|
Rehv |
kõrgus (mm) |
---|---|---|
Madal |
315/60R22,5" |
880 |
Keskmine |
315/70R22.5" |
950 |
Kõrge |
315/80R22,5" |
1050 |
Teljevahe (mm) |
4×2 sadulveduk |
4×2 madelveok |
6×2 madelveok |
6×4 madelveok |
---|---|---|---|---|
3200 |
|
|
|
● |
3500 |
● |
● |
● |
● |
3700 |
● |
● |
● |
|
3850 |
|
|
|
● |
3900 |
● |
● |
● |
|
4100 |
|
● |
● |
|
4200 |
|
|
|
● |
4300 |
|
● |
● |
|
4500 |
|
● |
● |
● |
4750 |
|
● |
● |
|
5000 |
|
● |
● |
● |
5250 |
|
● |
● |
|
5500 |
|
● |
● |
● |
5800 |
|
● |
● |
|
6100 |
|
● |
● |
|
6450 |
|
● |
● |
|
6800 |
|
● |
|
|
Kütusepaagid
Saadaval on plastist, terasest ja alumiiniumist kütusepaagid. Kütusekogus võib jääda vahemikku 160 kuni 630 liitrit. D-kujulised paagid on saadaval kahes kõrguses – 560 mm ja 710 mm.
AdBlue-paagid
AdBlue-paak on valmistatud plastist ja selle maht on 32 liitrit. AdBlue-pump on integreeritud paagimoodulisse. Üks variant on veokitele, mille kütusepaak on paigaldatud paremale (ADTP-R), ja teine veokitele, mille kütusepaak on paigaldatud vasakule (ADTP-L).
Esiteljed
Esiteljekoormus on vahemikus 7,1–9 tonni.
Tõstetavad abiteljed veotelje taga
Need on saadaval mitmes versioonis – fikseeritud üksik- või paarisratastega või fikseeritud või pööratava abiteljega. Teljekoormus 6,7; 7,1; 7,5; 9,5 või 10,5 tonni.
Tüüp |
Teljekonfiguratsioon |
Vedrustuse tüüp |
Telje/tandemtelje koormus (t) |
Teljetüüp |
Tõstetavad abiteljed veotelje taga |
---|---|---|---|---|---|
Üksiktelg |
|
|
|
|
|
RAD-L90 |
4x2 |
Paraboolne / S-vedruga paraboolne |
13 |
Üheastmeline/rummu- |
|
RAD-KR |
4x2 |
Õhkvedrustus |
13 |
Üheastmeline/rummu- |
|
Tandemvanker |
|
|
|
|
|
RADT-KR |
6x2 |
Õhkvedrustus |
19/20 |
Üheastmeline/rummu- |
Fikseeritud/juhitav |
RADD-BR |
6x4 |
Parabool |
23 |
Üheastmeline/rummu- |
|
Pealisehitise jaoks ettenähtud avade rida raamis
Ülemine avade rida on ette nähtud kasutamiseks pealisehitise paigaldamisel. Kõik ülemise rea kronsteinid on nihke ja 8 mm vahedetailiga. Ülemises avade reas ei ole neete kasutatud.
Tõstuki paigaldusvalmidus
Tõstuki tugiplaadid on võimalik tehases raamile paigaldada.
Tõstuki paigaldusvalmiduskomplekt
Tõstuki tugiplaadid on võimalik tehases raamile paigaldada. Akukast on nihutatud tahapoole ja fikseerimisplaadid on paigaldatud raami mõlemale poolele kabiini taga. Lisatud on ka elektriline valmiduskomplekt ELCRANE.
Sadulad
Valikusse on lisatud ISO normidele vastavad erinevate kõrgustega L-profiiliga sadulad, mis võimaldavad märkimisväärset valikuvabadust. Äärikkinnitusega sadul ei vaja vaheplaati ning seega väheneb veoki mass. Sadul ulatub umbes 150 mm võrra raamist kõrgemale. Automaatmäärimine ja haagiseühenduse näidik on saadaval teatud variantide valikvarustusena.
Volvo FE-l on nii esi- kui ka tagaratastel ventileeritavate ketastega õhkpidurid. Elektrooniliselt juhitav pidurisüsteemi (EBS) mitteblokeeruv ketaspidurisüsteem tagab pidurite kiirema ja ohutuma rakendumise ning väiksema kulumise. Süsteemi kuuluvad ABS, diferentsiaalilukustus ja kombineeritud pidurdamine. Kombineeritud pidurdamise korral kasutab süsteem veoki erinevaid pidureid ühtlasemaks pidurdamiseks ja rattapidurite ning rehvide väiksemaks kulutamiseks. Laiendatud EBS-paketti kuulub funktsioon, mis lihtsustab liikumise alustamist tõusul. Pidurikettad on saadaval eri suurusega, sõltuvalt rakendusest.
ESC (elektrooniline stabiilsusprogramm)
ESC (ESC-BAS1) pakub abi sõidusuuna hoidmisel rasketes sõidutingimustes ja aitab vältida üle katuse rullumist.
Hüdrauliline retarder käigukastide AL306 jaoks
Käigukastile on paigaldatud kompaktne integreeritud hüdrauliline retarder (variandid RET-HYDR ja RET-TPT).
Maksimaalne pidurdusmoment aeglustamisel on 1490 Nm (pööretel 800–1900 p/min).