Tõmbetalad
Saadaval on veokonksud haagiste ühendamiseks.
Kõik, mida teil on vaja teada Volvo FE kohta koos suurepäraste üksikasjadega.
Leidke tehnilised andmed raami kõrguste, maksimaalse esitelje
koormuse, tagavedrustuse, sadula ühenduskõrguste, vedukite, raami omaduste ja pidurite kohta.
Madal | u 880 mm |
Keskmine | u 950 mm |
Kõrge | u 1050 mm |
Õhkvedrustus | Parabool | |
---|---|---|
Madal | 7.1/7.5/8 | 9 |
Keskmine | 7.1/7.5/8 | 9 |
Kõrge | 7.1/7.5/8 | 9 |
Tüüp | Teljed | Vedrustus | Telje/kandevankri koormus | Reduktor | Veotelje ees/taga paiknevad tõstetavad abiteljed |
---|---|---|---|---|---|
Üksiktelg |
|
|
|
|
|
RAD-L90 | 4x2 | Paraboolne / S-vedruga paraboolne | 13 t | Üheastmeline/rummu- |
|
RAD-KR | 4x2 | Õhkvedrustus | 13 t | Üheastmeline/rummu- |
|
Tandemvanker |
|
|
|
|
|
RADT-KR | 6x2 | Õhkvedrustus | 19/20 t | Üheastmeline/rummu- | Fikseeritud/pööratav abitelg veotelje taga |
RADD-BR | 6x4 | Parabool | 23 t | Üheastmeline/rummu- |
|
Saadaval on veokonksud haagiste ühendamiseks.
Kütusepaagid | AdBlue-paagid |
Saadaval on terasest, plastist ja alumiiniumist kütusepaagid. Kütusekogus võib jääda vahemikku 160 kuni 630 liitrit. D-kujulised paagid on saadaval kahes kõrguses – 560 mm ja 710 mm. | Plastist, maht on 32 liitrit. AdBlue-pump on integreeritud AdBlue paagimoodulisse. |
Esiteljed | Abiteljed veotelje taga |
Esiteljekoormus jääb vahemikku 7,1 kuni 9 tonni. | Mitu versiooni – fikseeritud (üksik- või paarisratastega) või pööratav. Teljekoormus: 6,7, 7,1, 7,5 või 10,5 tonni. |
Teljekonfiguratsioon | Raam | Vedrustus | Raami kõrgus | Sadula kõrgus* | Rehv | Min haakekõrgus** | Nominaalne sõidukõrgus** |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4×2 | |||||||
Keskmine | RAD-KR | 266 | 150 | 315/60R22,5" | 992 | 1097 | |
Keskmine | RAD-KR | 266 | 185 | 295/80R22.5" | 1103 | 1208 | |
Keskmine | RAD-KR | 266 | 185 | 315/70R22.5" | 1086 | 1191 | |
Keskmine | RAD-KR | 266 | 185 | 315/80R22,5" | 1114 | 1219 | |
Keskmine | RAD-KR | 266 | 150 | 295/80R22.5" | 1063 | 1168 | |
Keskmine | RAD-KR | 266 | 150 | 315/70R22.5" | 1049 | 1154 |
** Ligikaudsed kõrgused.
Pealisehitise jaoks ettenähtud avade rida raamis Ülemine avade rida on ette nähtud kasutamiseks pealisehitise paigaldamisel. Kõik ülemise rea kronsteinid on nihke ja 8 mm vahedetailiga. Ülemises avade reas ei ole neete kasutatud. | Sadulad Valikusse on lisatud ISO normidele vastavad erinevate kõrgustega L-profiiliga sadulad, mis võimaldavad märkimisväärset valikuvabadust. Äärikkinnitusega sadul ei vaja vaheplaati ning seega väheneb veoki mass. Sadul ulatub umbes 150 mm võrra raamist kõrgemale. Automaatmäärimine ja haagiseühenduse näidik on saadaval teatud variantide valikvarustusena. |
Tõstuki paigaldusvalmidus Tõstuki tugiplaadid on võimalik tehases raamile paigaldada. | |
Tõstuki paigaldusvalmiduskomplekt Tõstuki tugiplaadid on võimalik tehases raamile paigaldada. Akukast on nihutatud tahapoole ja fikseerimisplaadid on paigaldatud raami mõlemale poolele kabiini taga. Lisatud on ka elektriline valmiduskomplekt ELCRANE. |
Elektrooniliselt juhitaval pidurisüsteemil (EBS) on palju suurepäraseid
omadusi ja see pakub oluliselt paremat reageerimist, pidurdusvõimet ja pidurdustunnetust.
Uuendage oma pidurisüsteemi, lisades paketi EBS Medium või mõne paljudest
lisavarustuse valikutest. EBS on kõigi tehniliste andmete korral põhivarustuses.
EBS Medium Pakett EBS Medium lisab paketile EBS Standard järgmised funktsioonid: | Hüdrauliline kestuspidur Hüdrauliline kestuspidur AL306 käigukastile. Käigukastile on paigaldatud kompaktne integreeritud hüdrauliline kestuspidur ja aeglustamisel on selle pidurdusmoment 1490 Nm. |
Mägistardi abisüsteem Pidurid vabastatakse tõusul seistes alles siis, kui veojõud suudab veoki liikuma panna. | |
ESC (elektrooniline stabiilsusprogramm) Pidurite stabiilsussüsteem rakendab pidureid igale rattale eraldi ja tagab seega kogu autorongi stabiilsuse, välistades veoki ja haagise külglibisemise, ümberpaiskumise ja haagise pendeldamise. ESC vastab sõidukite elektroonilise stabiilsuskontrolli kohta kehtivate õigusaktide nõuetele ja on saadaval 2- ning 3-teljeliste veokite jaoks. |
Vaadake tehnilisi andmeid: mootorid, käigukastid, tagateljed (sh ülekandearvud), jõuülekannete kombinatsioonid ja jõu väljavõtud.
| D8K | G9K320 |
---|---|---|
Heitenorm | Euro 6 | Euro 6 |
Silindrite arv | 6 | 6 |
Töömaht | 7,7 dm3 | 8,9 dm3 |
Kolvikäik | 135 mm | 144,5 mm |
Silindri läbimõõt | 110 mm | 114 mm |
Surveaste | 17.5:1 | 12:01 |
Säästlik pöörlemissagedus | 1000–1700 p/min | 1200–1700 p/min |
Heitgaaspiduri pidurdusvõimsus (2800 p/min) | 120 kW (2800 p/min) | - |
Kompressioonpiduri pidurdusvõimsus (2800 p/min) | 170 kW (2800 p/min) | - |
Õlifiltrid | 1 | 2 |
Õlimaht vahetamisel, k.a filtrid | 25,5 l | 27,6 l |
Jahutusvedeliku üldkogus | 17 l | 12,4 l |
Õlivahetusvälp Nõuded kütusele | Mootoriga ühendatud jõu väljavõtt Biodiislikütusel töötav versioon |
Pöördemoment | Ülekandearv | |
---|---|---|
PTER-DIN | 600 Nm* | 1:1 |
PTER-1400 | 600 Nm* | 1:1 |
PTER-100 | 600 Nm* | 1:1 |
* pöördemoment sõitmise ja seismise ajal. Koos AT2412-ga, max pöördemoment sõidu ajal = 150 Nm.
![]() | D8K – VÕIMSUS/PÖÖRDEMOMENTNetovõimsus: EL 582/2011 kohaselt. |
D8K250 (184 kW) |
|
---|---|
Max võimsus pööretel 2100 p/min | 250 hj |
Max pöördemoment pööretel 900–1700 p/min | 950 Nm |
D8K280 (206 kW) |
|
Max võimsus pööretel 2100 p/min | 280 hj |
Max pöördemoment pööretel 950–1700 p/min | 1050 Nm |
D8K320 (235 kW) |
|
Max võimsus pööretel 2100 p/min | 320 hj |
Max pöördemoment pööretel 1050–1600 p/min | 1200 Nm |
D8K350 (258 kW) |
|
Max võimsus pööretel 2200 p/min | 350 hj |
Max pöördemoment pööretel 1200–1600 p/min | 1400 Nm |
![]() | G9K320 – VÕIMSUS/PÖÖRDEMOMENTNetovõimsus: EL 582/2011 kohaselt. |
G9K320 |
|
---|---|
Max võimsus pööretel 2000–2100 p/min | 320 hj (239 kW) |
Max pöördemoment pööretel 1300–1400 p/min | 1356 Nm |
12-käiguline poolkäikude ja käigugruppidega käigukast, automatiseeritud käiguvahetusega. I-Shifti käigukasti saab varustada ka kompaktse kestuspiduri ja õlijahutiga.
Tüüp | Kõrgeim käik | Mootori pöördemoment (Nm) | Autorongi max täismass (t) |
---|---|---|---|
AT2412G | Otseülekandega | 2400 | 44 |
Käsilülituskäigukastidel on roolivõimendi. Lühike
käiguvalits armatuurlaual on
vibratsioonivaba, väikese liikumisulatusega ja täpne.
Mõlemad käigukastid saab varustada jõu väljavõtuga.
Tüüp | Kõrgeim käik | Mootori pöördemoment (Nm) | Autorongi max täismass (t) |
---|---|---|---|
ZTO1006 | 6 | 1050 | 32 |
ZTO1109 | 9 | 1200 | 44 |
Täisautomaatne käigukast tagab suurepärased
paigaltvõtuomadused ja sujuva käiguvahetuse kogu
kiiruseskaala ulatuses. Täisautomaatset käigukasti juhitakse nuppudega
armatuurlaualt. Käigukasti saab varustada jõu väljavõtuga.
Tüüp | Kõrgeim käik | Mootori pöördemoment (Nm) | Autorongi max täismass (t) |
---|---|---|---|
AL306 | 6 | 1300 | 32 |
Tüüp | Telg | Ülekanne | Max pöördemoment (Nm) | Telje/teliku max koormus (tonni) | Autorongi max täismass (t) |
---|---|---|---|---|---|
Üheastmelise reduktoriga |
|
|
|
|
|
RSS1344E | Üksiktelg | Hüpoidülekanne | 2800 | 13 | 44 |
RSS1344C | Üksiktelg | Hüpoidülekanne | 2600 | 13 | 44 |
RTS2370A | Tandemtelik | Hüpoidülekanne | 3550 | 23 | 70 |
Rummureduktor |
|
|
|
|
|
RSH1370F | Üksiktelg | Ringhammastega koonusülekanne | 3550 | 13 | 70 |
RTH2180C | Tandemtelik | Hüpoidülekanne | 1200 | 21 | 80 |
RSS1344C | RTS2370A | RSH1370F | RTH2180D | RS1344E |
---|---|---|---|---|
2.64:1 | 3.09:1 | 3.76:1 | 2.63:1 | 2.47:1 |
2.85:1 | 3.40:1 | 4.12:1 | 2.94:1 | 2.64:1 |
3.08:1 | 3.78:1 | 4.55:1 | 3.13:1 | 2.85:1 |
3.36:1 | 4.13:1 | 4.67:1 | 3.33:1 | 3.08:1 |
3.70:1 | 4.50:1 | 5.41:1 | 3.57:1 | 3.36:1 |
4.11:1 | 5.14:1 | 6.18:1 | 3.85:1 | |
4.63:1 | 5.67:1 | 7.21:1 | 4.17:1 | |
5.29:1 | 6.17:1 | |||
6.17:1 |
D8K250 | D8K280 | D8K320 | D8K350 | G9K320 | |
---|---|---|---|---|---|
Käigukastid | |||||
AT2412G | ● | ● | ● | ● | |
ZTO1006 | ● | ● | |||
ZTO1109 | ● | ● | ● | ||
AL306 | ● | ● | ● | ● | ● |
Üheastmelised teljed | |||||
RSS1344C | ● | ● | ● | ● | ● |
RSS1344E | ● | ● | ● | ● | |
RTS2370A | ● | ● | ● | ||
Rummureduktoriga teljed | |||||
RSH1370F | ● | ● | ● | ● | ● |
RTH2180D | ● | ● |
Pealisehitise seadmete käitamiseks on saadaval lai valik
jõuväljavõtu variante (sidurist sõltuvad
ja sõltumatud).
Mootoriga ühendatud | Käigukastiga ühendatud |
PTER-DIN Jõu väljavõtt mootori tagaosal hüdropumba otsekäitamiseks. | PTR-HF/FH/ZF Äärikühendus, väike või suur pöörlemissagedus. |
PTER1400 Jõuväljavõtt mootori tagaosal koos hüdropumba kinnitusäärikuga. | PTR-HP/PH/ZF Pumba kinnituse ühendus, väike või suur pöörlemissagedus. |
PTER100 Jõuväljavõtt mootori tagaosal koos hüdropumba kinnitusäärikuga. | PTRD-D1D Kaheastmeline pumba kinnituse ühenduse ja äärikühendusega. |
Leidke tehnilised andmed kabiini mõõtmete, kabiini kõrguste
maapinnast ja kabiini omaduste kohta.
![]() | ![]() | ![]() |
PäevakabiinPäevakabiin, juhi mugav ja ergonoomiline töökoht. Sisekõrgus 1605 mm, pikkus 1600 mm, laius 2300 mm. | Lühike magamiskohaga kabiinLühike magamiskohaga kabiin pakub lisaruumi, kuhu saab paigutada üheinimesevoodi või mida saab kasutada täiendavate panipaikadega kontorina. Sisekõrgus 1605 mm, pikkus 2000 mm, laius 2300 mm. | Magamiskohaga kabiinMagamiskabiin ühekohalise voodiga. Sisekõrgus 1605 mm, pikkus 2200 mm, laius 2300 mm. |
![]() | Madala sissepääsuga kabiinMadala sissepääsuga kabiinil on madalal paiknev astmelaud ja kabiinis on ruumi ühele kuni kolmele turvavööga kinnitatud kõrvalistujale. Sisekõrgus 1605 mm, pikkus 2200 mm, laius 2300 mm. Pakkumises sisalduv kõrvalistuja uks kokkulükatav. |
Kabiini vedrustus Mehaaniline vedrustus ees ja taga: keerdvedrud ja amortisaatorid. Pneumaatiline vedrustus ees ja taga: õhkpadjad. | Kabiini soojendus Kabiini soojendussüsteem on saadaval kahes variandis: käsitsi juhitav soojendi või käsitsi juhitav soojendi ja konditsioneer. Lisavarustusse kuulub ka 2 kW seisusoojendi. |
Juhiiste Kolm erinevat mugavustaset: Comfort, Standard ja Economy. Kõigi kolme varustuses on seljatugi, pikkuse, kõrguse ja kaldenurga reguleerimise võimalus ning sisseehitatud peatoed. | Panipaigad kabiinis Selles kabiinis on palju praktilisi ja kergesti ligipääsetavaid panipaiku dokumentide ja isiklike esemete hoidmiseks. Esiklaasi kohal on kaks panipaika ja neli DIN-lahtrit. Lisavarustuses on ka mitmeid erinevaid panipaiku ja sahtleid ning kirjutusplokk ja riidenagid. |
Kõrvalistujaiste Saadaval on kolm erinevat mugavustaset: Standard, Economy ja Basic. | Helisignaalipasunad Täiendavaid helisignaalipasunaid on kaht tüüpi: kaks katusele paigaldatud pneumaatiliselt rakendatavat pasunat ja üks elektriliselt rakendatav pasun esiluugi taga. |
Kabiini värvused Valida saab 300 värvitooni vahel. Peale selle saab kliendi kohanduste käigus tellida lisavärvitoone. | Voodi Voodi on ühe- või kaheosaline ja selle laius on 580 mm või 780 mm. Voodil on täiendav turvapiire. |
Rool Sõltuvalt veoki konfiguratsioonist on rooli diameeter 460 või 500 mm ja seda saab pneumaatiliselt reguleerida soovitud asendisse. | Madala sissepääsuga kabiin Volvo FE madala sissepääsuga kabiini on kerge pääseda tänu 90 kraadi avanevale uksele. See on saadaval kahes versioonis – tasase põranda või mootoritunneliga. Tagatud on suurepärane nähtavus ning loomulikult Volvole omane kõrge ohutustase. |
Kliimaseade Kabiini soojendussüsteem on saadaval kahes variandis: käsitsi juhitav soojendi või käsitsi juhitav soojendi ja konditsioneer. Lisavarustusse kuulub ka 2 kW seisusoojendi. | |
Katuseluuk Kabiini saab varustada 50 mm avaneva katuseluugiga. Valida saab klaasist või terasest katuseluugi. Katuseluuki saab reguleerida nii käsitsi kui ka elektriliselt. | |
Istmepolster Mugav tekstiil. | |
Seinapolster Mugav tekstiil. |
Laadige Volvo FE PDF-vormingus tehniliste andmetega teabelehed alla järgmistelt aadressidelt.