 
4.63:15.67:17.21:14.17:1 
5.29:16.17:1   
6.17:1    

 

 

 

Jõuülekande kombinatsioonid

 D8K250D8K280D8K320D8K350G9K320
Käigukastid     
AT2412G 
ZTO1006   
ZTO1109  
AL306
Üheastmelised teljed     
RSS1344C
RSS1344E 
RTS2370A  
Rummureduktoriga teljed     
RSH1370F
RTH2180D   

Jõu väljavõtu variandid

Pealisehitise seadmete käitamiseks on saadaval lai valik
jõuväljavõtu variante (sidurist sõltuvad
ja sõltumatud).

 

Mootoriga ühendatud

Käigukastiga ühendatud

PTER-DIN
Jõu väljavõtt mootori tagaosal hüdropumba otsekäitamiseks.
PTR-HF/FH/ZF
Äärikühendus, väike või suur pöörlemissagedus.
PTER1400
Jõuväljavõtt mootori tagaosal koos hüdropumba kinnitusäärikuga.
PTR-HP/PH/ZF
Pumba kinnituse ühendus, väike või suur pöörlemissagedus.
PTER100
Jõuväljavõtt mootori tagaosal koos hüdropumba kinnitusäärikuga.
PTRD-D1D
Kaheastmeline pumba kinnituse ühenduse ja äärikühendusega.

Kabiin

Leidke tehnilised andmed kabiini mõõtmete, kabiini kõrguste
maapinnast ja kabiini omaduste kohta.

 

 

 

Päevakabiin

Päevakabiin, juhi mugav ja ergonoomiline töökoht. Sisekõrgus 1605 mm, pikkus 1600 mm, laius 2300 mm.

Lühike magamiskohaga kabiin

Lühike magamiskohaga kabiin pakub lisaruumi, kuhu saab paigutada üheinimesevoodi või mida saab kasutada täiendavate panipaikadega kontorina. Sisekõrgus 1605 mm, pikkus 2000 mm, laius 2300 mm.

Magamiskohaga kabiin

Magamiskabiin ühekohalise voodiga. Sisekõrgus 1605 mm, pikkus 2200 mm, laius 2300 mm.

 

Madala sissepääsuga kabiin

Madala sissepääsuga kabiinil on madalal paiknev astmelaud ja kabiinis on ruumi ühele kuni kolmele turvavööga kinnitatud kõrvalistujale. Sisekõrgus 1605 mm, pikkus 2200 mm, laius 2300 mm. Pakkumises sisalduv kõrvalistuja uks kokkulükatav.

 

 

 

Kabiini vedrustus
Mehaaniline vedrustus ees ja taga: keerdvedrud ja amortisaatorid. Pneumaatiline vedrustus ees ja taga: õhkpadjad.
Kabiini soojendus
Kabiini soojendussüsteem on saadaval kahes variandis: käsitsi juhitav soojendi või käsitsi juhitav soojendi ja konditsioneer. Lisavarustusse kuulub ka 2 kW seisusoojendi.
Juhiiste
Kolm erinevat mugavustaset: Comfort, Standard ja Economy. Kõigi kolme varustuses on seljatugi, pikkuse, kõrguse ja kaldenurga reguleerimise võimalus ning sisseehitatud peatoed.
Panipaigad kabiinis
Selles kabiinis on palju praktilisi ja kergesti ligipääsetavaid panipaiku dokumentide ja isiklike esemete hoidmiseks. Esiklaasi kohal on kaks panipaika ja neli DIN-lahtrit. Lisavarustuses on ka mitmeid erinevaid panipaiku ja sahtleid ning kirjutusplokk ja riidenagid.
Kõrvalistujaiste
Saadaval on kolm erinevat mugavustaset: Standard, Economy ja Basic.
Helisignaalipasunad
Täiendavaid helisignaalipasunaid on kaht tüüpi: kaks katusele paigaldatud pneumaatiliselt rakendatavat pasunat ja üks elektriliselt rakendatav pasun esiluugi taga.
Kabiini värvused
Valida saab 300 värvitooni vahel. Peale selle saab kliendi kohanduste käigus tellida lisavärvitoone.
Voodi
Voodi on ühe- või kaheosaline ja selle laius on 580 mm või 780 mm. Voodil on täiendav turvapiire.
Rool
Sõltuvalt veoki konfiguratsioonist on rooli diameeter 460 või 500 mm ja seda saab pneumaatiliselt reguleerida soovitud asendisse.
Madala sissepääsuga kabiin
Volvo FE madala sissepääsuga kabiini on kerge pääseda tänu 90 kraadi avanevale uksele. See on saadaval kahes versioonis – tasase põranda või mootoritunneliga. Tagatud on suurepärane nähtavus ning loomulikult Volvole omane kõrge ohutustase.
Kliimaseade
Kabiini soojendussüsteem on saadaval kahes variandis: käsitsi juhitav soojendi või käsitsi juhitav soojendi ja konditsioneer. Lisavarustusse kuulub ka 2 kW seisusoojendi.
 
Katuseluuk
Kabiini saab varustada 50 mm avaneva katuseluugiga. Valida saab klaasist või terasest katuseluugi. Katuseluuki saab reguleerida nii käsitsi kui ka elektriliselt.
 
Istmepolster
Mugav tekstiil.
 
Seinapolster
Mugav tekstiil.
 

Teabelehed

Laadige Volvo FE PDF-vormingus tehniliste andmetega teabelehed alla järgmistelt aadressidelt.

Tekkis küsimus?

Teie asukohajärgne Volvo Trucksi müügiesindaja vastab teie küsimustele. Astuge läbi, helistage või kutsuge nad enda juurde.